Min følelse af at være herinde?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

mariamiss6

Helle30 skriver:

Fanks. Jeg er lidt ked af, at du ikke er min min nabokone. Vi skulle nok kunne lave lidt sjov og kage sammen

- Helle

Hehe ja det kunne vi sikkert sagtens lige ordne hvis det var

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

mariamiss6

Undskyld men kan vi ikke bare konkludere at de populære herinde må være de upopulære i det virkelige liv  Der må jo være en grund til de kan sidde på baby.dk konstant i stedet for at leve ude i det virkelige   Vær du blot glad for du ikke er en del af kliken ....

Jeg har faktisk et arbejde, og er her kun sen eftermiddag, on off, og ellers om aftenen efter klokken 19.... så hold lige de personlige skyts for dig selv

Anmeld

2. februar 2010

Mca<3

mariamiss6 skriver:

Jeg har faktisk et arbejde, og er her kun sen eftermiddag, on off, og ellers om aftenen efter klokken 19.... så hold lige de personlige skyts for dig selv

Så vidt jeg ved har jeg da ikke angrebet dig   Med mindre du vil kalde dig selv en af de populære ??? Det står da for egen regning .

Anmeld

2. februar 2010

Heidi.

Ej!!!!!

IM SO SORRY..

Men jeg kan virkelig ikke tage det seriøst længere.. Hvis der er nogle der er meget populære end andre, så må det sgu være jer der gør dem til det..

Jeg kan ved gud ikke se at der er nogle der er populære.. Der er en masse der kender hinanden, fra det virkelige liv, mødregrupper på nettet osv. Måske er det derfor at i syntes de er populære eller hvordan..

Disse indlæg kommer jævnligt op herinde, og jeg kommer ikke til at forstå dem..

I bund og grund handler det jo ikke om at i bliver angrebet, ikke taget seriøst..

Men at i ikke får den samme opmærksomhed som de "populære"...

Altså.. Jeg er ved gud udeforstående..

Anmeld

2. februar 2010

mariamiss6

MoarJ skriver:

Der er bare nogen mennesker i denne verden, som bliver ved med at køre den langt ud, selvom trådstarter har sagt stop...

Sørgeligt at nogen mennesker kan finde på det...

du fortsætter jo ellers selv i tråden... så må du da selv være lige så sørgelig?

Anmeld

2. februar 2010

mariamiss6

Heidi. skriver:

Ej!!!!!

IM SO SORRY..

Men jeg kan virkelig ikke tage det seriøst længere.. Hvis der er nogle der er meget populære end andre, så må det sgu være jer der gør dem til det..

Jeg kan ved gud ikke se at der er nogle der er populære.. Der er en masse der kender hinanden, fra det virkelige liv, mødregrupper på nettet osv. Måske er det derfor at i syntes de er populære eller hvordan..

Disse indlæg kommer jævnligt op herinde, og jeg kommer ikke til at forstå dem..

I bund og grund handler det jo ikke om at i bliver angrebet, ikke taget seriøst..

Men at i ikke får den samme opmærksomhed som de "populære"...

Altså.. Jeg er ved gud udeforstående..

Spank you

Anmeld

2. februar 2010

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

du fortsætter jo ellers selv i tråden... så må du da selv være lige så sørgelig?

Hold tonen

Det MoarJ skriver er en konstatering til hvad der er sket i andre debatter. Jeg har ikke stoppet denne debat, så hun køre den ikke videre imod min vilje - Altså hun er ikke sørgelig.

Anmeld

2. februar 2010

Heidi.

mariamiss6 skriver:

Spank you

You too

Anmeld

2. februar 2010

mariamiss6

Mammi ,,, skriver:

Så vidt jeg ved har jeg da ikke angrebet dig   Med mindre du vil kalde dig selv en af de populære ??? Det står da for egen regning .

både og.... jeg er her meget, når tiden er til det, og jeg er mindst en lille bitte smule hver dag.....

du konkluderer så at jeg ikke har andet at tage mig til, fordi jeg har alt for meget hjemme tid, og kan sidde på baby hele dagen... og med de indlæg jeg fik lagt igår (må være rekord på et døgn for mit eget vedkommende ) så tænker du måske at jeg var her for meget, men i virkelighede var jeg her kun 1 aften, lige igår altså....

Me nej nej, du nævnte ikke mig med navns nævnelse...

Anmeld

2. februar 2010

Mca<3

mariamiss6 skriver:

både og.... jeg er her meget, når tiden er til det, og jeg er mindst en lille bitte smule hver dag.....

du konkluderer så at jeg ikke har andet at tage mig til, fordi jeg har alt for meget hjemme tid, og kan sidde på baby hele dagen... og med de indlæg jeg fik lagt igår (må være rekord på et døgn for mit eget vedkommende ) så tænker du måske at jeg var her for meget, men i virkelighede var jeg her kun 1 aften, lige igår altså....

Me nej nej, du nævnte ikke mig med navns nævnelse...

Jeg er her ikke så meget mere så aner faktisk ikke hvor mange indlæg du lavede i går ,,,   Jeg angriber ingen  Kun dem der vil føle sig truffet ,,, Aner ikke hvem der er meget på hvornår ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.