Min følelse af at være herinde?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2010

Helle30

Du har da fuldstændig ret. Nogle gange kommer man til at indrømme, at man har grovædt Piratos uden at vide, at den brede skare af baby.dk-brugere har læst i ugebladet Søndag, at det kan give vabler på den nedre del af tolvfoingertarmen. Så DET mener de. Piratos er skadeligt i enhver mængde og udformning og f... tage den, der vover at dufte af Piratos.

Det har du jo gennemskuet allerede. Så hvad med bare at være dig - ikke ano - og så mene, hvad du vil. Det gør dig alligevel lidt mere speciel end dem, der bevidstløst klapper trådstarter på ryggen for at have forbandet Piratos og dem som spiser dem.

For mig må du mene om-. og spørge til hvad du vil. Jeg vil ikke dømme nogen, og jeg er ked af, at du har følt behov for at oprette denne tråd som ano.

- Helle - stolt over at være politisk ukonfekt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

Lillefe

Det lyder da ikke rart.. jeg opretter ikke så tit noget.. så jeg har det ikke sådan.. Jeg er ikke med i nogen klike.. jeg snakker lidt med forskellige..Jeg er ærligt talt ligeglad hvad folk syntes men jeg vil gerne diskutere noget med dem hvis det er..  Jeg har ikke rigtigt nogen venner fra nettet som jeg snakker med IRL, men har venner privat jeg ser som jeg aldrig har mødt på nettet.. Jeg tror nu heller ikke jeg er en af de populærer... men ærligt så kunne det rage mig en høstblomst for jeg er en af de populærer IRL.. blandt mine venner i hvert fald..

Anmeld

1. februar 2010

6800

mariamiss6 skriver:

tja, jeg hører måske til en af dem du synes er i en klike???? det vælger jeg at se som en god ting i mit tilfælde....

Nej netop derfor forstår du ikke hvad det er vi hentyder til

Anmeld

1. februar 2010

mariamiss6

jeg synes jo derimod at det er meget sjældent at der er vilde diskutioner herinde... og jeg synes meget sjældent at folk skælder hinanden ud....

der er et par enkelt som en gang imellem får rodet deres næser ud i en laaaaang debat, men jeg synes aldrig pigerne her inde er direkte onde ved hinanden, sådan at i ligefrem behøver være nervøse for at skrive...

og til sussielilje: jeg synes da jeg ser rigtig mange indlæg fra dig på forsiden hele tiden, så jeg må indrømme at jeg slet ikke forstår at du melder dig enig med trådstarter... umiddelbart konkluderer jeg jo at du bestemt ikke er bange for eller ked af at skrive noget her på siden......

STOOOOR så bliver jeg forhåbentlig ikke helt og aldeles misforstået under vejs

Anmeld

1. februar 2010

mariamiss6

6800 skriver:

godt så... jeg kan da konkludere at du for eksempel også selv kan være sarkastisk

læste du også resten af indlægget, selvom det næsten var en hel bog?

Anmeld

1. februar 2010

frk Jensen

okay ville egentlig ikke blande mig i det her, men kan godt forstå jer..

Jeg er ikke den der opretter mange indlæg, jeg læser i stedet mange svar..

Men, jeg kan godt læse et indlæg og tænke at det emne aner jeg ikke noget om, og så svare jeg ikke på det.
Jeg aner f.eks ikke noget om barnløsheds behandling, men er tit inde i enlig mor afdelingen..

Hvis i forstår, så er det ikke lige alle emner der interesserer mig.

Knus Betina, som syns baby.dk er en værre tidsrøver

Anmeld

1. februar 2010

mariamiss6

6800 skriver:

I øvrigt er jeg ikke selv en af dem der får 1000-vis af svar på mine egne tråde, bare sådan lige til orientering.... det er da ofte sket at jeg har oppet min eller en andens tråd, fordi svarene har været få....

men nu opretter jeg også sjældent tråde vidst... jeg tror jeg svarer på langt flere end jeg selv opretter....

og så vil jeg da også lige nævne at jeg altså også svarer folk jeg ikke kender, som dig for eksempel i denne tråd....

Anmeld

1. februar 2010

Ox.

mariamiss6 skriver:

jeg synes jo derimod at det er meget sjældent at der er vilde diskutioner herinde... og jeg synes meget sjældent at folk skælder hinanden ud....

der er et par enkelt som en gang imellem får rodet deres næser ud i en laaaaang debat, men jeg synes aldrig pigerne her inde er direkte onde ved hinanden, sådan at i ligefrem behøver være nervøse for at skrive...

og til sussielilje: jeg synes da jeg ser rigtig mange indlæg fra dig på forsiden hele tiden, så jeg må indrømme at jeg slet ikke forstår at du melder dig enig med trådstarter... umiddelbart konkluderer jeg jo at du bestemt ikke er bange for eller ked af at skrive noget her på siden......

STOOOOR så bliver jeg forhåbentlig ikke helt og aldeles misforstået under vejs

Nej jeg opretter rigtig mange tråde, men derfor betyder det skam ikke at jeg ikke er nervøs for hvad/hvordan der bliver svaret, og nu er det ofte meget "ligegyldige" emner jeg skriver om, så om et hurtigt spørgsmål om MMF eller om min fagprøve, opskrifter jeg ligger ind, ting som jeg VED oftest ikke kan ende i en diskussion ...

Men lige for at sige det, havde jeg nu ikke dig i tankerne da jeg tænkte kliker.

Anmeld

1. februar 2010

mariamiss6

BetinaMørk skriver:

Jeg er ikke den der opretter mange indlæg, jeg læser i stedet mange svar..

Men, jeg kan godt læse et indlæg og tænke at det emne aner jeg ikke noget om, og så svare jeg ikke på det.
Jeg aner f.eks ikke noget om barnløsheds behandling, men er tit inde i enlig mor afdelingen..

Hvis i forstår, så er det ikke lige alle emner der interesserer mig.

Knus Betina, som syns baby.dk er en værre tidsrøver

Enig med dig....

Anmeld

1. februar 2010

6800

mariamiss6 skriver:

godt så... jeg kan da konkludere at du for eksempel også selv kan være sarkastisk

læste du også resten af indlægget, selvom det næsten var en hel bog?

Ja det gjorde jeg, men så jeg skrev tidligere, er det de populære som får svar på deres tråde, og da du ser dig selv som populær herinde, kan jeg godt forstå du ikke helt forstår hvad vi hentyder til....jeg personligt føler mig ofte overset herinde, var super glad for at være herinde i starten, men overvejer ofte at slette min profil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.