Min følelse af at være herinde?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

Ranarupta

qp skriver:

Nu tror jeg mere dette handler om, at folk er hurtige til at dømme andre herinde uden egentlig, at have ret megen indsigt i deres private situationer. Og når der kommer en eller anden nedladende udmelding fra nogle af "de populære" ja så er mange meget hurtige til, at springe med på vognen og være enige uden egentlig, at vide hvorfor de er det.

Folk bliver ofte angrebet af "grupper" det måske ofte måtte virke voldsomt på en trådstarter eller en anden person der har et lidt anderledes perspektiv på sagen.

Men omvendt så tror jeg personligt heller ikke, at det kan være særlig sjovt, at have oprettet en tråd om noget man gerne vil have svar på og så ikke få de svar man søgte. Ja du skriver bare en ny tråd (sådan er du) men folk er forskellige og reagerer forskelligt på et forum som dette.

Selvfølgelig skal folk da have lov til, at starte en debat som denne - og den kan da ikke være helt meningsløs for dig siden du deltager

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

qp

mariamiss6 skriver:

jeg ryger i hele huset.... så stempl mig....

jeg røg under begge graviditeter, og bad folk holde deres meninger om det for sig selv.... så stempl mig....

førstefødte fik kun købegrød.... stempl mig....

sidstfødte fik næsten kun hjemmelavet grød, men det blev hurtigt ændret til rugbrød, fordi mor her er pisse doven, og barnet fremmeligt.... så stempl mig....

Jeg har også drukket når jeg var alene, og jeg er endda genetisk udsat for alkoholisme.... giiiisp!!!!..... stempl....

Jeg kunne sikkert blive ved, jeg er jo lige så normal som alle andre, så jeg forstår altså bare ikke hvorfor det skal være så svært.... stå ved hvem i er, og frabed jeg der der lortekommentarer, hvis i føler dem under optræk... det ville jeg da gøre....

Der var engang en der skrev en hylende morsom historie på et andet forum, måske nogle ville læse den, og dø af grin... Den handler dog en del om heste, fordi den er fra et heste forum.... men jeg kigger efter den og opretter den, hvis jeg finder den, og så kan i jo måske få jer et lille grin med på vejen....

Forresten, så kunne jeg jo også brokke mig lidt nu.... 6800 (var det ikke det hun hed) brokker sig over de manglende svar på indlæg i hendes og andres tråde.... men hvor er hendes svar til mig, de sidste par gange jeg har skrevet??? hun var en af de første til at melde sig enig med trådstarter, men er nu ude af diskutionen, lige så vel, som trådstarter vidst også selv er....

Det synes jeg da er sådan lidt, nåh ja, lamt????

Det er fint du selv tager så let på disse ting, men det er der sgu andre der ikke gør!

Anmeld

2. februar 2010

mariamiss6

FrkT skriver:

Jeg forstår da fuldt ud hvad du mener. Men det er jo ikke værre herinde end det er i det virkelige liv!?! Jeg synes næsten det er BEDRE herinde  Og hvis man skal ændre på at folk stempler én, så skal du jo ændre på hele den menneskelige revolution (hvis man kan kalde det det). Tror nærmere man skal acceptere at man nogle gange bliver stemplet - det gør vi jo ALLE ind imellem. Og så bare lære at leve med det og være ligeglad med andres mening, hvis de er uenige i hvordan du lever dit liv.

igen

Anmeld

2. februar 2010

Anonym trådstarter

Sussie&Lilje skriver:

Er fuldt ud enig, den med at drikke alene og med pulvermaden blev jeg helt ude af, for der turde jeg dælme ikke være med efter dengang jeg var med i rygerdebatten, puha, der blev er jo både sagt "dårlig mor" og jeg ved ikke hvad, den blev rigtig grum ..

Det er præcis det jeg mener. 
Nogle kan finde på at stemple en som dårlig, uansvarlig og egoistisk mor, hvis man ikke er af samme holdning som andre.
Og det gør sgu da pisse ondt, at slukke sin computer og gå i seng med den følelse.

Anmeld

2. februar 2010

qp

Haha, ja !

Og så er det jeg føler, og undre mig over, at nogle skal "høvles ned" - "gøres nar af" - "irettesættes" fordi de gør disse ting - Der gør jo ikke mig, eller andre, til dårligere mennesker eller forældre?

Nej det har du helt ret i - men som tidligere skrevet er folk jo forskellige og det tror jeg vi alle må huske på. Nogle er skideligeglade mens andre måske går rundt med en udmelding herfra om, at de er dårlige forældre, i dagevis.

Tøserne herinde er slemme, rigtig slemme endda

Anmeld

2. februar 2010

Ranarupta

qp skriver:

Nej det har du helt ret i - men som tidligere skrevet er folk jo forskellige og det tror jeg vi alle må huske på. Nogle er skideligeglade mens andre måske går rundt med en udmelding herfra om, at de er dårlige forældre, i dagevis.

Det er simpelthen bare ikke i orden! Jeg ville være så enormt ked af det, hvis jeg stod med den følelse! 

Anmeld

2. februar 2010

Anonym trådstarter

qp skriver:

Det er skønt at folk er forskellige - Hallelujah for det!!  

Men jeg synes det er synd at jeg, og andre, skal slukke sin computer og gå i seng og tænke over om man virkelig er en så dårlig forældre, som man bliver gjort til.

Jeg har personligt ikke meget netværk, udover Baby.dk så jeg bryder mig da ikke om at blive "set på" på den måde.

Anmeld

2. februar 2010

mariamiss6

qp skriver:

Det er fint du selv tager så let på disse ting, men det er der sgu andre der ikke gør!

Ja men jeg forstår det stadig ikke...

som en anden skriver er det da endnu værre i den virkelige verden end det er herinde, så jeg forstår ikke hvorfor folk tager sådan på vej over noget der findes på en hjemmeside...

Når man kommer til at føle sig som en dårlig mor, så er det vel ofte fordi man selv i virkeligheden inderst inde, synes man burde gøre noget anderledes??? så når man bliver stemplet, er man vel selv aktiv i den handling???

nu er jeg godt nok ved at være grundigt træt, men jeg prøver alligevel at lyde lidt sammenhængende....

Jeg skriver ikke bare en ny tråd, for det første fordi jeg sjældent opretter en tråd. Men jeg sender den gamle tråd op, hvis jeg synes den kræver flere svar, og jeg har da også gjort det på andres vegne hvis jeg synes de svar der var kommet var lidt tynde, eller mangelfulde...

Når debatten ikke er helt meningsløs for mig, så er det fordi debatten "angriber" bland andet dem der ikke svarer i alle emner og tråde, og dem er jeg en af... jeg startede også ud med at forklare hvorfor netop jeg er sådan som bruger på denne side. og jeg bad faktisk også om eksempler som først kom langt senere, efter en vis mængde mennesker havde skældt mig ud for at have min egen og åbenbart helt udelte mening

Men derfor synes jeg stadig det er tosset at sige at kun en håndfuld piger herinde får mange og brugbare svar på deres tråde, for det er bestemt ikke sandt.

Anmeld

2. februar 2010

qp

mariamiss6 skriver:

Ja men jeg forstår det stadig ikke...

som en anden skriver er det da endnu værre i den virkelige verden end det er herinde, så jeg forstår ikke hvorfor folk tager sådan på vej over noget der findes på en hjemmeside...

Når man kommer til at føle sig som en dårlig mor, så er det vel ofte fordi man selv i virkeligheden inderst inde, synes man burde gøre noget anderledes??? så når man bliver stemplet, er man vel selv aktiv i den handling???

nu er jeg godt nok ved at være grundigt træt, men jeg prøver alligevel at lyde lidt sammenhængende....

Jeg skriver ikke bare en ny tråd, for det første fordi jeg sjældent opretter en tråd. Men jeg sender den gamle tråd op, hvis jeg synes den kræver flere svar, og jeg har da også gjort det på andres vegne hvis jeg synes de svar der var kommet var lidt tynde, eller mangelfulde...

Når debatten ikke er helt meningsløs for mig, så er det fordi debatten "angriber" bland andet dem der ikke svarer i alle emner og tråde, og dem er jeg en af... jeg startede også ud med at forklare hvorfor netop jeg er sådan som bruger på denne side. og jeg bad faktisk også om eksempler som først kom langt senere, efter en vis mængde mennesker havde skældt mig ud for at have min egen og åbenbart helt udelte mening

Men derfor synes jeg stadig det er tosset at sige at kun en håndfuld piger herinde får mange og brugbare svar på deres tråde, for det er bestemt ikke sandt.

Vi kommer ikke videre - så jeg slutter her

Anmeld

2. februar 2010

mariamiss6

Anonym skriver:

Jeg er IKKE ude af diskussion - Jeg vil bare ikke begynde at skrive en hel masse, bare for at skrive noget!!
Og desunden har jeg et indlæg lige over dit!
Og jo, forresten - JEG har ikke brokket mig over at der ikke bliver svaret på mine indlæg, så den vil jeg ikke have på mig.

NÅH NÅH.....

Så læs venligst lige nedenunder igen, og se min undskylding....

føler mig næsten ikke angrebet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.