Min følelse af at være herinde?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2010

mariamiss6

Sussie&Lilje skriver:

Men lige for at sige det, havde jeg nu ikke dig i tankerne da jeg tænkte kliker.

tak for svar....

det ville jeg nu ikke have taget så tungt, når bare du ikke råber det af mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

Ox.

mariamiss6 skriver:

tak for svar....

det ville jeg nu ikke have taget så tungt, når bare du ikke råber det af mig

Haha, nej det kunne jeg nu ikke finde på ...

Og det var da så lidt

Anmeld

1. februar 2010

mariamiss6

Ja det gjorde jeg, men så jeg skrev tidligere, er det de populære som får svar på deres tråde, og da du ser dig selv som populær herinde, kan jeg godt forstå du ikke helt forstår hvad vi hentyder til....jeg personligt føler mig ofte overset herinde, var super glad for at være herinde i starten, men overvejer ofte at slette min profil

Jeg ser bestemt ikke mig selv som værende populær, så heldig har jeg godt nok aldrig været i mit liv....
Som sagt er jeg ikke selv en af dem der modtager mange svar på mine tråde (selvom jeg dog sjældent opretter en) Den eneste grund til jeg modtager privat post herinde er da fordi jeg gerne sender det kagehæfte ud som alle pigerne her har været behjælpelige med at få sat sammen...

Det jeg mente var, at dem jeg selv svarer oftest, er måske dem i andre synes er dem i kalder for de populære. Men det er fordi jeg så kender dem enten IRL eller fordi jeg meget gerne ville kende dem IRL.... at det så tilfældigvis er de piger som de fleste andre herinde også kan lide, må jo betyder at det er fordi de er umådeligt rare mennesker

Og jeg må indrømme at jeg ikke umiddelbart kan huske dig, hverken fra profilnavn eller billede. så måske skriver du bare ikke så meget???

Anmeld

1. februar 2010

mariamiss6

Sussie&Lilje skriver:

Haha, nej det kunne jeg nu ikke finde på ...

Og det var da så lidt

Anmeld

1. februar 2010

4xGreve

Anonym skriver:

Hej.

Jeg skriver dette indlæg, da jeg sidder med en masse følelser omkring dette sted, og jeg vil gerne dele det med jer.

I starten var jeg rigtig glad for at være her, og det var skønt at suge erfaring til sig, og give lidt råd ud.
Nu idag, sidder jeg faktisk lidt med en "angst" for at oprette et indlæg, eller svare på en tråd, da jeg ikke føler jeg bliver taget seriøst og jeg føler ikke min meninger og holdninger bliver respekteret!

Jeg synes også at kunne mærke en del kliker herinde. 
Og det kan selvfølgelig ikke undgåes, hverken i cyberspace, eller i det virkelig liv - men kan det være rigtigt at jeg nærmest skal være ked af at oprette et indlæg, fordi jeg er bange for at få "høvl", blive gjort mere eller mindre nar af, eller blive stemplet?? (Derfor ano.)

At jeg ikke har samme mening som nogle af jer, gør mig jo ikke til et dårligere menneske, gør det?

Dette indlæg er ikke til for at støde nogle, men måske et håb om at det kan ændre på noget!

Dejligt nogen endelig står frem for hold da op den følelse har jeg også sat med længe, og nogen gange når jeg er dum nok til at svare på en tråd sidder jeg bagefter og får helt ondt i maven og bliver ked af det fordi jeg er "bange" for hvilken kommentar der vil komme...

Jeg er en af dem der virkelig ønsker mig nogen at snakke med, nogen at ses med osv. fordi jeg overhovedet ingen venner har og har kun familie og har efterhåneden også brug for noget andet og derfor føler jeg mig meget hurtigt stødt, og vores datter´s start på livet gør bestemt heller ikke tingende nemmer...

så super intertiv (staves) at oprette dette indlæg med sådanne en ærlighed og nu sidder jeg igen med en følelse af det er dumt at oprette dette indlæg og med angst for hvilken respons jeg får...

Knus en lige pt. ret psykis tacklet TrioeN

Anmeld

1. februar 2010

mariamiss6

Helle30 skriver:

Du har da fuldstændig ret. Nogle gange kommer man til at indrømme, at man har grovædt Piratos uden at vide, at den brede skare af baby.dk-brugere har læst i ugebladet Søndag, at det kan give vabler på den nedre del af tolvfoingertarmen. Så DET mener de. Piratos er skadeligt i enhver mængde og udformning og f... tage den, der vover at dufte af Piratos.

Det har du jo gennemskuet allerede. Så hvad med bare at være dig - ikke ano - og så mene, hvad du vil. Det gør dig alligevel lidt mere speciel end dem, der bevidstløst klapper trådstarter på ryggen for at have forbandet Piratos og dem som spiser dem.

For mig må du mene om-. og spørge til hvad du vil. Jeg vil ikke dømme nogen, og jeg er ked af, at du har følt behov for at oprette denne tråd som ano.

- Helle - stolt over at være politisk ukonfekt

Hold nu kæft du har humor.....

Anmeld

1. februar 2010

mariamiss6

WiitrioeN skriver:

Dejligt nogen endelig står frem for hold da op den følelse har jeg også sat med længe, og nogen gange når jeg er dum nok til at svare på en tråd sidder jeg bagefter og får helt ondt i maven og bliver ked af det fordi jeg er "bange" for hvilken kommentar der vil komme...

Jeg er en af dem der virkelig ønsker mig nogen at snakke med, nogen at ses med osv. fordi jeg overhovedet ingen venner har og har kun familie og har efterhåneden også brug for noget andet og derfor føler jeg mig meget hurtigt stødt, og vores datter´s start på livet gør bestemt heller ikke tingende nemmer...

så super intertiv (staves) at oprette dette indlæg med sådanne en ærlighed og nu sidder jeg igen med en følelse af det er dumt at oprette dette indlæg og med angst for hvilken respons jeg får...

nåh først til din angst.... smid den ud for pokker altså når det lige gælder denne side, evt. anden angst kan jeg nok ikke hjælpe dig med

Nåh men så til svaret.... se jeg forstår egentlig heller ikke hvorfor du er bange for diverse respons du måtte få på diverse svar og tråde du laver... For dig kan jeg trods alt huske her inde fra... Og jeg synes du er en af dem der ofte får masser af gode svar? altså ikke at jeg lige kan huske hvad du præcis lejer at skrive om... men i perioder synes jeg da ofte at jeg ser dit billede lidt over det hele, og i sær i tråde du selv har oprettet.....

elleeeeeer????

og så dernæst til alle der måtte føle sig trådt på... Hvorfor "hidser" i jer så meget op? det er jo cyberspace. det er ikke folk i skal ses med, død og pine, hver dag, eller tvinges til at holde fede humørbombe fester sammen med.... hvorfor tager i ikke bare det sure med det søde, og når det bliver for surt, så kan i altid bare sige "nåh ja, den gik ind den ene vej og ud den anden"

Anmeld

1. februar 2010

Anonym trådstarter

WiitrioeN skriver:

Du får lige et STORT herfra!!
Det er så synd at nogle skal være bange for at sige sin mening.

Anmeld

1. februar 2010

6800

WiitrioeN skriver:

også lige en herfra

Anmeld

1. februar 2010

Rikke, Liam & Linus

mariamiss6 skriver:

nåh først til din angst.... smid den ud for pokker altså når det lige gælder denne side, evt. anden angst kan jeg nok ikke hjælpe dig med

Nåh men så til svaret.... se jeg forstår egentlig heller ikke hvorfor du er bange for diverse respons du måtte få på diverse svar og tråde du laver... For dig kan jeg trods alt huske her inde fra... Og jeg synes du er en af dem der ofte får masser af gode svar? altså ikke at jeg lige kan huske hvad du præcis lejer at skrive om... men i perioder synes jeg da ofte at jeg ser dit billede lidt over det hele, og i sær i tråde du selv har oprettet.....

elleeeeeer????

og så dernæst til alle der måtte føle sig trådt på... Hvorfor "hidser" i jer så meget op? det er jo cyberspace. det er ikke folk i skal ses med, død og pine, hver dag, eller tvinges til at holde fede humørbombe fester sammen med.... hvorfor tager i ikke bare det sure med det søde, og når det bliver for surt, så kan i altid bare sige "nåh ja, den gik ind den ene vej og ud den anden"

hmm...jeg prøver lige at svare.

Jeg tror måske det er fordi nogle gange kunne det da være rart for de "ikke-populære" at se den samme form for "accept" hvis man kan sige det sådan. Så kan man godt komme til at føle sig lidt udenfor i debatten, og føle sig lidt indirekte trådt på hvis ingen svarer på ens indlæg.

Generelt vil jeg sige at jeg er rigtig glad for at være herinde, men kan sagtens genkende følelsen af at være lidt alene.

Men tror også det hænger lidt sammen med at der er nogle der har været herinde i laaaaaaang tid. Og det tager jo tid at opbygge et netværk...også online

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.