Min følelse af at være herinde?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

Ranarupta

Anonym skriver:

Det her handler jo ikke kun om at der "ikke bliver svaret på trådene" det handler lige så meget om at blive stemplet!

'der RYGES under emhætten' <--- STEMPLET!

' RYGER under graviditet' <--- STEMPLET!

'Har ikke noget imod ordet NEGER' <--- STEMPLET!

'Lader sit barn få PULVERGRØD, fordi man simpelthen ikke gider lave det selv!' <--- STEMPLET!

Dette er bare eksempler - Men, Forstår I??

Haha, godt ramt! 

Ja, jeg forstår udmærket godt, hvad du mener. Og det kan ikke være særligt rart at sidde som stemplet, hvis man ikke er én af dem, der er ligeglad med, hvordan folk opfatter en... 

/Karina, der ikke har noget imod pulvergrød og hvis mor ryger under emhætten...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Ranarupta

WiitrioeN skriver:

Utrolig flot skrevet... sender dig liget et kram for at skrive noget så uddybende og ærligt

Mange tak!!  

Anmeld

2. februar 2010

Anonym trådstarter

FrkT skriver:

Jeg forstår da fuldt ud hvad du mener. Men det er jo ikke værre herinde end det er i det virkelige liv!?! Jeg synes næsten det er BEDRE herinde  Og hvis man skal ændre på at folk stempler én, så skal du jo ændre på hele den menneskelige revolution (hvis man kan kalde det det). Tror nærmere man skal acceptere at man nogle gange bliver stemplet - det gør vi jo ALLE ind imellem. Og så bare lære at leve med det og være ligeglad med andres mening, hvis de er uenige i hvordan du lever dit liv.

Men der er jo nogle, der ikke har andet netværk at forholde sig til, end Baby.dk - Og så ville det da være rart at kunne have sin mening, og sine holdninger UDEN at skulle stemples.
Uden at skulle tænke på at "næste gang jeg logger på, er jeg stemplet som hende den dårlige mor der......"
Kan du følge mig ?

Anmeld

2. februar 2010

mariamiss6

Anonym skriver:

Det her handler jo ikke kun om at der "ikke bliver svaret på trådene" det handler lige så meget om at blive stemplet!

'Lader sit barn få PULVERGRØD, fordi man simpelthen ikke gider lave det selv!' <--- STEMPLET!

jeg ryger i hele huset.... så stempl mig....

jeg røg under begge graviditeter, og bad folk holde deres meninger om det for sig selv.... så stempl mig....

førstefødte fik kun købegrød.... stempl mig....

sidstfødte fik næsten kun hjemmelavet grød, men det blev hurtigt ændret til rugbrød, fordi mor her er pisse doven, og barnet fremmeligt.... så stempl mig....

Jeg har også drukket når jeg var alene, og jeg er endda genetisk udsat for alkoholisme.... giiiisp!!!!..... stempl....

Jeg kunne sikkert blive ved, jeg er jo lige så normal som alle andre, så jeg forstår altså bare ikke hvorfor det skal være så svært.... stå ved hvem i er, og frabed jeg der der lortekommentarer, hvis i føler dem under optræk... det ville jeg da gøre....

Der var engang en der skrev en hylende morsom historie på et andet forum, måske nogle ville læse den, og dø af grin... Den handler dog en del om heste, fordi den er fra et heste forum.... men jeg kigger efter den og opretter den, hvis jeg finder den, og så kan i jo måske få jer et lille grin med på vejen....

Forresten, så kunne jeg jo også brokke mig lidt nu.... 6800 (var det ikke det hun hed) brokker sig over de manglende svar på indlæg i hendes og andres tråde.... men hvor er hendes svar til mig, de sidste par gange jeg har skrevet??? hun var en af de første til at melde sig enig med trådstarter, men er nu ude af diskutionen, lige så vel, som trådstarter vidst også selv er....

Det synes jeg da er sådan lidt, nåh ja, lamt????

Anmeld

2. februar 2010

Anonym trådstarter

Ranarupta skriver:

Haha, godt ramt! 

Ja, jeg forstår udmærket godt, hvad du mener. Og det kan ikke være særligt rart at sidde som stemplet, hvis man ikke er én af dem, der er ligeglad med, hvordan folk opfatter en... 

/Karina, der ikke har noget imod pulvergrød og hvis mor ryger under emhætten...

Anmeld

2. februar 2010

mariamiss6

mariamiss6 skriver:

Forresten, så kunne jeg jo også brokke mig lidt nu.... 6800 (var det ikke det hun hed) brokker sig over de manglende svar på indlæg i hendes og andres tråde.... men hvor er hendes svar til mig, de sidste par gange jeg har skrevet??? hun var en af de første til at melde sig enig med trådstarter, men er nu ude af diskutionen, lige så vel, som trådstarter vidst også selv er....

sorry ano er her stadig lidt kan jeg se

Anmeld

2. februar 2010

FrkT

Anonym skriver:

Men der er jo nogle, der ikke har andet netværk at forholde sig til, end Baby.dk - Og så ville det da være rart at kunne have sin mening, og sine holdninger UDEN at skulle stemples.
Uden at skulle tænke på at "næste gang jeg logger på, er jeg stemplet som hende den dårlige mor der......"
Kan du følge mig ?

Ja jeg kan sagtens følge dig. Og det vil da være fedt hvis du kan gøre så det bliver sådan. Jeg tror bare det er naivt at tro det kan fungere sådan - og det er slet ikke ondt ment  Jeg er nok bare mere logisk tænkende lige på dét punkt

Anmeld

2. februar 2010

Ox.

Anonym skriver:

Er fuldt ud enig, den med at drikke alene og med pulvermaden blev jeg helt ude af, for der turde jeg dælme ikke være med efter dengang jeg var med i rygerdebatten, puha, der blev er jo både sagt "dårlig mor" og jeg ved ikke hvad, den blev rigtig grum ..

Anmeld

2. februar 2010

qp

mariamiss6 skriver:

Jow jeg er godt klar over du ikke er vildt populær på grund af dine udtalelser altid.... i dit tilfælde er du nok 'en af dem der tit får rodet sig ud i nogle lange heftige debatter'

Jeg føler mig ikke usikker på mine egne udsagn, for så plejer jeg ikke at skrive noget jegved bare at du er bedre med ord end jeg er, og ikke behøver bruge oceaner af tid på hvordan du skriver tingene, for at du får den rigtige mening ud, det gør jeg til gengæld selv. derfor er debatter som for eksempel denne, enormt energikrævende af mig, og jeg ender med at sige en masse sludder, som kun bliver mere og mere indviklet

Og vi to er helt enige om at vi sagtens kan være uenige om ting, og stadig være gode ved hinanden, det er da vidst sket før i vores tilfælde

det generer ikke mig at folk ikke deler min mening. Men jeg kan godt blive temmelig irriteret, når nogen "forlanger" at jeg skriver en masse svar, som for mig selv ikke er vigtige... for det forlanger man jo faktisk, når man skriver at man ikke mener man har fået svar nok på sine tråde.....

Hvis der virkelig mangler svar, eller dem der er kommet ikke er gode nok, hvorfor så ikke bare 'oppe' tråden med besked om at man meget gerne ønsker sig flere svar med forskellige meninger, eller ideer eller hvad søren det er man har brug for.... i stedet for at starte en debat som denne...

hvis det var mig der manglede svar på noget, så ville jeg sku bare oppe den, det har vi jo heldigvis muligheden for her....

desuden, tror jeg, bruger mange kun forsiden, og ikke debatgrupperne som sådan, nå de læser på siden, og nogle spørgsmål bliver hurtigt skubbet ud, på bestemte tidspunkter af døgnet, så i mange tilfælde ER man måske overset i mængden, men på den mere fysiske måde, og ikke fordi ingen gider at svare....

Nu tror jeg mere dette handler om, at folk er hurtige til at dømme andre herinde uden egentlig, at have ret megen indsigt i deres private situationer. Og når der kommer en eller anden nedladende udmelding fra nogle af "de populære" ja så er mange meget hurtige til, at springe med på vognen og være enige uden egentlig, at vide hvorfor de er det.

Folk bliver ofte angrebet af "grupper" det måske ofte måtte virke voldsomt på en trådstarter eller en anden person der har et lidt anderledes perspektiv på sagen.

Men omvendt så tror jeg personligt heller ikke, at det kan være særlig sjovt, at have oprettet en tråd om noget man gerne vil have svar på og så ikke få de svar man søgte. Ja du skriver bare en ny tråd (sådan er du) men folk er forskellige og reagerer forskelligt på et forum som dette.

Selvfølgelig skal folk da have lov til, at starte en debat som denne - og den kan da ikke være helt meningsløs for dig siden du deltager

Anmeld

2. februar 2010

Anonym trådstarter

jeg ryger i hele huset.... så stempl mig....

jeg røg under begge graviditeter, og bad folk holde deres meninger om det for sig selv.... så stempl mig....

førstefødte fik kun købegrød.... stempl mig....

sidstfødte fik næsten kun hjemmelavet grød, men det blev hurtigt ændret til rugbrød, fordi mor her er pisse doven, og barnet fremmeligt.... så stempl mig....

Jeg har også drukket når jeg var alene, og jeg er endda genetisk udsat for alkoholisme.... giiiisp!!!!..... stempl....

Jeg kunne sikkert blive ved, jeg er jo lige så normal som alle andre, så jeg forstår altså bare ikke hvorfor det skal være så svært.... stå ved hvem i er, og frabed jeg der der lortekommentarer, hvis i føler dem under optræk... det ville jeg da gøre....

Der var engang en der skrev en hylende morsom historie på et andet forum, måske nogle ville læse den, og dø af grin... Den handler dog en del om heste, fordi den er fra et heste forum.... men jeg kigger efter den og opretter den, hvis jeg finder den, og så kan i jo måske få jer et lille grin med på vejen....

Jeg er IKKE ude af diskussion - Jeg vil bare ikke begynde at skrive en hel masse, bare for at skrive noget!!
Og desunden har jeg et indlæg lige over dit!
Og jo, forresten - JEG har ikke brokket mig over at der ikke bliver svaret på mine indlæg, så den vil jeg ikke have på mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.