LouiseLarsen skriver:
Kender udemærket godt til hvad du mener....
Jeg oprettede en tråd herinde i torsdags om den 3D/4D scanning vi var til, og lagde nogen billeder ind sammetid med. JEG FIK 8 SVAR!! Senere var der så en anden der gjorde det samme, hun fik mange flere.... Og jo det er nok lidt det der med hvem der er "populær" og hvem der ikke er!
Jeg lavede en tråd herinde for noget tid siden hvor jeg blev høvlet ned at nogen forskellige fordi de i samme sitiuaton ikke ville have gjort det samme som mig, så jeg var pludselig racist osv... Og der tænker jeg som dig, øhh det jeg gjorde var vel ikke forkert bare fordi de ikke ville have gjort det samme. Og efter det indlæg har jeg stort set ikke fået svar på de nye indlæg jeg har oprettet! Så der skød jeg lidt mig selv i foden, efter nogens mening.... 
Kram
Det er sjovt at du skriver - for jeg sad netop lige at tænkte på "din" debat omkring NEGER-udtalelsen. Den løb virkelig af sporet
Jeg synes godt nok at der er mange "hellige" herinde - øko dit, øko-dat, parfumefri mig her og der. Rygning er IKKE sundt - nej gu er det ej, men det ved alle jo. Det behøver man sku ikke en debat om. Ej, sover dit barn ikke udenfor??? Bruger du IKKE neutral-vaskepulver - er DU klar over hvor slemt det kan være IKKE at bruge det - ja, ja, ja - ingen er perfekte
.
Jeg kan sagtens være en af dem der er lidt rap i replikken engang imellem og virke en anelse hård. Jeg svare folk som beder om et råd - jeg svare ikke: enig, kram til dig eller hvis der er en tråd for 117. gang der handler om, om man ville ringe til lægen, hvis man styrtblødte (og nu får jeg jo nok på puklen
) - for selvfølgelig ville man det - uanset hvad alle de kloge kvinder herinde svare til det.
Men jeg synes da ikke det er fair at folk ikke føler sig trygge ved at oprette et indlæg - jeg føler mig ganske tryg, men vi er jo SÅ forskellige. Det skal vi altså sige til os selv, igen og igen.
Anmeld