Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skal det ses eller hvad? Tror jeg da vidst nok lige...
Så er der pludselig lang tid til d. 17 Februar...
http://www.seoghoer.dk/Nyheder/FilmOgTv/De%20unge%20moedres%20droem%20nyt%20prog.aspx
Og hvad sker der for det der utroskab?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Øøøh JA DET SKAL DET VIST NOK
Total DUM afhængig, så HURRA for der kommer lidt ekstra med nogle af dem
Er der kommet realese dato på hvornår DUM starter??
Jeg hopper og danser og venter på det bliver d. 17 februar
LineD skriver: Øøøh JA DET SKAL DET VIST NOK Total DUM afhængig, så HURRA for der kommer lidt ekstra med nogle af dem Er der kommet realese dato på hvornår DUM starter?? Jeg hopper og danser og venter på det bliver d. 17 februar
Eeeeeeeeej jeg glæder mig også helt vildt alt imens kæresten tænker "åååh nej, tager det aldrig en ende!"
Glæder mig mer end hvad godt er
WUHUUU, det skal da bare ses... Og det bedste er; Min kæreste sidder trofast og ser DUM med mig i forvejen så det bliver nok ikke noget problem at få lov til at se De Unge Mødres Drøm
Zette skriver: Skal det ses eller hvad? Tror jeg da vidst nok lige... Så er der pludselig lang tid til d. 17 Februar... http://www.seoghoer.dk/Nyheder/FilmOgTv/De%20unge%20moedres%20droem%20nyt%20prog.aspx Og hvad sker der for det der utroskab?
Jep Jep Jep det skal jeg da se skal da se hvad der sker med hende med de snart fem børn!! kan hun blive ved med at glemme de p-piller???
Ja det skal da ses...
LMM skriver: Jep Jep Jep det skal jeg da se skal da se hvad der sker med hende med de snart fem børn!! kan hun blive ved med at glemme de p-piller???
Jeg så lige i artiklen at der stod noget om utroskab, gad vide om han fik nok af børnehave og p-pillemareridt derhjemme???!
merichs skriver: WUHUUU, det skal da bare ses... Og det bedste er; Min kæreste sidder trofast og ser DUM med mig i forvejen så det bliver nok ikke noget problem at få lov til at se De Unge Mødres Drøm
Ja ja - de sidder da altid og lurer en over skulderen når det kommer, det er jo nok interessant inderst inde
DUM starter d 16 feb
Hvor finder man sådan nogle kærester henne ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128