qp skriver:
Hvis du mener jeg kan trumfe dig ned, må det vel være for du er usikker på dine udsagn
!!
Jamen det er fint, at du ikke kan forstå de har det som de har det - men det ændrer da ikke på hvorfor denne tråd er blevet oprettet. De ting du understreger dine undringer med, kunne du jo eks spørge ind til - var det ikke mere konstruktivt end bare, at "sætte sig ned og ikke ville forstå"?
Og nej jeg er sikker på, at du ikke har ment at virke nedladende overfor W - men det er du idet, du undererkender hendes oplevelse af dette forum og påtvinger hende DIN oplevelse.
Og hallo Miss Maria - let's get REAL here.... Jeg har aldrig været en af "de populære" og det ved du vidst godt hvis du tænker dig rigtig godt om *griner*! 
Jeg kan da også godt lide dig - men derfor kan vi da stadig diskutere uden, at være enige 
Jow jeg er godt klar over du ikke er vildt populær på grund af dine udtalelser altid.... i dit tilfælde er du nok 'en af dem der tit får rodet sig ud i nogle lange heftige debatter'

Jeg føler mig ikke usikker på mine egne udsagn, for så plejer jeg ikke at skrive noget

jegved bare at du er bedre med ord end jeg er, og ikke behøver bruge oceaner af tid på hvordan du skriver tingene, for at du får den rigtige mening ud, det gør jeg til gengæld selv. derfor er debatter som for eksempel denne, enormt energikrævende af mig, og jeg ender med at sige en masse sludder, som kun bliver mere og mere indviklet

Og vi to er helt enige om at vi sagtens kan være uenige om ting, og stadig være gode ved hinanden, det er da vidst sket før i vores tilfælde
det generer ikke mig at folk ikke deler min mening. Men jeg kan godt blive temmelig irriteret, når nogen "forlanger" at jeg skriver en masse svar, som for mig selv ikke er vigtige... for det forlanger man jo faktisk, når man skriver at man ikke mener man har fået svar nok på sine tråde.....
Hvis der virkelig mangler svar, eller dem der er kommet ikke er gode nok, hvorfor så ikke bare 'oppe' tråden med besked om at man meget gerne ønsker sig flere svar med forskellige meninger, eller ideer eller hvad søren det er man har brug for.... i stedet for at starte en debat som denne...
hvis det var mig der manglede svar på noget, så ville jeg sku bare oppe den, det har vi jo heldigvis muligheden for her....
desuden, tror jeg, bruger mange kun forsiden, og ikke debatgrupperne som sådan, nå de læser på siden, og nogle spørgsmål bliver hurtigt skubbet ud, på bestemte tidspunkter af døgnet, så i mange tilfælde ER man måske overset i mængden, men på den mere fysiske måde, og ikke fordi ingen gider at svare....