har læst det meste af denne tråd, og hold da op, er den ikke gået lidt forvidt?
jeg sidder lidt med blande følser, kan sagtens forstå tråd starteren, for har nogen gange siddet og tænkt i den samme retning, og hvad er der sket, der er kommert nogen sviner svar ud af det fra nogen, selv om at det nok bare er noget man skulle tænke lidt over.
Jeg kunne da heler ikke drømme om at gå hend på gaden til en fremmed, og komme med min mening, om hvordan han hun opdrager sit barn, eller går klædt. Men man kan komme i sitiutioener, hvor det kan være nødvendigt og sige noget og alt kan siges på en pæn måde.
Jeg blev lidt ramt af denne tråd, da det næsten går over i mopning for nogen, og det er jo ubehageligt, tror ikke det er det der er meningen, for vi er jo alle voksne mennesker. Men i og med det er cyperspace kan man være mere ærlig om nogen ting for man skal ikke stå til regnskab, bagefter, for selv om man står ved navn og by er man stadig anonym. der er da ingen som kender mig, selv om jeg opgir mit navn.
Jeg bruger siden, til at kunne få råd, og gi råd hvis jeg kan, man vælger jo selv hvor meget man indvolvere sig i debatterne, deltager man meget, blir man nok også mere populær.
tror ikke jeg har mere at sige, hvis det gir mening
Anne
Anmeld