Jeg kan sagtens forstå, at nogle føler sig lidt stødt over de svar der bliver givet, og jeg indrømmer blankt, at jeg godt kan være en af dem, der kan give sarkastiske svar
Nu vil jeg så igen sige min mening og prøve at forklare, hvad der kan afføde et kontant svar fra mig. Det er f.eks. debatter som: "Er jeg mon gravid?" Jamen hvor fanden skulle vi vide det fra!? Gå dog til lægen
Og tråde som omhandler rygning... JA jeg dømmer folk, der ryger, når de er gravide fordi, det netop er bevist, at det er skadeligt for ens barn at ryge.
Jeg svarer generelt på mange tråde, men jeg kigger aldrig på hvem trådstarter er, mere på om emnet er interessant, og om jeg har noget at byde ind med. Jeg gider ikke spilde min tid på, at skrive "enig" og intet andet i et indlæg. I mine øjne er det spild af tid, da jeg mener man bør være konkret og konstruktiv i sine svar.
Mht. kliker har jeg egentlig ikke lagt mærke til, om der er kliker eller hvem der evt. skulle være i klike med hvem. Ej heller hvem der er "populær", og jeg er for så vidt også ligeglad, da jeg har et stort netværk udenfor siden. At andre kun har baby.dk, er da lidt trist, men når det er sagt, forstår jeg godt jeres frustrationer over et evt. grimt svar
Jeg vil selv prøve at tænke lidt over mine svar, og forsøge ikke at støde folk, men det er nogle gange lidt svært, da vi alle er forskellige som personer, og det er forskelligt om man er ligeglad med det, der bliver svaret eller ej.
Jeg vil tage Anos indlæg til efterretning, og så vil jeg ønske alle en god debat fremover
K.h. Linda