De unge mødres drøm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2010

kiroo

Zafir skriver:

Jeg kan hverken se starten på ny sæson af DUM og DUM's drøm i morgen, for jeg er i kbh hos mine forældre og der findes ikke lige alle de fine kanaler!! selvom det er i rødovre! gys...

Men jeg fik da set årgan 0

Jeg må fange en genudsendelse. Jeg havde ellers glædet mig...

ej så kunne du være kommet hjem til mig og se det.. jeg bor i rødovre og manden har været til fodbold..hih

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
kiroo skriver:

ej så kunne du være kommet hjem til mig og se det.. jeg bor i rødovre og manden har været til fodbold..hih

Det sku jeg da bare have vidst - men jeg skulle også forberede min farfars 75 års kage... Det er derfor jeg sover herinde... Fordi der er ordenlig kalas i morgen, fra kl. 8...

Så jeg må også hellere komme i seng snart... Jeg er også mega søvnig og Idun ligger og snorker vedisden af mig

Anmeld

16. februar 2010

kiroo

Zafir skriver:

Det sku jeg da bare have vidst - men jeg skulle også forberede min farfars 75 års kage... Det er derfor jeg sover herinde... Fordi der er ordenlig kalas i morgen, fra kl. 8...

Så jeg må også hellere komme i seng snart... Jeg er også mega søvnig og Idun ligger og snorker vedisden af mig

jeg ville også gerne i seng. skal lige slippe baby.dk og så har jeg lige hjulpet den store på wc efter hun havde vadet rundt i søvn,tror jeg. varfaktisk lidt morsomt, hun gik ind til hendes lille søster, som for guds skyld ikke måtte vækkes.. håber i får en rigtig god fødselsdag i morgen og sovgodt når du når det til..

Anmeld

16. februar 2010

Moderator

kiroo skriver:

jeg ville også gerne i seng. skal lige slippe baby.dk og så har jeg lige hjulpet den store på wc efter hun havde vadet rundt i søvn,tror jeg. varfaktisk lidt morsomt, hun gik ind til hendes lille søster, som for guds skyld ikke måtte vækkes.. håber i får en rigtig god fødselsdag i morgen og sovgodt når du når det til..

Tak og lige over Og tak for bag-invitationen

Anmeld

16. februar 2010

smokin

Zafir skriver:

Du spammer  dit navn er overalt på forsiden.... 

Men jeg glæder mig iøvrigt til unge mødres drøm, og slugte DUM idag RÅT!

Anmeld

16. februar 2010

Bare mig..

Jeg har tilladt mig selv at snyde lidt, da jeg ikke er hjemme imorgen... Så jeg har set begge afsnit for imorgen, på kanal4.dk. - Glæd jer!
(kom også til at se afsnittet for på tirsdag, hvilket jeg lidt fortryder nu, for så kan jeg ikke glæde mig til på tirsdag) hmm

Men glæd jer, det er super godt at se det igen..

Anmeld

17. februar 2010

Moderator

Zette skriver:

Du spammer  dit navn er overalt på forsiden.... 

Men jeg glæder mig iøvrigt til unge mødres drøm, og slugte DUM idag RÅT!

Det er nu ikke for at spamme, men jeg går altid lige tingene igennem og ser, hvad der skal svares på

Eller flyttes.

Anmeld

17. februar 2010

smokin

Zafir skriver:

Det er nu ikke for at spamme, men jeg går altid lige tingene igennem og ser, hvad der skal svares på

Eller flyttes.

Det ved jeg da godt - og det var nu også HELT kærligt ment!

Anmeld

17. februar 2010

Moderator

Zette skriver:

Det ved jeg da godt - og det var nu også HELT kærligt ment!

Men jeg tror nu også at jeg kom til at stå på hele forsiden igår aftes.

Men det var fordi min far lige skulle bruge toilettet, så jeg skulle holde mig vågen til at få børstet tænder

Anmeld

17. februar 2010

smokin

Zafir skriver:

Men jeg tror nu også at jeg kom til at stå på hele forsiden igår aftes.

Men det var fordi min far lige skulle bruge toilettet, så jeg skulle holde mig vågen til at få børstet tænder

haha hvor godt. Held og lykke med imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.