Macaab skriver:
Det er rigtig lækkert tv. Så kan man rigtig sidde og tænke: Godt jeg gør det meget bedre
Og ved at de fx på de dage de er hos de unge betaler dem nogle kontante beløb, fx når de er ude og handle eller når de skal ud og spise ol. netop for at filmholdet kan få mere med end at de bare sidder hjemme eller er på legepladsen. fair nok.
Læste en debat, hvor en nævnte at det var utroligt som spiste MacD og pizza og andet take-away, hvordan de dog havde råd til det, og der forklarede blandt anden Kath, at de fik penge under optagelserne, for at der ligesom skete noget, når nu de blev filmet
Okay det anede jeg virkelig ikke
så er det jo endnu mere opstillet tv, og jeg sluger det bare så RÅT!
Men ja jeg har også haft samme tanke med penge, når nogle af dem slæbte ned af hylderne. Omvendt så tænker jeg at de også i starten var bedre til at skildre hverdagen. Fx med hende der var meget syg og alene med en dreng, hun vendte jo hver en mønt - havde godt nok ondt af hende et par gange! Alle de ting de ikke havde råd til.
Så fik hun en kæreste og pludselig hus have og endnu et barn. Hun har klaret sig godt imod alle odds.
Men de har jo også taget dem ud af DUM som klarer sig godt! De er jo ikke ligeså godt tv, som hende der Cicilayas mor der aflyser deres fly hjem til Fur fordi hende og mor minsandten er blevet uvenner i taxaen! 
Jeg grummede tæer da de viste de afsnit.
Anmeld