Min følelse af at være herinde?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

smokin

Heidi. skriver:

Hej

Men i min verden er der i hvertfald ikke nogle populære herinde.

Jeg svare personligt på de indlæg jeg føler jeg kan give svar på..

Der er sjældent særlig mange svar på mine indlæg, men det tager jeg ikke personligt. Og jeg er ikke ny herinde, faktisk var jeg med fra starten...

Så det har ikke noget at gøre med om man er ny eller ej... Jeg tror heller ikke der er noget ondt i det...

Det tror jeg absolut heller ikke! Tror ikke der sidder kvinder bag skærmen der ønsker at være onde, MEN, vi er jo forskellige og jeg har da tit tænkt hvorfor andre kan få så mange svar, når jeg selv nærmest får ingen svar.

Men måske jeg bare skriver om noget uinteressant - who knows.

Det er nu ikke noget jeg sidder og græder mig selv i søvn over, da jeg har rimligt netværk udenfor baby og kun kigger af interesse og for at lære nye ting. Det er jo mit første barn, så jeg hiver til mig alt hvad jeg kan!

Men jeg kan sagtens følge dem der inderligt håber på svar, og så ikke får dem! Det må da ikke være særlig rart.

Kærlig hilsen
Zette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

6800

mariamiss6 skriver:

jeg ryger i hele huset.... så stempl mig....

jeg røg under begge graviditeter, og bad folk holde deres meninger om det for sig selv.... så stempl mig....

førstefødte fik kun købegrød.... stempl mig....

sidstfødte fik næsten kun hjemmelavet grød, men det blev hurtigt ændret til rugbrød, fordi mor her er pisse doven, og barnet fremmeligt.... så stempl mig....

Jeg har også drukket når jeg var alene, og jeg er endda genetisk udsat for alkoholisme.... giiiisp!!!!..... stempl....

Jeg kunne sikkert blive ved, jeg er jo lige så normal som alle andre, så jeg forstår altså bare ikke hvorfor det skal være så svært.... stå ved hvem i er, og frabed jeg der der lortekommentarer, hvis i føler dem under optræk... det ville jeg da gøre....

Der var engang en der skrev en hylende morsom historie på et andet forum, måske nogle ville læse den, og dø af grin... Den handler dog en del om heste, fordi den er fra et heste forum.... men jeg kigger efter den og opretter den, hvis jeg finder den, og så kan i jo måske få jer et lille grin med på vejen....

Forresten, så kunne jeg jo også brokke mig lidt nu.... 6800 (var det ikke det hun hed) brokker sig over de manglende svar på indlæg i hendes og andres tråde.... men hvor er hendes svar til mig, de sidste par gange jeg har skrevet??? hun var en af de første til at melde sig enig med trådstarter, men er nu ude af diskutionen, lige så vel, som trådstarter vidst også selv er....

Det synes jeg da er sådan lidt, nåh ja, lamt????

Undskyld mig, men skulle altså i seng, og op på arbejde i dag, hvilket jeg først lige er hjemme fra nu....

Anmeld

2. februar 2010

Ranarupta

Milla-Victoria's mor skriver:

Hold da op...

Først så synes jeg det er flot af jer at i står frem med de følelser i har omkring det her!!

For det andet, så er jeg chokeret over at der render så mange rundt med de følelser!! Det er jeg virkeligt ked af at høre.

Jeg ser jer alle som min anden lille familie, og får altid den støtte jeg har brug for herinde!!

Jeg har prøvet andre baby-sider, hvor folk virkeligt har kørtpå mig psykisk, for at fortælle min mening,  og om de ting der sker i mit liv!!

Jeg er så SUPER glad for at være herinde, og har virkeligt ikke nogen negative følelser omkring nogen herinde!! Selvfølgelig vil jeg sikkert oftere sváre på de indlæg  skrevet af folk jeg er "venner" med!! Men ellers svarer jeg for det meste på indlæg der kommer mig ved, eller som jeg har en holdning til (eller tror jeg kender svaret på &nbsp

Selvfølgeligt er det tydeligt at mærke at nogen er mere knyttet end andre!! Og at nogen skriver om nogle mere interne ting!! Men igen, sådan ville det jo også være hvis vi alle var veninder uden for siden!!

Hvordan foreslår i at vi løser det her?? Jeg mener, hvad er det præcist vi kan gøre anderledes?? For det er da klart at i ikke skal rende rundt og have det sådan!!

Knus Pernille

Hold kæft, du er sej, Pernille!!! 

Du er den eneste, der rent faktisk spørger ind til, hvad vi skal gøre ved situationen. (jeg har jo altså heller ikke selv tænkt så langt... &nbsp

Jeg ved det ikke, tror det er en fælles opgave, hvor os uden selvtillid måske skal gro den der hårde hud, og dem med den hårde hud, skal file lidt af den af... ?

/Karina

Anmeld

2. februar 2010

6800

Zette skriver:

Hej Heidi,

Det er der da helt klart, men omvendt tror jeg ikke der er nogen der gider sætte navne på - for så går der da først hønsegård i den.

Det har helt sikkert også noget at gøre med hvor længe man har debateret herinde, og hvor aktiv man er herinde!

Meeeeeen, jeg kan personligt godt få fnat af at man svarer i så forskelligt omfang fordi den ene er mere populær end den anden.

KH

Zette

Nemlig, men ja kunne nævne mange navne på populære tøser herinde, men vælger at lade vær...

Anmeld

2. februar 2010

smokin

6800 skriver:

Nemlig, men ja kunne nævne mange navne på populære tøser herinde, men vælger at lade vær...

Det vil ikke gavne nogle steder at der bliver sat navne på, for så deler vandene sig ENDNU mere! Og det er jo slet ikke det der er meningen med denne debat.

Meningen er vel at trådstarter bare gerne vil have at vi hver især tænker lidt mere over det.

Anmeld

2. februar 2010

Ox.

Zette skriver:

Det vil ikke gavne nogle steder at der bliver sat navne på, for så deler vandene sig ENDNU mere! Og det er jo slet ikke det der er meningen med denne debat.

Meningen er vel at trådstarter bare gerne vil have at vi hver især tænker lidt mere over det.

Enig!

Og nu hvor der er så mange der faktisk har siddet inde med samme tanke som trådstarter, så tænker jeg at der nok er noget om snakken, nogen af os skal begynde at være lidt mere hård i huden, og andre skal måske lige tænke sig en ekstra gang om inden der bliver trykket på tastaturet ...

Anmeld

2. februar 2010

smokin

Sussie&Lilje skriver:

Enig!

Og nu hvor der er så mange der faktisk har siddet inde med samme tanke som trådstarter, så tænker jeg at der nok er noget om snakken, nogen af os skal begynde at være lidt mere hård i huden, og andre skal måske lige tænke sig en ekstra gang om inden der bliver trykket på tastaturet ...

Præcis, og så skal man huske på at dette jo blot er et forum, og selvom man sagtens kan knytte bånd osv. må man jo helst ikke leve herinde og glemme den virkelige verden.

Jeg er glad for at kunne komme herind, når jeg har fri fra skole kigger jeg flere gange om dagen, men når jeg har været i skole fra 8-17 så vil jeg egentlig hellere bruge min tid på min familie, kæreste, venner eller hvad jeg nu kan finde på udenfor computeren. Ellers ender jeg jo som en gammel sur enlig kone! Og det gider jeg altså ikke.

Men vi er jo alle forskellige, og der skal være plads til alle - også dem som ikke er så "populære".

Anmeld

2. februar 2010

M.O.A.R.

Jeg må indrømme jeg også er 100% enig med vedkommende som har oprettet denne tråd.

Kunne slet ikke have sagt det bedre selv.

Anmeld

2. februar 2010

Mutti2

Ranarupta skriver:

Hold kæft, du er sej, Pernille!!! 

Du er den eneste, der rent faktisk spørger ind til, hvad vi skal gøre ved situationen. (jeg har jo altså heller ikke selv tænkt så langt... &nbsp

Jeg ved det ikke, tror det er en fælles opgave, hvor os uden selvtillid måske skal gro den der hårde hud, og dem med den hårde hud, skal file lidt af den af... ?

/Karina

Hihi.... Hvor er du sød

Du har nok ret.... men det skal da bestemt ikke være sådan at folk render rundt og ikke "tør" skrive et indlæg!! Vi skal jo alle være her!

Men det er jo ikke noget vi bare sådan løser på nul komma fem!!  Jeg er ked af at høre at folk tager det personligt når der ikke kommer så mange svar på deres indlæg!!

Jeg har da også selv skrevet et par indlæg hist og pist, hvor der har været mange læsere, men ingen svar!! Jeg tror bare ikke man skal tage det så personligt!!

Men ja, vi har da også få gange oplevet at en trådstarter har fået meget negative svar, som lå uden for det spm. hun bad om! Og jeg kan da godt se at nogen er fordømmende!! Hvilket da klart er et problem!!

Men vidste ikke det var så stort som det virker til at være!!

Knus

Anmeld

2. februar 2010

anneR

har læst det meste af denne tråd, og hold da op, er den ikke gået lidt forvidt?

jeg sidder lidt med blande følser, kan sagtens forstå tråd starteren, for har nogen gange siddet og tænkt i den samme retning, og hvad er der sket, der er kommert nogen sviner svar ud af det fra nogen, selv om at det nok bare er noget man skulle tænke lidt over.

Jeg kunne da heler ikke drømme om at gå hend på gaden til en fremmed, og komme med min mening, om hvordan han hun opdrager sit barn, eller går klædt. Men man kan komme i sitiutioener, hvor det kan være nødvendigt og sige noget og alt kan siges på en pæn måde.

Jeg blev lidt ramt af denne tråd, da det næsten går over i mopning for nogen, og det er jo ubehageligt, tror ikke det er det der er meningen, for vi er jo alle voksne mennesker. Men i og med det er cyperspace kan man være mere ærlig om nogen ting for man skal ikke stå til regnskab, bagefter, for selv om man står ved navn og by er man stadig anonym. der er da ingen som kender mig, selv om jeg opgir mit navn.

Jeg bruger siden, til at kunne få råd, og gi råd hvis jeg kan, man vælger jo selv hvor meget man indvolvere sig i debatterne, deltager man meget, blir man nok også mere populær.

tror ikke jeg har mere at sige, hvis det gir mening

Anne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.