Personligt så kan jeg på sin vis godt både forstå dét trådopretter skriver.
Samtidig er jeg ikke selv én, som er sådan lige til "at vippe af pinden".
Jeg føler mig dog mest "hjemme" i NAVLESTRENG-gruppen. For der er mange som går way-back, og flere som jeg også har mødt IRL.
Og der VED JEG, uanset emne, at jeg bliver accepteret. Også selvom man ikke er enig med mig. Og på dén måde, fordi mange af os har fulgt hinanden mere tæt, og kender en del til hinandens private/job/børn/parforhold/mm, så betyder deres holdninger også mere for mig. Så ting der har større betydning for mig, bliver oprettet i dét forum.
Så jeg er jo sådan set lidt selv en del af en klike, kan man sige.
Men jeg mener bestemt at der altid har været plads til alle udefrakomne, og at tonen altid er behagelig. Der er meget støtte og omsorg. Og får man en røvfuld, så er det af den kærlige slags.
Jeg kan nu ellers godt "tåle" lidt modstand og uenighed. Men foretrækker at man bevarer respekten overfor hinanden og er saglige - selvom man er to modsætninger af sind.
Og jeg holder mig da sllet ikke væk fra "ordet er frit" og de mange afstemninger og forskellige baby-debatforums der nu findes.
Men jeg bruger min energi på det som interesserer mig mest.
Dermed er der mange indlæg som ikke vedkommer mig, som jeg ikke gider tage stilling til, eller som allerede har fået flere svar ligesom dét jeg ville give, og jeg derfor skipper at svare på det.
Så jeg forstår til dels trådstarters følelse. Men jeg deler den ikke 100%
Det er kun i helt få situationer, at jeg kan føle sådan selv. Måske fordi jeg ofte undgår det "store baby.dk forum" når det er følsomt emne for mig. Eller også fordi mine grænser er anderledes !?!
Anmeld