De unge mødres drøm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

oo

Gad vide hvad der blev af hende der er fik en dreng der hed Simon. Hun gik i folkeskole.

jeg faldt over en facebook gruppe for nylig (eller faldt og faldt), men det er vist nok hendes mor der har oprettet den og der står at hun flyttede sammen med faderen i deres eget hus/lejlighed, men at drengen er kommet i pleje lige før jul, men at det er pleje hvor de arbejder på at han skal hjem igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Jules

Uhhh det glæder jeg mig til at se

Anmeld

2. februar 2010

Happy

Jeg har læst flere interviews med dem fra DUM hvor de udtaler at de intet får betalt af filmholdet.

Feks. Malou Stellas tur med hendes mor og søster på sommerferie havde hende smor fået af sin far.

Og barnedåben som Christian og Peter havde, den betalte Christina af sin børneopsparing så jeg mener helt bestemt at de ikke får noget betalt.

Anmeld

2. februar 2010

smokin

Tjuhl skriver:

jeg faldt over en facebook gruppe for nylig (eller faldt og faldt), men det er vist nok hendes mor der har oprettet den og der står at hun flyttede sammen med faderen i deres eget hus/lejlighed, men at drengen er kommet i pleje lige før jul, men at det er pleje hvor de arbejder på at han skal hjem igen.

Jeg undrede mig faktisk hvor du blev af i en DUM debat.

Jeg troede egentlig ikke at hun havde en kæreste, men var alene og boede hjemme hos mor og far. Men undrede mig over at hun ret brat blev hevet ud af serien. Ligesom en del andre også er blevet igennem tiden.

Anmeld

2. februar 2010

ChatH

Det skal sluges råt!!!

Anmeld

2. februar 2010

smokin

Happy skriver:

Jeg har læst flere interviews med dem fra DUM hvor de udtaler at de intet får betalt af filmholdet.

Feks. Malou Stellas tur med hendes mor og søster på sommerferie havde hende smor fået af sin far.

Og barnedåben som Christian og Peter havde, den betalte Christina af sin børneopsparing så jeg mener helt bestemt at de ikke får noget betalt.

Okay, jeg ved ikke hvad der er rigtigt. Men jeg kan godt huske at de i afsnittet med Christina og Peters barnedåb omtaler at hun bruger sine penge på barnedåb, men det betyder jo ikke at de ikke kan have fået et tilskud Men som sagt, jeg ved det altså ikke 100%.

Anmeld

2. februar 2010

smokin

Chatarina skriver:

Det skal sluges råt!!!

haha! Ja, men man glemmer lige jordforbindelsen nogle gange, især hvis det er så opstillet tv....

Men jeg bliver nok ved, jeg har ikke registreret en stopknap so far!

Anmeld

2. februar 2010

LMM

Zette skriver:

du siger det jeg tænker!

Men hvem gider dog have sådan en baby-mama! Det eneste hun tænker på er jo at få børn.

Nå men jeg glæder mig til at se hvem der har været utro.

ha ha det bliver så spændene hi hi, synes slet ikke at hun er fair overfor sin kæreste, hun siger jo at hun "glemmer" p-pillerne!!

Anmeld

2. februar 2010

LMM

Bettemus skriver:

Hehe igen, jeg har læst at de begge har været utro, og at de nu skal kæmpe om at få tilliden tilbage i deres forhold. Christian fra Mou kæmper med vægten og hedder den sidste ikke og Christina (hende der måtte sælge hesten) hun er på jagt efter en kæreste.

Hvad?? begge utro, jahh nu skal jeg da helt sikkert se det! (mener at hvis begge er utro skal man ikke være sammen!!!)

Anmeld

2. februar 2010

oo

Zette skriver:

Jeg undrede mig faktisk hvor du blev af i en DUM debat.

Jeg troede egentlig ikke at hun havde en kæreste, men var alene og boede hjemme hos mor og far. Men undrede mig over at hun ret brat blev hevet ud af serien. Ligesom en del andre også er blevet igennem tiden.

ja, jeg elsker jo de programmer, det kan  jeg ikke løbe fra! jeg køber endda månedsbaseret adgang til nutv når det kører, fordi vi ikke kan tage den kanal og jeg KAN IKKE leve uden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.