De unge mødres drøm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

Sulajma

Hehe .. min kæreste synes faktisk også at det er ret sjovt at sidde og se det sammen med mig. Han synes de lukker så meget lort ud, det er hvis underholdningsværdien i det, han kan li !
Hvor vi tøser nok bedre kan sætte os ind i hvordan de virkelig har det.

SÅ sådan en kæreste HAR jeg faktisk !! skønt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

NLME<3

JAAAAA... det bliver så godt, kunne de vælge bedre dag at sende det, Min fødselsdag  Weeee den aften er hellig!

Anmeld

2. februar 2010

Vinker

Det ska helt klart ses  selvom jeg ret tit sidder og ryster på hovedet eller krummer tæer over dem, men det er nu sjovt at følge med i det. Nysgerrig er man vel altid

Og for at det ikke skal være løgn så ser min kæreste det også sammen med mig de fleste gange, men det er først efter vi selv er blevet forældre at det har fanget vores "interesse"

Anmeld

2. februar 2010

smokin

Bettemus skriver:

Af hvad jeg har læst, så er det ham der har ønsket af få det sidste barn

nok en form for at redde forholdet hvis de begge har været andre steder!

Anmeld

2. februar 2010

smokin

Macaab skriver:

via en jubii-tråd har jeg læst, at de begge har hygget sig på siden

Men er Katharina mon med??? Hun trænger da til noget hjælp...

Jeg mener at hende der Inge Yvonne trænger til mere hjælp... Men enig Katharina burde også se en psykolog eller to

Anmeld

2. februar 2010

Corn

Zette skriver:

Jeg mener at hende der Inge Yvonne trænger til mere hjælp... Men enig Katharina burde også se en psykolog eller to

Ja men altså. Hvis jeg ikke var så dårlig til navne, ville jeg kunne snakke/skrive om DUM i dagevis.........

Men KAth er min yndlings-hade-person hun svælger så meget i sin egen elendighed at jeg er lige ved at kaste op... Mikas skulle slet ikke have været til, fordi hun har jo egentlig ikke lyst til at betale børnebidrag osv osv osv... Fuld af kloge ord, er hun....

Inge tror jeg faktisk bare er umoden og uerfaren...

OG lad mig ikke komme igang med Malou Stella

Majken som har det med DUM som med en ulykke, man kan ikke lade være med kigge

Anmeld

2. februar 2010

kimfrit

Ihhhhh, jeg kan ikke tage den kanal!!!!

Jeg ville så gerne se det!

Anmeld

2. februar 2010

smokin

Macaab skriver:

Ja men altså. Hvis jeg ikke var så dårlig til navne, ville jeg kunne snakke/skrive om DUM i dagevis.........

Men KAth er min yndlings-hade-person hun svælger så meget i sin egen elendighed at jeg er lige ved at kaste op... Mikas skulle slet ikke have været til, fordi hun har jo egentlig ikke lyst til at betale børnebidrag osv osv osv... Fuld af kloge ord, er hun....

Inge tror jeg faktisk bare er umoden og uerfaren...

OG lad mig ikke komme igang med Malou Stella

Majken som har det med DUM som med en ulykke, man kan ikke lade være med kigge

Jeg synes egentlig at Malou-stella er blevet bedre med årene. Men der er virkelig også nogle dybe grøfter med hende.

Men ja stakkels Mikas at kunne se om nogle år når han er stor nok til at forstå, at mor ikke gad have ham, så ville hun gerne og så alligevel ikke!

Ja Inge er helt sikkert umoden, men lyser iøvrigt også langt væk af depression.

Gad vide hvad der blev af hende der er fik en dreng der hed Simon. Hun gik i folkeskole.

Jeg bryder mig personligt ikke om hende der er mor til cicilaya! Hendes temperament kunne man frygte vil gå ud over barnet.

Og hende der med de sjove øjenbryn, hun er da også en kategori for sig selv. Hende med Jousha!

Nå men det er jo altid rart at kunne være meget bedre end alle andre hæhæ DUM er til for at vi andre kan få pudset glorien! haha

Anmeld

2. februar 2010

Corn

Zette skriver:

Jeg synes egentlig at Malou-stella er blevet bedre med årene. Men der er virkelig også nogle dybe grøfter med hende.

Men ja stakkels Mikas at kunne se om nogle år når han er stor nok til at forstå, at mor ikke gad have ham, så ville hun gerne og så alligevel ikke!

Ja Inge er helt sikkert umoden, men lyser iøvrigt også langt væk af depression.

Gad vide hvad der blev af hende der er fik en dreng der hed Simon. Hun gik i folkeskole.

Jeg bryder mig personligt ikke om hende der er mor til cicilaya! Hendes temperament kunne man frygte vil gå ud over barnet.

Og hende der med de sjove øjenbryn, hun er da også en kategori for sig selv. Hende med Jousha!

Nå men det er jo altid rart at kunne være meget bedre end alle andre hæhæ DUM er til for at vi andre kan få pudset glorien! haha

Joshua blev meget syg, der var både indsamling og lign. på facebook.

Hende med Cicilaya bor på et hjem af en slags for at lære at være mor, og har lige fået det forlænget i tre måneder mere... Ellers bliver barnet fjernet.

Anmeld

2. februar 2010

smokin

Macaab skriver:

Joshua blev meget syg, der var både indsamling og lign. på facebook.

Hende med Cicilaya bor på et hjem af en slags for at lære at være mor, og har lige fået det forlænget i tre måneder mere... Ellers bliver barnet fjernet.

Ja jeg ved godt at han blev meget syg, tragisk! Men det ændrer altså ikke på at jeg synes moren er forfærdelig og udtaler nogle meget suspekte ting nogle gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.