Anonym skriver:
Hej.
Jeg skriver dette indlæg, da jeg sidder med en masse følelser omkring dette sted, og jeg vil gerne dele det med jer.
I starten var jeg rigtig glad for at være her, og det var skønt at suge erfaring til sig, og give lidt råd ud.
Nu idag, sidder jeg faktisk lidt med en "angst" for at oprette et indlæg, eller svare på en tråd, da jeg ikke føler jeg bliver taget seriøst og jeg føler ikke min meninger og holdninger bliver respekteret!
Jeg synes også at kunne mærke en del kliker herinde.
Og det kan selvfølgelig ikke undgåes, hverken i cyberspace, eller i det virkelig liv - men kan det være rigtigt at jeg nærmest skal være ked af at oprette et indlæg, fordi jeg er bange for at få "høvl", blive gjort mere eller mindre nar af, eller blive stemplet?? (Derfor ano.)
At jeg ikke har samme mening som nogle af jer, gør mig jo ikke til et dårligere menneske, gør det?
Dette indlæg er ikke til for at støde nogle, men måske et håb om at det kan ændre på noget!
Puha en lang tråd, men jeg vil også have min mening med
og orker ikke at læse alle siderne
så hvis det er sagt før så er jeg bare sikker på at du har læst det hehe 
Men til en hvis grad kan jeg kun giv dig ret, men tror det er sådan mange steder og der er mange grunde til det. Og tror som sådan ikke at folk sidder og læser et vildt spændende indlæg men bare ikke vil svare fordi at det er dig der har skevet det, ikke i sådan en stor gruppe som det åbne, måske er det sådan noget der kan være i mødre grupperne.
Men hver stolt og glad for din mening, og hvis andre ikke er enige, så forbliv stolt. Vil være en stor skam hvis man ændre sin mening fordi at man ikke tør sige den rigtige, for så tror jeg først folk tager afstand.
Jeg har mundhakket med et par stykker heinde og kan ved siden af det lave sjov med samme perosn bare i et andet indlæg.
Og hvis en person skriver noget der støder så kan man også evt lade det flyve ud og lade være at svare igen på det, det kan jeg da finde på. Men jeg er også frisk på en diskution, men så skal man også holde fast i det man mener.
Og som personer er man jo meget forskellige og syntes nogle indlæg er platte hvor andre syntes de er vildt spændende.
Så hæng på og skriv hvad du vil og svar det du vil og hold fast i det, for det er den du er, og hvis du bliver ved sådan så tror jeg skam også at folk begynder at snakke mere med en.
Og tro mig, jeg er selv meget speciel og kan have nogle sjove meninger, men det vigtigste for mig er at holde fast i dem og blive ved at vise folk hvordan jeg er, for så kommer folk ligeså langsom og lære at sådan er man hele vejen igennem i stedet for at man skriver et indlæg en gang om ugen og folk tænker at hende der skriver bare noget underligt noget en sjældent gang.
Håber det giver mening, og er ment positivt