De unge mødres drøm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

Corn

Happy skriver:

Jeg har læst flere interviews med dem fra DUM hvor de udtaler at de intet får betalt af filmholdet.

Feks. Malou Stellas tur med hendes mor og søster på sommerferie havde hende smor fået af sin far.

Og barnedåben som Christian og Peter havde, den betalte Christina af sin børneopsparing så jeg mener helt bestemt at de ikke får noget betalt.

Peter og christina- Peter har udtalt på jubii at de fik penge til fx dagligvarer indkøb for at der skulle ske noget, mens tv holdet er der...

Han er jo iøvrigt sammen med Katharina nu...

Noget især hun, er meget ivrig til til at udbrede på jubii...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Riksen

Macaab skriver:

http://videnskab.dk/composite-3301.htm

En virkelig tankevækkende artikel...

Anmeld

2. februar 2010

pussekat

Zette skriver:

Eeeeeeeeej jeg glæder mig også helt vildt alt imens kæresten tænker "åååh nej, tager det aldrig en ende!"

Glæder mig mer end hvad godt er

hejsa

jubiiiiiiiiiiiiiii skal da se og nej det få ikke nok ende her kaare sige til mig da jeg være  i stue samme med ham

fordi folk elsker at se det

Anmeld

2. februar 2010

smokin

Tjuhl skriver:

ja, jeg elsker jo de programmer, det kan  jeg ikke løbe fra! jeg køber endda månedsbaseret adgang til nutv når det kører, fordi vi ikke kan tage den kanal og jeg KAN IKKE leve uden

Præcis derfor tænkte jeg at du måtte melde dig på banen snarest!

Vi har heldigvis kanal 4, for min kæreste elsker discovery chanel og den er i samme pakke, så der er ikke udsigter til at vi kommer af med det.

Men jeg plejer at optage det fordi jeg ikke altid lige får sat mig ned og ser det.

HUSK iøvrigt at der også kommer årgang 0 NUUU! Det ved jeg du elsker!

Anmeld

2. februar 2010

smokin

pussekat skriver:

hejsa

jubiiiiiiiiiiiiiii skal da se og nej det få ikke nok ende her kaare sige til mig da jeg være  i stue samme med ham

fordi folk elsker at se det

Det er jo også så sandt så sandt!

Overraskende at det oprindeligt kun var et 48-timer program.

Anmeld

2. februar 2010

smokin

Riksen skriver:

En virkelig tankevækkende artikel...

Super god artikel og er enig i den langt hen af vejen... Vi bruger helt sikkert programmet til at pudse vores egen glorie!

Anmeld

2. februar 2010

oo

Zette skriver:

Præcis derfor tænkte jeg at du måtte melde dig på banen snarest!

Vi har heldigvis kanal 4, for min kæreste elsker discovery chanel og den er i samme pakke, så der er ikke udsigter til at vi kommer af med det.

Men jeg plejer at optage det fordi jeg ikke altid lige får sat mig ned og ser det.

HUSK iøvrigt at der også kommer årgang 0 NUUU! Det ved jeg du elsker!

jaaaa! har lige set det man begynder at ane et mønster i mine tv-vaner hva? jeg ser også det der teen-mom på mtv

Anmeld

2. februar 2010

smokin

Tjuhl skriver:

jaaaa! har lige set det man begynder at ane et mønster i mine tv-vaner hva? jeg ser også det der teen-mom på mtv

Det har jeg ikke set, det må jeg prøve - hvornår kommer det?

og ja dit tvmønster er gennemskuet

men ørj jeg bliver irriteret af at høre på Rakel. pyhaaa!

Anmeld

2. februar 2010

oo

Zette skriver:

Det har jeg ikke set, det må jeg prøve - hvornår kommer det?

og ja dit tvmønster er gennemskuet

men ørj jeg bliver irriteret af at høre på Rakel. pyhaaa!

hahaha! jeg har lige akkurat skrevet i den anden tråd, at Rachel også gør mig fuldkommen sindssyg

jamen hvis du går ind på www.mtv.com og kører den amerikanske version, så skal du ind under shows og så er der både en der hedder 16 & pregnant, hvor man møder pigerne lige inden fødslen og så fortsætter de i Teen-mom

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.