Min følelse af at være herinde?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

TbCp

Hvis jeg opretter tråde og ingen svar får, så tænker jeg da ikke at det er fordi folk er ligeglade..... Så tænker jeg mere at de folk der har noget at bidrage med måske ikke lige har set min tråd... og så sender jeg den da bare til top igen

Og PS: Nøøøøj det tog lang tid at komme igennem alle sider på den her tråd 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Heidi.

6800 skriver:

nå siger siger jeg det sku her alligevel...kunne ikke sige det bedre selv....har nogle gange oprettet en inlæg herinde, hvor der måske er 5-7 (MAX) der svare, men kort tid efter er der en af de "populære", som oprætter et indlæg der ligner min MEGET, hun får så mindst 30 svar...

Det er lidt lige som folkeskolen, er man ikke en af de populære piger i klassen, skal man bare holde sig for sig selv.....

Er der nogle herinde der er mere populære end andre??

Anmeld

2. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg vil så måske sige, da jeg syntes jeg så folk være kede af at der ikke har været nogen der svarer på indlæg herinde...

MIN erfaring er:

Vælg tidspunkter der er NOK herinde, så folk ser dit indlæg.

Lad være med at være ano - det er tit folk ikke tager ano indlæg alvorligt, fordi der gennem tiden har været mange der har oprettet ubehagelige aller mærkelige indlæg som ano.

Hvis du ikke har fået svar på noget du ville vide, kan det være at det ikke er blevet set - Bomb dit indlæg tilbage til forsiden - det er IKKE forbudt

Vælg en SIGENDE overskrift, så folk kan danne sig et indtryg af dit spørgsmål eller dit statement allerede inden de kommer ind i tråden Det er ALTID godt Der er ikke noget være end en tråd med overskriften: 'Spørgsmål' eller er der nogen? eller ... Altså SIGENDE navne (Det lærte vi også i skolen )

Så er jeg sikker på at dit indlæg får flere svar

Anmeld

2. februar 2010

smokin

LouiseLarsen skriver:

Brugte det fordi udenfor mit køkken vindue stod der 3 neger børn og drillede en hvid pige med at hun var tyk, og andre ting. Så gik jeg ud og sagde at sådan gjorde man ikke. Så siger ham den ene dreng til mig at det skulle jeg sku ikke bestemme og at hun ska da var tyk... Så svarede jeg tilbage om han selv ville syntes det var sjovt at blive drillet med at han var neger!?

Det han til at tænke, og de lod hende være...

Men jeg er både barnlig, racist, upædagogisk osv osv fordi nogen mener jeg sank ned på hans niveu ved at stillede tingene sådan op for ham....

Ok jeg har desværre ikke set den debat overhovedet. Måske det var før min tid, har jo ikke deltaget herinde andet end et par måneder.

Jeg synes det var en fair måde du stillede det op på, da det oftest ville være det man blev drillet med. Og at drille med det vil jeg gerne understrege ikke er iorden!

Jeg kan ikke finde din 3D scanning

Anmeld

2. februar 2010

smokin

Heidi. skriver:

Hej Heidi,

Det er der da helt klart, men omvendt tror jeg ikke der er nogen der gider sætte navne på - for så går der da først hønsegård i den.

Det har helt sikkert også noget at gøre med hvor længe man har debateret herinde, og hvor aktiv man er herinde!

Meeeeeen, jeg kan personligt godt få fnat af at man svarer i så forskelligt omfang fordi den ene er mere populær end den anden.

KH

Zette

Anmeld

2. februar 2010

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

Jeg vil så måske sige, da jeg syntes jeg så folk være kede af at der ikke har været nogen der svarer på indlæg herinde...

MIN erfaring er:

Vælg tidspunkter der er NOK herinde, så folk ser dit indlæg.

Lad være med at være ano - det er tit folk ikke tager ano indlæg alvorligt, fordi der gennem tiden har været mange der har oprettet ubehagelige aller mærkelige indlæg som ano.

Hvis du ikke har fået svar på noget du ville vide, kan det være at det ikke er blevet set - Bomb dit indlæg tilbage til forsiden - det er IKKE forbudt

Vælg en SIGENDE overskrift, så folk kan danne sig et indtryg af dit spørgsmål eller dit statement allerede inden de kommer ind i tråden Det er ALTID godt Der er ikke noget være end en tråd med overskriften: 'Spørgsmål' eller er der nogen? eller ... Altså SIGENDE navne (Det lærte vi også i skolen )

Så er jeg sikker på at dit indlæg får flere svar

Men jeg har altså ikke brokket mig over det med at der ikke kom svar på mine indlæg.
Jeg er nærmere ked af den måde folk stempler på, og den, til tider, manglende respekt for folk og deres holdninger og meninger.

Jeg ved ikke hvad der kan gøres ved det, men jeg håber da at folk, om de forstår det eller ej, vil tænke over hvordan de skriver til folk i fremtiden.
Og istedet for at være stædige og stemple folk, så prøve at se det fra både sin egen, og modtagers side.

Anmeld

2. februar 2010

Heidi.

Zette skriver:

Hej Heidi,

Det er der da helt klart, men omvendt tror jeg ikke der er nogen der gider sætte navne på - for så går der da først hønsegård i den.

Det har helt sikkert også noget at gøre med hvor længe man har debateret herinde, og hvor aktiv man er herinde!

Meeeeeen, jeg kan personligt godt få fnat af at man svarer i så forskelligt omfang fordi den ene er mere populær end den anden.

KH

Zette

Hej :)

Men i min verden er der i hvertfald ikke nogle populære herinde.

Jeg svare personligt på de indlæg jeg føler jeg kan give svar på..

Der er sjældent særlig mange svar på mine indlæg, men det tager jeg ikke personligt. Og jeg er ikke ny herinde, faktisk var jeg med fra starten...

Så det har ikke noget at gøre med om man er ny eller ej... Jeg tror heller ikke der er noget ondt i det...

Anmeld

2. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

Men jeg har altså ikke brokket mig over det med at der ikke kom svar på mine indlæg.
Jeg er nærmere ked af den måde folk stempler på, og den, til tider, manglende respekt for folk og deres holdninger og meninger.

Jeg ved ikke hvad der kan gøres ved det, men jeg håber da at folk, om de forstår det eller ej, vil tænke over hvordan de skriver til folk i fremtiden.
Og istedet for at være stædige og stemple folk, så prøve at se det fra både sin egen, og modtagers side.

Nej det var ikke dig Men det var der andre der skrev i tråden. Derfor ville jeg lige give mine små fif's ud

Altså - personligt, hvis jeg føler at en tråd bliver hønsegård, eller er oprettet for at provokere, så går jeg bevidst udenom den. Det er mit liv for kort til.

Jeg vil være positiv og spreeed looooouve

Også i trådende

Helt sikkert, jeg skriver også når jeg er ked af det eller vred eller gal, men jeg gider ikke indlæg, der kun er lavet for at starte et eller andet fjollet. Så bare gå udenom det og sig PYT. Det er et super fedt ord. PYT

Anmeld

2. februar 2010

LouiseNielsen

Zette skriver:

Ok jeg har desværre ikke set den debat overhovedet. Måske det var før min tid, har jo ikke deltaget herinde andet end et par måneder.

Jeg synes det var en fair måde du stillede det op på, da det oftest ville være det man blev drillet med. Og at drille med det vil jeg gerne understrege ikke er iorden!

Jeg kan ikke finde din 3D scanning

https://www.baby.dk/debat/38014pi1/graviditet/3d4d-scanning-idag-billeder.aspx

Der kan du se billeder fra scanning...

Anmeld

2. februar 2010

kiroo

Heidi. skriver:

der er nok bare nogen der er mere synlige end andre, og jo mere man opretter og svare på andres indlæg. men et eks. caroline, er jo rigtig meget op her inde og og jeg syntes hun er god til at svare på indlæg, og svare på en pæn måde, sige tillykke eller giver et kram.
og når hun så opretter et indlæg svare folk hende ønsker hende held og lykke. osv. så folk ser hende måske som populær, hvilket ikke er negativt. men hvis der nu er en anden der opretter et emne om deres "problem" og ikke får lige så mange svar.....

forstår du mit meget rode indlæg..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.