De unge mødres drøm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

smokin

Tjuhl skriver:

hahaha! jeg har lige akkurat skrevet i den anden tråd, at Rachel også gør mig fuldkommen sindssyg

jamen hvis du går ind på www.mtv.com og kører den amerikanske version, så skal du ind under shows og så er der både en der hedder 16 & pregnant, hvor man møder pigerne lige inden fødslen og så fortsætter de i Teen-mom

Jeg skal da klart se det. Har så meget tid herhjemme i øjeblikket så det er bare SÅ KÆRKOMMENT!.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

oo

Zette skriver:

Jeg skal da klart se det. Har så meget tid herhjemme i øjeblikket så det er bare SÅ KÆRKOMMENT!.

hold lommetørklæderne klar! især i historien om Catelynn og Ty - og så siger jeg ikke mere!

Anmeld

2. februar 2010

Sujan

Jeg har heller ikke kanal 4. Men ser det på nutv.dk. Havde ellers også lige håbet det nye var kommet på men er det åbenbart ikke. Det plejer ellers at komme før det bliver vist på tv.

Anmeld

2. februar 2010

Happy

Er der nogen der har koden til NUtv?

Anmeld

2. februar 2010

Ansemusen

Zette skriver:

Jeg synes egentlig at Malou-stella er blevet bedre med årene. Men der er virkelig også nogle dybe grøfter med hende.

Men ja stakkels Mikas at kunne se om nogle år når han er stor nok til at forstå, at mor ikke gad have ham, så ville hun gerne og så alligevel ikke!

Ja Inge er helt sikkert umoden, men lyser iøvrigt også langt væk af depression.

Gad vide hvad der blev af hende der er fik en dreng der hed Simon. Hun gik i folkeskole.

Jeg bryder mig personligt ikke om hende der er mor til cicilaya! Hendes temperament kunne man frygte vil gå ud over barnet.

Og hende der med de sjove øjenbryn, hun er da også en kategori for sig selv. Hende med Jousha!

Nå men det er jo altid rart at kunne være meget bedre end alle andre hæhæ DUM er til for at vi andre kan få pudset glorien! haha

Ville hun ikke have ham alligevel???!!!! Jeg har kun set hvor hun kæmpede for at få ham tilbage!

Forstår slet ikke, hvorfor hun kun måtte se ham under overvåget samværd, når hun er en okay mor for sin anden søn og hun jo gav afkald på Mikas pga. en fødselsdepression, bhvilket vi alle kan rammes af, og som kan få os til at gøre ting vi aldrig troede vi ville gøre. Men der må jo være noget vi seere ikke ved...

Anmeld

3. februar 2010

smokin

Tjuhl skriver:

hold lommetørklæderne klar! især i historien om Catelynn og Ty - og så siger jeg ikke mere!

Har set to afsnit nu af det - og du får lige en skideballe! Hvad fanden er det for noget at sætte en hormonbombe til at se stortuder!! ørj! især nummer 2 med fødslen... nøøøøøj... må tage mig sammen til min egen fødsel.

stoooort knus

Anmeld

16. februar 2010

pussekat

hejsa

jubiiiiiiiiiiiiiii skal se de unge mødres mødres i dag hele nye afsnit

Anmeld

16. februar 2010

Momster89

Jeg har syndt og set de 3 første afsnit af den nye sæson på nutv

Anmeld

16. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg kan hverken se starten på ny sæson af DUM og DUM's drøm i morgen, for jeg er i kbh hos mine forældre og der findes ikke lige alle de fine kanaler!! selvom det er i rødovre! gys...

Men jeg fik da set årgan 0

Jeg må fange en genudsendelse. Jeg havde ellers glædet mig...

Anmeld

16. februar 2010

LotteGabriella

LOL da jeg mødte min mand, fulgte han troligt med i DUM og jeg anede ikke hvad det var

Jeg ser det stadigvæk ikke selv, med mindre at han sidder og ser det, så glugger jeg også med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.