Anonym skriver:
Det her handler jo ikke kun om at der "ikke bliver svaret på trådene" det handler lige så meget om at blive stemplet!
'der RYGES under emhætten' <--- STEMPLET!
' RYGER under graviditet' <--- STEMPLET!
'Har ikke noget imod ordet NEGER' <--- STEMPLET!
'Lader sit barn få PULVERGRØD, fordi man simpelthen ikke gider lave det selv!' <--- STEMPLET!
Dette er bare eksempler - Men, Forstår I??
jeg ryger i hele huset.... så stempl mig....
jeg røg under begge graviditeter, og bad folk holde deres meninger om det for sig selv.... så stempl mig....
førstefødte fik kun købegrød.... stempl mig....
sidstfødte fik næsten kun hjemmelavet grød, men det blev hurtigt ændret til rugbrød, fordi mor her er pisse doven, og barnet fremmeligt.... så stempl mig....
Jeg har også drukket når jeg var alene, og jeg er endda genetisk udsat for alkoholisme.... giiiisp!!!!..... stempl....
Jeg kunne sikkert blive ved, jeg er jo lige så normal som alle andre, så jeg forstår altså bare ikke hvorfor det skal være så svært.... stå ved hvem i er, og frabed jeg der der lortekommentarer, hvis i føler dem under optræk... det ville jeg da gøre....
Der var engang en der skrev en hylende morsom historie på et andet forum, måske nogle ville læse den, og dø af grin... Den handler dog en del om heste, fordi den er fra et heste forum.... men jeg kigger efter den og opretter den, hvis jeg finder den, og så kan i jo måske få jer et lille grin med på vejen....
Forresten, så kunne jeg jo også brokke mig lidt nu.... 6800 (var det ikke det hun hed) brokker sig over de manglende svar på indlæg i hendes og andres tråde.... men hvor er hendes svar til mig, de sidste par gange jeg har skrevet??? hun var en af de første til at melde sig enig med trådstarter, men er nu ude af diskutionen, lige så vel, som trådstarter vidst også selv er....
Det synes jeg da er sådan lidt, nåh ja, lamt????