tja, jeg hører måske til en af dem du synes er i en klike???? det vælger jeg at se som en god ting i mit tilfælde.... for jeg kender et par stykker her inde fra helt privat, og derfor interesserer jeg mig jo selv sagt en hel masse mere for deres liv og hvad de skriver, end jeg gør for de fleste andres... det betyder jo så også at jeg ofte svarer på de indlæg de skriver, og så måske noget mindre på andres indlæg. andres indlæg er mennesker som for mig er ukendte, eller hvor emnet egentlig ikke interesserer mig vildt og voldsomt....
Jeg er typen der læser mange tråde, og hvis jeg så ser at mindst en har svaret det jeg ville have sagt, så skriver jeg ikke noget, fordi jeg faktisk ikke orker at sidde og skrive hele tiden, fordi jeg ofte laver flere andre ting samtidig med at jeg er her inde. Og så gemmer jeg mine skriblerier til noget der for mig er mere vigtigt... Det lyder jo nok temmelig egoistisk, og det er det vel egentlig også... Men jeg vil hellere pleje omgang med de mennesker jeg holder meget af, end dele alt min overskudsenergi ud til folk jeg måske ikke husker så godt imorgen...
Jeg mener ikke selv at jeg er typen der hagler folk ned, selvom jeg har en anden mening end dem... ofte er det faktisk de indlæg jeg vælger ikke at svare på, fordi jeg ikke gider kaste mig ud i en voldsom debat om at være uenige...
Dernæst så tror jeg du måske skal huske på, at når du læser noget en anden har skrevet, og du føler du bliver haglet ned, så er det måske ikke sådan det var meningen at indlægget skulle forstås. Det skrevne ord er jo meget ofte let at mistolke og misforstå.

Så er der selvfølgelig nogen folk jeg kun kender herinde fra, og aldrig har mødt IRL, som jeg holder meget af, selvom de kun er cybervenner. Men de får altså lige så meget opmærksomhed, som dem jeg så kender IRL fordi de er folk jeg mener jeg godt ville være venner med i det virkelige liv også.
Jeg synes faktisk ikke folk på denne side er slemme til at skælde hinanden ud, så jeg må indrømme at jeg slet slet ikke kan se hvad det helt er du hentyder til i dette tilfælde....
Jeg kan ikke lige genkende dig ud fra denne tråd, så derfor gider jeg ikke gætte på i hvilke tråde du har følt dig haglet ned. Og du må derfor selv komme med eksempler hvis jeg skal forstå hvad du mener

Ofte synes jeg at folk på denne her side er rigtig søde til at støtte hinanden, selvom ingen rigtig kender hinanden...
Jeg tror i hvert fald der er rigtig mange piger - forhåbentlig hovedparten - der føler at de har rigtig god støtte her inde, og god mulighed for at komme af med deres frustrationer, ligegyldigheder, og glæder, uden at de skal høre på ævl og kævl og diverse prædikener, som de ellers kan få via deres almindelige venner og familie...
kort sagt, så må jeg indrømme at jeg slet ikke aner hvad du snakker om lige nu, og jeg tror ikke du har grund til bekymring