Min følelse af at være herinde?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

Ranarupta

qp skriver:

Vi er nogle vagthunde der sidder her inde og jager folk væk!!  (joke)

Ejh men altså ... nu har snakken jo handlet om, at folk ikke tør at skrive i diverse tråde af frygt for, at blive haglet ned. Men det må jeg nu give hende den anden ret i - at det er sket i denne tråd. Det viser sig jo, at være sådan når folk er uenige om noget - så går de kolde i diskussionen og siden skal der skrives ukonstruktive sætninger til hinanden.

Personligt tror jeg bare, at det ville være smartest hvis alle tænkte sig lidt om i debatterne idet vi enten kan være enige eller uenige om problemet.

Slut herfra.

Endnu engang har du helt ret 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Ansemusen

Nej det var ikke dig Men det var der andre der skrev i tråden. Derfor ville jeg lige give mine små fif's ud

Altså - personligt, hvis jeg føler at en tråd bliver hønsegård, eller er oprettet for at provokere, så går jeg bevidst udenom den. Det er mit liv for kort til.

Jeg vil være positiv og spreeed looooouve

Også i trådende

Helt sikkert, jeg skriver også når jeg er ked af det eller vred eller gal, men jeg gider ikke indlæg, der kun er lavet for at starte et eller andet fjollet. Så bare gå udenom det og sig PYT. Det er et super fedt ord. PYT

Pyt er et skønt og godt ord, som min veninde og jeg brugte flittigt i folkeskolen  Det gør det lidt nemmere at være ligeglad når noget går en lidt imod!

Anmeld

3. februar 2010

Pige2009

Naannaa87 skriver:

Det er fint du ikke forstår at folk gør som de gør, men hvorfor dømme dem? Jeg tror ikke på at der er nogen rygere som er stolte over at ryge i deres graviditet, og hvorfor så gøre det værre for dem ved at dømme dem? Tror du ikke de har nok at tænke på? Er de ikke mennesker i dine øjne?

Det er fint du er så klog omkring hvad de små kan komme til at fejle senere i deres liv, MEN hvorfor slynge det i hovedet på os? vi ved det jo godt, og har det dårligt med at vi var svage og ikke kunne stoppe rygningen.. Føles det godt at være så fejlfri og bare kan se ned på os andre?

Jeg beklager mit sure opstød, men jeg synes fandme at folk har så travlt med alle andre end dem selv! MÅSKE er der noget der halter hjemme hos jer som i burde kigge nærmere på, end at sidde her og dømme folk..

Jeg forstår bare ikke, hvorfor man vil udsætte sit barn for sådanne risici. Hvis man ikke vil have folks kommentarer, kan man da bare undlade at fortælle, man ryger, mens man er gravid.

Ja, der er sikkert noget der halter hos mig, for ingen er perfekte her i livet, men det tager jeg med ophøjet sindsro, da min datter ikke udsættes for noget sundhedsskadeligt herhjemme af nogen art.

Anmeld

3. februar 2010

Pige2009

mariamiss6 skriver:

Jeg har faktisk et arbejde, og er her kun sen eftermiddag, on off, og ellers om aftenen efter klokken 19.... så hold lige de personlige skyts for dig selv

Fed humor!

Anmeld

3. februar 2010

mariamiss6

Linda2009 skriver:

Ja, der er sikkert noget der halter hos mig, for ingen er perfekte her i livet, men det tager jeg med ophøjet sindsro, da min datter ikke udsættes for noget sundhedsskadeligt herhjemme af nogen art.

det tror jeg simpelthen ikke på...... Der er intet i det Moderne DK der er totalt sundhedsskadelighedsfrit (langt ord, som sikkert ikke engang er et ord)

Point is, du kan ikke påstå du på ingen måde udsætter dit barn for sundhedsskadelige risici af nogen art. Det kan ingen påstå...

Anmeld

3. februar 2010

Vingummien

Anonym skriver:

Hej.

Jeg skriver dette indlæg, da jeg sidder med en masse følelser omkring dette sted, og jeg vil gerne dele det med jer.

I starten var jeg rigtig glad for at være her, og det var skønt at suge erfaring til sig, og give lidt råd ud.
Nu idag, sidder jeg faktisk lidt med en "angst" for at oprette et indlæg, eller svare på en tråd, da jeg ikke føler jeg bliver taget seriøst og jeg føler ikke min meninger og holdninger bliver respekteret!

Jeg synes også at kunne mærke en del kliker herinde. 
Og det kan selvfølgelig ikke undgåes, hverken i cyberspace, eller i det virkelig liv - men kan det være rigtigt at jeg nærmest skal være ked af at oprette et indlæg, fordi jeg er bange for at få "høvl", blive gjort mere eller mindre nar af, eller blive stemplet?? (Derfor ano.)

At jeg ikke har samme mening som nogle af jer, gør mig jo ikke til et dårligere menneske, gør det?

Dette indlæg er ikke til for at støde nogle, men måske et håb om at det kan ændre på noget!

Puha en lang tråd, men jeg vil også have min mening med og orker ikke at læse alle siderne så hvis det er sagt før så er jeg bare sikker på at du har læst det hehe

Men til en hvis grad kan jeg kun giv dig ret, men tror det er sådan mange steder og der er mange grunde til det. Og tror som sådan ikke at folk sidder og læser et vildt spændende indlæg men bare ikke vil svare fordi at det er dig der har skevet det, ikke i sådan en stor gruppe som det åbne, måske er det sådan noget der kan være i mødre grupperne.

Men hver stolt og glad for din mening, og hvis andre ikke er enige, så forbliv stolt. Vil være en stor skam hvis man ændre sin mening fordi at man ikke tør sige den rigtige, for så tror jeg først folk tager afstand.

Jeg har mundhakket med et par stykker heinde og kan ved siden af det lave sjov med samme perosn bare i et andet indlæg.

Og hvis en person skriver noget der støder så kan man også evt lade det flyve ud og lade være at svare igen på det, det kan jeg da finde på. Men jeg er også frisk på en diskution, men så skal man også holde fast i det man mener.

Og som personer er man jo meget forskellige og syntes nogle indlæg er platte hvor andre syntes de er vildt spændende.

Så hæng på og skriv hvad du vil og svar det du vil og hold fast i det, for det er den du er, og hvis du bliver ved sådan så tror jeg skam også at folk begynder at snakke mere med en.

Og tro mig, jeg er selv meget speciel og kan have nogle sjove meninger, men det vigtigste for mig er at holde fast i dem og blive ved at vise folk hvordan jeg er, for så kommer folk ligeså langsom og lære at sådan er man hele vejen igennem i stedet for at man skriver et indlæg en gang om ugen og folk tænker at hende der skriver bare noget underligt noget en sjældent gang.

Håber det giver mening, og er ment positivt

Anmeld

3. februar 2010

FrkT

mariamiss6 skriver:

det tror jeg simpelthen ikke på...... Der er intet i det Moderne DK der er totalt sundhedsskadelighedsfrit (langt ord, som sikkert ikke engang er et ord)

Point is, du kan ikke påstå du på ingen måde udsætter dit barn for sundhedsskadelige risici af nogen art. Det kan ingen påstå...

Fuldkommen enig!

Og selv hvis din datter (altså Lindas) virkelig hørte til de ca. 0,002% af børn i Danmark som slet ikke blev udsat for noget sundhedsskadeligt i hjemmet (hvis der da overhovedet findes nogle af dem), så har hun sikkert arvet anlægget til en masse genetiske sygdomme/lidelser fra jer i stedet for  Min point er bare at man ikke kan beskytte sit barn så meget, og ligemeget hvor meget man prøver, så kan man aldrig beskytte det helt.

Og så mht. din kommentar om, at hvis man ikke vil have kommentarer til at man fx ryger derhjemme, så skal man bare lade vær at nævne det: SELVOM man nævner det, så er det altså ikke det samme som at spørge: "hvad synes I om at jeg/vi ryger herhjemme?". Synes egentlig ikke du kan tillade dig at komme med din mening om deres levemåde, når de ikke har bedt om den..... så går man sq for meget op i hvad andre gør end hvad godt er! Så længe du ikke selv ryger hjemme, kan du så ikke egentlig være ligeglad med om andre gør? Personligt ryger jeg ikke, og når jeg får børn skal folk heller ikke ryge inde i huset når de kommer på besøg, men jeg er da fuldstændig ligeglad med hvad andre gør i deres hjem.

Anmeld

3. februar 2010

Lærke & Lucas

6800 skriver:

nå siger siger jeg det sku her alligevel...kunne ikke sige det bedre selv....har nogle gange oprettet en inlæg herinde, hvor der måske er 5-7 (MAX) der svare, men kort tid efter er der en af de "populære", som oprætter et indlæg der ligner min MEGET, hun får så mindst 30 svar...

Det er lidt lige som folkeskolen, er man ikke en af de populære piger i klassen, skal man bare holde sig for sig selv.....

Lige mine ord. Derfor opretter jeg ikke indlæg selv om jeg flere gange har haft spørgsmål.

Anmeld

3. februar 2010

Pige2009

mariamiss6 skriver:

Det har du helt ret i Min formulering var nok ikke helt så klar...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.