Min følelse af at være herinde?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

LouiseNielsen

Kender udemærket godt til hvad du mener....

Jeg oprettede en tråd herinde i torsdags om den 3D/4D scanning vi var til, og lagde nogen billeder ind sammetid med. JEG FIK 8 SVAR!! Senere var der så en anden der gjorde det samme, hun fik mange flere.... Og jo det er nok lidt det der med hvem der er "populær" og hvem der ikke er!

Jeg lavede en tråd herinde for noget tid siden hvor jeg blev høvlet ned at nogen forskellige fordi de i samme sitiuaton ikke ville have gjort det samme som mig, så jeg var pludselig racist osv... Og der tænker jeg som dig, øhh det jeg gjorde var vel ikke forkert bare fordi de ikke ville have gjort det samme. Og efter det indlæg har jeg stort set ikke fået svar på de nye indlæg jeg har oprettet! Så der skød jeg lidt mig selv i foden, efter nogens mening....

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

ekzunz

qp skriver:

Og hallo Miss Maria - let's get REAL here.... Jeg har aldrig været en af "de populære" og det ved du vidst godt hvis du tænker dig rigtig godt om *griner*!

Se der er det jo så igen at jeg åbenbart er totalt bagefter. Jeg har sgutte opfattet dig som upopulær! Det er altså helt og aldeles ærligt ment. Tværtimod har jeg det personligt sådan at jeg ihvertfald altid læser dine indlæg, fordi du har noget at bidrage med - i modsætning til "enig" eller "du får lige en krammer"

Så nu er du kun 99% upopulær....

(og jeg har ikke læst hele debatten så måske du har fået andre tilkendegivelser og er helt nede på 92% - og så undskylder jeg mange gange....)

Anmeld

2. februar 2010

Mca<3

Undskyld men kan vi ikke bare konkludere at de populære herinde må være de upopulære i det virkelige liv  Der må jo være en grund til de kan sidde på baby.dk konstant i stedet for at leve ude i det virkelige   Vær du blot glad for du ikke er en del af kliken ....

Anmeld

2. februar 2010

Ranarupta

LouiseLarsen skriver:

Jeg oprettede en tråd herinde i torsdags om den 3D/4D scanning vi var til, og lagde nogen billeder ind sammetid med. JEG FIK 8 SVAR!! Senere var der så en anden der gjorde det samme, hun fik mange flere.... Og jo det er nok lidt det der med hvem der er "populær" og hvem der ikke er!

Jeg lavede en tråd herinde for noget tid siden hvor jeg blev høvlet ned at nogen forskellige fordi de i samme sitiuaton ikke ville have gjort det samme som mig, så jeg var pludselig racist osv... Og der tænker jeg som dig, øhh det jeg gjorde var vel ikke forkert bare fordi de ikke ville have gjort det samme. Og efter det indlæg har jeg stort set ikke fået svar på de nye indlæg jeg har oprettet! Så der skød jeg lidt mig selv i foden, efter nogens mening....

Kram

Er det rigtigt? Det er helt ærligt så langt ude!! Sådan en reaktion forstår jeg slet ikke. 
(Du kender min holdning til hele den der debat, der kørte af sporet...)

Karina

Anmeld

2. februar 2010

Ranarupta

Mammi ,,, skriver:

Undskyld men kan vi ikke bare konkludere at de populære herinde må være de upopulære i det virkelige liv  Der må jo være en grund til de kan sidde på baby.dk konstant i stedet for at leve ude i det virkelige   Vær du blot glad for du ikke er en del af kliken ....

Hm, det kan da godt være, at det passer på nogle, men tror bestemt ikke, at det er flertallet.

Jeg er mere på siden nu, end jeg var for 2 mdr. siden - og det er pga. sygemelding.
Så årsagerne til, at nogle er meget online herinde, kan være mange... 

Anmeld

2. februar 2010

LouiseNielsen

Ranarupta skriver:

Er det rigtigt? Det er helt ærligt så langt ude!! Sådan en reaktion forstår jeg slet ikke. 
(Du kender min holdning til hele den der debat, der kørte af sporet...)

Karina

Ja, sørgeligt.. Men sandt!!

Man bliver hurtig stemplet... Jeg kaldte en dreng for neger (som i mit hovede OVERHOVEDET ikke er negativt) Og ja, stemplet som upædagogisk, racist osv osv var jeg!! Snakkede med min kæreste om det, og kan jo kun grine af de folk som bare fordi de ikke er enige skal nedgøre andre....

Men nogen tror bare de er beder end andre, og kunne ALDRIG lave nogen forkert...

Ja jeg kende din holdning!

Kram

Anmeld

2. februar 2010

SaNiNa

LouiseLarsen skriver:

Kram

Ej har du været til scaning mens jeg har været på ferie... De billeder har jeg jo så slet ikke set... ligger dit osse i dit fotoalbum?

Anmeld

2. februar 2010

Christopher&Andreas

jeg kunne heller ikke ha skrevet det bedre selv så er enig med dig der er tit mange ting man gerne vil skrive herinde men ikke tør fordi man så får høvl osv..

men ellers er det en super side er glad for at være herinde men kan godt følge dig i hvad du skriver 

Anmeld

2. februar 2010

Ranarupta

LouiseLarsen skriver:

Ja, sørgeligt.. Men sandt!!

Man bliver hurtig stemplet... Jeg kaldte en dreng for neger (som i mit hovede OVERHOVEDET ikke er negativt) Og ja, stemplet som upædagogisk, racist osv osv var jeg!! Snakkede med min kæreste om det, og kan jo kun grine af de folk som bare fordi de ikke er enige skal nedgøre andre....

Men nogen tror bare de er beder end andre, og kunne ALDRIG lave nogen forkert...

Ja jeg kende din holdning!

Kram

Gud, jeg er målløs. Der er nogle, der bare skal være hellige. Dem skal der også være plads til, så kan man da altid få sig et billigt grin 

Kram.

Anmeld

2. februar 2010

Lone Jakobsen

jeg startede med at læse indlæggene.....men indrømmer at efter side 3 gav jeg op....så dette bliver bare min egen personlige mening om emnet:

jeg oplever ingen kliker....mærker ikke at nogen bliver holdt udenfor....og har svært ved at forstå at nogen er direkte bange for at oprette indlæg....for jeg tænker lidt...hvad er det værste der kan ske? at man ingen svar får kan handle lige så meget om det emne man har valgt, som det tidspunkt på dagen hvor man vælger at oprette indlægget.

jeg elsker at debattere....deltager ofte (da jeg på barsel har god tid) men jeg ser aldrig på hvem trådstarter er..kun på om emnet har interesse for mig, om det er noget jeg har lyst til at skrive med om på lige den tid af dagen. jeg opretter ofte selv indelæg, og har folk ikke lyst til at svare.....jamen så finder jeg mine oplysninger et andet sted.

mange hilsner Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.