Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MetteLetten skriver: Hvor finder man sådan nogle kærester henne ?
Hvor finder man sådan nogle kærester henne ?
Han er et sjældent fund
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
merichs skriver: Han er et sjældent fund
Ja, det må han være !Lucky you
ej, det skal jeg da bare se!!! glæder mig!
Jeg blev ringen op af dem om at være med og sådan men jeg havde ombestemt mig
Aarrgghhh, det er såååå træls at jeg ikke har dén tv kanal.
Har set sæson 1, 2, 3 og 4 på DVD ...og MÅ bare have mere
Lyder spændende ÆLSKER DUM!!! Men kommer der så ikke en ny alm. sæson også?
seriøst.. tror ikke der er nogen der glæder sig så meget som mig har også købt de dvder der er kommet med dem ind til videre.. elsker at se de unge mødre.. glæder mig såååå meget til den 17 februar.. uhh...
Zette skriver: Jeg så lige i artiklen at der stod noget om utroskab, gad vide om han fik nok af børnehave og p-pillemareridt derhjemme???!
Jeg så lige i artiklen at der stod noget om utroskab, gad vide om han fik nok af børnehave og p-pillemareridt derhjemme???!
Ja tror jeg da helt sikkert!! eller tænk nu hvis det er hende der har været utro
Ansemusen skriver: Lyder spændende ÆLSKER DUM!!! Men kommer der så ikke en ny alm. sæson også?
Det ved jeg ikke, men jeg er nu ret sikker på at de ikke stopper sådan en seermagnet. Det vil da være penge ud af vinduet.
LMM skriver: Ja tror jeg da helt sikkert!! eller tænk nu hvis det er hende der har været utro
du siger det jeg tænker!
Men hvem gider dog have sådan en baby-mama! Det eneste hun tænker på er jo at få børn.
Nå men jeg glæder mig til at se hvem der har været utro.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128