De unge mødres drøm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

Bettemus

Zette skriver:

du siger det jeg tænker!

Men hvem gider dog have sådan en baby-mama! Det eneste hun tænker på er jo at få børn.

Nå men jeg glæder mig til at se hvem der har været utro.

Af hvad jeg har læst, så er det ham der har ønsket af få det sidste barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Corn

LMM skriver:

Ja tror jeg da helt sikkert!! eller tænk nu hvis det er hende der har været utro

via en jubii-tråd har jeg læst, at de begge har hygget sig på siden

Men er Katharina mon med??? Hun trænger da til noget hjælp...

Anmeld

2. februar 2010

Bettemus

LMM skriver:

Ja tror jeg da helt sikkert!! eller tænk nu hvis det er hende der har været utro

Hehe igen, jeg har læst at de begge har været utro, og at de nu skal kæmpe om at få tilliden tilbage i deres forhold. Christian fra Mou kæmper med vægten og hedder den sidste ikke og Christina (hende der måtte sælge hesten) hun er på jagt efter en kæreste.

Anmeld

2. februar 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman
LMM skriver:

De var i Se & Hør for et stykke tid siden, hvor de fortalte at det er dem begge to der har været utro

Anmeld

2. februar 2010

Halbschön

MetteLetten skriver:

Hvor finder man sådan nogle kærester henne ?

Sådan en kæreste har jeg også - det er skønt at man kan få lov til at se DUM uden at der blir rynket på næsen over det
Tror der er flere af dem end vi aner :-)

Anmeld

2. februar 2010

Sees

Renée88 skriver:

Sådan en kæreste har jeg også - det er skønt at man kan få lov til at se DUM uden at der blir rynket på næsen over det

Sådan en mand vil jeg sgu os' ha'

Anmeld

2. februar 2010

Halbschön

MetteLetten skriver:

Sådan en mand vil jeg sgu os' ha'

Nyt krav til mande-ønskelisten

Han går og siger for sjov, at han er skuffet over at jeg ikke var under 20 da jeg blev gravid, så han kunne få lov til at være med i DUM

Anmeld

2. februar 2010

Maria P

Renée88 skriver:

ja sådan en er jeg også heldig at have... det fangede hans interesse da melissa kom med i DUM og jeg SKULLE altså lige hurtigt vise ham at vi jo kendte en af dem, og så blev han sq hængende ved tv'et...

det er det eneste CHIK tv jeg ser, men jeg får lov, og nu har vi set det sammen i over et år

Anmeld

2. februar 2010

Halbschön

lillemamma skriver:

ja sådan en er jeg også heldig at have... det fangede hans interesse da melissa kom med i DUM og jeg SKULLE altså lige hurtigt vise ham at vi jo kendte en af dem, og så blev han sq hængende ved tv'et...

det er det eneste CHIK tv jeg ser, men jeg får lov, og nu har vi set det sammen i over et år

hehe, det er SKØNT at de gider se det... :-)

Anmeld

2. februar 2010

Maria P

ja det er dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.