WiitrioeN skriver:
Dejligt nogen endelig står frem for hold da op den følelse har jeg også sat med længe, og nogen gange når jeg er dum nok til at svare på en tråd sidder jeg bagefter og får helt ondt i maven og bliver ked af det fordi jeg er "bange" for hvilken kommentar der vil komme...
Jeg er en af dem der virkelig ønsker mig nogen at snakke med, nogen at ses med osv. fordi jeg overhovedet ingen venner har og har kun familie og har efterhåneden også brug for noget andet og derfor føler jeg mig meget hurtigt stødt, og vores datter´s start på livet gør bestemt heller ikke tingende nemmer...
så super intertiv (staves) at oprette dette indlæg med sådanne en ærlighed og nu sidder jeg igen med en følelse af det er dumt at oprette dette indlæg og med angst for hvilken respons jeg får...
Knus en lige pt. ret psykis tacklet TrioeN
nåh først til din angst.... smid den ud for pokker

altså når det lige gælder denne side, evt. anden angst kan jeg nok ikke hjælpe dig med

Nåh men så til svaret.... se jeg forstår egentlig heller ikke hvorfor du er bange for diverse respons du måtte få på diverse svar og tråde du laver... For dig kan jeg trods alt huske her inde fra... Og jeg synes du er en af dem der ofte får masser af gode svar? altså ikke at jeg lige kan huske hvad du præcis lejer at skrive om... men i perioder synes jeg da ofte at jeg ser dit billede lidt over det hele, og i sær i tråde du selv har oprettet.....
elleeeeeer????
og så dernæst til alle der måtte føle sig trådt på... Hvorfor "hidser" i jer så meget op? det er jo cyberspace. det er ikke folk i skal ses med, død og pine, hver dag, eller tvinges til at holde fede humørbombe fester sammen med.... hvorfor tager i ikke bare det sure med det søde, og når det bliver for surt, så kan i altid bare sige "nåh ja, den gik ind den ene vej og ud den anden"
Anmeld