Min følelse af at være herinde?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

Mira0911

Vi er en herlig hønsegård herinde....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Mca<3

Ranarupta skriver:

Hm, det kan da godt være, at det passer på nogle, men tror bestemt ikke, at det er flertallet.

Jeg er mere på siden nu, end jeg var for 2 mdr. siden - og det er pga. sygemelding.
Så årsagerne til, at nogle er meget online herinde, kan være mange... 

Undskyld , den var ikke møntet på dig , har da selv brugt meget tid herinde  

Anmeld

2. februar 2010

ekzunz

Mammi ,,, skriver:

Undskyld men kan vi ikke bare konkludere at de populære herinde må være de upopulære i det virkelige liv  Der må jo være en grund til de kan sidde på baby.dk konstant i stedet for at leve ude i det virkelige   Vær du blot glad for du ikke er en del af kliken ....

Det passer jo så bare ikke helt vel?? Du er jo både super populær her og IRL.....

Anmeld

2. februar 2010

LouiseNielsen

Sanne og Nicklas skriver:

Ej har du været til scaning mens jeg har været på ferie... De billeder har jeg jo så slet ikke set... ligger dit osse i dit fotoalbum?

Hejsa...

Jepper har jeg... En heeelt vild oplevelse! Nej det gør de ikke, men jeg har oprettet en tråd hvor de ligger i....

Kram

Anmeld

2. februar 2010

Ox.

Kan se der blandt andet er nævnt nu at man jo kunne slette sin profil hvis nu man var bange osv, men det mener jeg jo bare er så forkert! Når trådstarter har meldt ud at hun, går udfra det er en hun, at hun ikke har haft det nemt personligt osv .. Jamen er det så nemmere at eliminere de "svage" fordi de ikke kan rejse sig selv op så at sige? Nej ikke ifølge min mening!

Nu er det lige før der går politik i det her hehe ..

Hvis ikke vi hjælper hinanden og bare lader folk, som nu også melder sig mere eller mindre klart i denne debat, blive ved med at have det sådan, så får de det aldrig et hak bedre jo, det kunne jo tænkes at de i stedet for bare at slette deres profil, skulle have et lille skub i numsen til selv at lære at kunne sige fra, og det får de sku ikke ved at folk ikke lige giver et skulderklap indimellem ..

Men det er bare min holdning.

Anmeld

2. februar 2010

LouiseNielsen

Ranarupta skriver:

Gud, jeg er målløs. Der er nogle, der bare skal være hellige. Dem skal der også være plads til, så kan man da altid få sig et billigt grin 

Kram.

Ja, dem om det... men er da sørgeligt!

Jeg er bestemt ikke fejlfri, hverken som mor, kæreste eller veninde, og det tør jeg godt indrømme! Ville da være frygtelig hvis man ikke kunne se hvis der er ting man kan gøre beder!

Anmeld

2. februar 2010

oo

Sussie&Lilje skriver:

Kan se der blandt andet er nævnt nu at man jo kunne slette sin profil hvis nu man var bange osv, men det mener jeg jo bare er så forkert! Når trådstarter har meldt ud at hun, går udfra det er en hun, at hun ikke har haft det nemt personligt osv .. Jamen er det så nemmere at eliminere de "svage" fordi de ikke kan rejse sig selv op så at sige? Nej ikke ifølge min mening!

Nu er det lige før der går politik i det her hehe ..

Hvis ikke vi hjælper hinanden og bare lader folk, som nu også melder sig mere eller mindre klart i denne debat, blive ved med at have det sådan, så får de det aldrig et hak bedre jo, det kunne jo tænkes at de i stedet for bare at slette deres profil, skulle have et lille skub i numsen til selv at lære at kunne sige fra, og det får de sku ikke ved at folk ikke lige giver et skulderklap indimellem ..

Men det er bare min holdning.

Anmeld

2. februar 2010

Mca<3

Znuzke skriver:

Det passer jo så bare ikke helt vel?? Du er jo både super populær her og IRL.....

Kys kys ,, Jeg gik fra at være aldeles ukendt til at være en celeberty    Det sgu et hårdt liv søde.

Anmeld

2. februar 2010

Ranarupta

Mammi ,,, skriver:

Undskyld , den var ikke møntet på dig , har da selv brugt meget tid herinde  

Nej nej, det tænkte jeg heller ikke.
Ville bare pointere, at der var forskellige årsager til, at folk var online - og så er et "rigtigt" eksempel godt at illustrere med  

/Karina

Anmeld

2. februar 2010

Ranarupta

Mammi ,,, skriver:

Kys kys ,, Jeg gik fra at være aldeles ukendt til at være en celeberty   Det sgu et hårdt liv søde.

Haha, go Tina Lund!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.