Uuuuuuha!!! Jeg har ikke læst hele tråden, men jeg synes, den slags debatter om Baby.dk kommer der javligt...
Jeg har været herinde i lang tid (desværre har jeg ikke været så aktiv siden August pga flytning og bagefter fødsel og to små børn i huset, jeg skal tidligt i seng...) Helt i starten turde jeg ikke rigtigt at skrive noget, for min dansk ikke er perfekt og jeg var en lille smule flov for det. Men sådan en sydlansk pige med en stor kæft har det svært at holde meningen for sig selv :-D Jeg selv blev misforstået nogle gange for jeg ikke kunne forklare tingene godt nok, men helt ærlig kan jeg ikke se det her som bare en debat, hvor folk gerne skriver en mening, når de sidder hjemme foran computeren og keder sig lidt... Jeg tager tingene ikke så tungt herinde. Folk siger, hvad de mener, men de vil ikke angrive mig personligt, men kun lige det der jeg skrev om. Forstå I, hvad jeg mener?
Er der klikker? Helt sikkert, det er meget naturligt og self svarer de på hinanden selv om der skriver om et eller andet dumt. Og så tror vi, at vores indlæg er vigtigt og der er ikke nogle der gider at svare... Men sådan er det bare og som sagt, jeg tager det ikke særligt tung. Det er jo en hjemmesiden for pokker og ikke mit liv der er i spil! :-D hehe
Jeg synes også, at der er nogle debatter, som er meget interesante og man bliver lidt klogere. Der er også nogle andre som er bare underholdende. Og der er nogle som (sorry!) jeg ikke længere læser. Jeg er blevet lidt træt af: er jeg gravid? Slimprop? Plukveer? Hvilket navn? Hvornår har jeres mave synket? Hvor meget vejer jeres børn? Jeg mærker liv, Osv osv... Som sagt, har jeg ikke så meget tid lige nu og jeg ved, at de der indlæg kommer der igen og igen og igen... Så jeg vælger kun dem der lyder interesante eller sjove. Og nogle gange kan jeg også se, at man spørger noget om babien og man kan ikke lide, hvad folk svarer. Jeg kan godt forstå, at man søger en hurtig råd, men det undrer mig også, at man hellere vil diskutere og diskutere herinde i stedet for at ringe til sundhedsplejersken (eller til to forskellige for at høre forskellige mening) eller kikke på sider som er lidt mere especialiteret i en emne som baby eller amning... Jeg har i hvert fald søgt i mange forskellige stedder, for jeg var en total baby-ignorant og det er ikke nemt, når man pludseligt bliver mor til en! :-D
Nå, men jeg hygger med Baby.dk og ikke tænker så meget på hvad folk tænker. Jeg synes, at der er bestemt mange mange flere søde piger her end onde hekse :-D I er allesammen ”de populære” for mig... tihi!
Hold det op er den blivet en kæmpe indlæg jeg har skrevet! Jeg gider ikke en gang at læse den selv og rette mine fejl! hahahahaha
Anmeld