Hold da op... 
Først så synes jeg det er flot af jer at i står frem med de følelser i har omkring det her!! 
For det andet, så er jeg chokeret over at der render så mange rundt med de følelser!! Det er jeg virkeligt ked af at høre. 
Jeg ser jer alle som min anden lille familie, og får altid den støtte jeg har brug for herinde!! 

Jeg har prøvet andre baby-sider, hvor folk virkeligt har kørtpå mig psykisk, for at fortælle min mening, og om de ting der sker i mit liv!! 

Jeg er så SUPER glad for at være herinde, og har virkeligt ikke nogen negative følelser omkring nogen herinde!! Selvfølgelig vil jeg sikkert oftere sváre på de indlæg skrevet af folk jeg er "venner" med!! Men ellers svarer jeg for det meste på indlæg der kommer mig ved, eller som jeg har en holdning til (eller tror jeg kender svaret på

Selvfølgeligt er det tydeligt at mærke at nogen er mere knyttet end andre!! Og at nogen skriver om nogle mere interne ting!! Men igen, sådan ville det jo også være hvis vi alle var veninder uden for siden!!
Hvordan foreslår i at vi løser det her?? Jeg mener, hvad er det præcist vi kan gøre anderledes?? For det er da klart at i ikke skal rende rundt og have det sådan!!
Knus Pernille 
Anmeld