DianaMoar skriver:
Som jeg skriver dømmer jeg ikke nogen jeg er lige glad med om folk ryger eller ikk, det er jo ikke mit liv eller min søns og jeg lever sgu heller ikke selv efter bøgerne det er der sgu ingen der gør!
Jeg skriver bare at hun ikke kan skrive sådan for det ved hun intet om og det er jo rigtig.
Jeg har aldrig forstået folk der skriver sådan for det ved de ikke.
Men igen som jeg skrev jeg er sgu lige glad jeg dømmer ikke jeg kom bare med en bemærkning!
Knus Diana der stadig er ligeglad for det ikke mig!
Men så kan man jo ALDRIG sige at ens barn er sundt og raskt, for selvom det er det ligenu, ved man jo ikke hvad der kan forekomme senere hen i barnets liv.. Og hvis barnet bliver sygt senere hen, kan man heller ikke sige.. 'nååå, jamen det fordi du røg under graviditeten, eller fordi du gik for meget på gaden og inhalerede for meget CO2'
Så selvom du ikke har røget og holdt dig selv i en plastikbobel under hele graviditeten vil du aldrig vide dig sikker på om dit barn er sundt og raskt! - Og du vil aldrig kunne udtale dig om dit barn er sundt og raskt...
Hendes barn er sundt og raskt LIGE NU, og det er vel hvad der tæller...? også kan man jo også sige det...??
Anmeld