qp skriver:
Det er fint du selv tager så let på disse ting, men det er der sgu andre der ikke gør!
Ja men jeg forstår det stadig ikke...
som en anden skriver er det da endnu værre i den virkelige verden end det er herinde, så jeg forstår ikke hvorfor folk tager sådan på vej over noget der findes på en hjemmeside...
Når man kommer til at føle sig som en dårlig mor, så er det vel ofte fordi man selv i virkeligheden inderst inde, synes man burde gøre noget anderledes??? så når man bliver stemplet, er man vel selv aktiv i den handling???
nu er jeg godt nok ved at være grundigt træt, men jeg prøver alligevel at lyde lidt sammenhængende....
Jeg skriver ikke bare en ny tråd, for det første fordi jeg sjældent opretter en tråd. Men jeg sender den gamle tråd op, hvis jeg synes den kræver flere svar, og jeg har da også gjort det på andres vegne hvis jeg synes de svar der var kommet var lidt tynde, eller mangelfulde...
Når debatten ikke er helt meningsløs for mig, så er det fordi debatten "angriber" bland andet dem der ikke svarer i alle emner og tråde, og dem er jeg en af... jeg startede også ud med at forklare hvorfor netop jeg er sådan som bruger på denne side. og jeg bad faktisk også om eksempler som først kom langt senere, efter en vis mængde mennesker havde skældt mig ud for at have min egen og åbenbart helt udelte mening

Men derfor synes jeg stadig det er tosset at sige at kun en håndfuld piger herinde får mange og brugbare svar på deres tråde, for det er bestemt ikke sandt.
Anmeld