Dumme kommentarer til gravide - kom med dem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Kom lige i tanke om en til:  En pige jeg har kendt i 15 år spurgte mig sidste weekend da vi mødtes til en koncert med hviskende stemme "hvem er faren?" Øhh - min kæreste som du har mødt flere gange... Da jeg mindede hende om det sagde hun "nåååh ja - ham kan jeg da godt huske"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

MyBaby

Jeg har også bare hørt klassikeren: "Er du sikker på, der ikke er to?" Og når jeg så siger "ja, det er jeg sikker på", så er der faktisk flere, der har sagt "ja, vent nu bare og se, den har nok bare gemt sig, da I var til scaning!"

Nå, men den jeg har hørt flest gange er, når jeg fortæller, at jeg har termin den 1. april, så siger folk: "Nå okay - nu er det vel ikke en aprilsnar?"!!!!! NEJ - det er ikke en aprilsnar!

Anmeld

28. januar 2010

Kløver

dorthemus skriver:

Hvad med den omvendte:

Den fik min veninde da vi var til boksning sammen og en fyr kommer hen og spørger med ægte omsorg i stemmen: "er det ikke hårdt for dig??"...min veninde (intetanende):"næhh, hvad mener du?"...Fyr (mens han peger på hendes mave):"ja i din tilstand?"...ÅHHH GUUUD, jeg måtte bare vende mig om og havde lyst til at lave en Ally McBeal og forsvinde mellem guldbrædderne.

Det var SÅ synd for min veninde og ikke mindst fyren der blev så flov og rød i hovedet.

Min veninde kom der aldrig igen....

puh den hra jeg også fået har taget 35 kg på efter 2 operationer og nu er jeg så startet på at komme af med dem igen, men er dælme ik sjovt når folk blive ved at spørge om man er gravid, eller ejjj tillykke hvornår er det, det må da være snart og lægger hånden på ens mave, og man siger, nej jeg er bare fed hmf

så gravid synes jeg nu ik jeg ser ud, synes da godt man kan se jeg bare er blevet stor/fed og ikke gravid

den er ihvertfald ik sjov

Anmeld

28. januar 2010

Kløver

Lise skriver:

Denne hørte jeg fra en aldeles fremmed mand ved elevatoren idag: "Må jeg køre med jer TRE" hvorefter han grinede smørret og AEDE mig på maven  YIAKS - kan bare ikke ha når fremmede mennesker rører ved mig

Ellers tror jeg bare jeg svarer (mange gange) dagligt på hvor langt jeg er, at det er nummer to, at det er en dreng, ja - jeg er træt...blablabvalabla...

Og så bliver jeg bare kaldt tykke af mine mandlige kollegaer - men det har jeg vænnet mig til

Hvorfor er det at gravide maver er allemandseje????

Lise - der nyder LIDT interesse fra fremmede, men sguda ikke hele tiden!!!

hehe jeg har tænkt mig at få sådan en når det bliver min tur

http://www.cafepress.co.uk/evilgeniusstore/2516757

hehe så kan det være man undgår at ens mave bliver allemands ejet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. januar 2010

Ansemusen

Uha, der har været nogle stykkr efterhånden! Min veninde, som første gang vi sås, efter at jeg havde testet positiv,fortalte om at hendes stedmor havde aborteret og en masse andet omkring abort. Min Far sagde ligeledes, da jeg fortalte at jeg var gravid 'Nu skal du nok ikke lige fortælle det til folk, hvis nu det går galt'. JESUS!!! Min ellers dejlige skønne Far!

Og så fortlate en, jeg ikke kender ret godt, forleden om to piger som har aborteret i henholdvis 5. og 8. måned. Supr duper, når jeg var i 5. måned på det tidspunkt!

Og så selvfølgelig alt det med, om der er to derinde, at man har taget meget på osv. (aldrig ondt ment heldigvis).

MEN DEN BEDSTE (værste) var, da min kærestes forfærdelige moster til noget juletammelam, spurgte om ikke jeg ville sætte slikket op i deres ende, så børnene kunne nå. Jeg rakte den over til dem, mens jeg med et glimt i øjet sagde 'Jeg skal jo også have noget'. Dertil svarede hun, at det måtte jeg jo ikke spise nu og at jeg skulle passe på med vægten, hvorefter hun fortsatte med stolt at fortælle hvor lidt hun tog på med sine tvillinger i forhold til hvad man forventer. Blah blah blah!!! Samme moster præsterede ligeledes, at sige, at min kærestes mormor var ligeglad med at jeg var gravid, siden hun ikke havde fortalt det til hende (NEJ, hun fortalte det ikke til hende, men alle andre, netop fordi hun altid kun har noget dårligt at sige om andre og til andre!).

[url=http://www.pregnology.com/pregnancy/05/12/2010][img]http://www.pregnology.com/preggoticker120/555555/CCFFFF/~%20Lillemanden%20~/05/12/2010.png[/img][/url][url=http://www.pregnology.com]Make a pregnancy ticker[/url]

Anmeld

28. januar 2010

Ayasmor

MetteLetten skriver:

Haha, ja den der kommentar har jeg også fået om Emil et par gange, og der har han altså haft en rød og sort ternet skjorte på, og cowboybukser !

Jeg ved ikke om folk tror at drengebørn KUN går i blåt og grønt og pigebørn KUN går i lyserødt og rødt ? :\

~*Mette & Emil 260509 * ~

tror bare folk er dumme.. jeg har fået spørgsmålet : Er det en dreng eller pige? I barnevognen lå min datter iført lilla flyverdragt, med lyserøde vanter, en lilla hue med lyserøde hjerter, og en dyne over hvor betrækket var lyserødt med ponyer på...

Anmeld

28. januar 2010

Heidi.

Da jeg havde født vores første datter var jeg til en firmafest.. Det var 6 mdr efter jeg havde født.. Og jeg var ret slank.. I forhold til før jeg blev gravid..

Så sidder der en ny ansat som ved jeg er på barsel.. Hun kigger så på mig og siger.. Nåhr.. Hvor længe er der til du skal føde???

Fedt.. Tak for lort

KH. Heidi♥

Anmeld

28. januar 2010

Heidi.

nutche skriver:

har faktisk hørt en endnu dummere....dog var jeg ikke gravid, men ude at gå tur med mine 2 meget mørke drenge, og min meget lyse datter. en dame spørger "er det dine" ja "alle 3" ja "er du sikker?" jaaaaaa

IDIOT

KH. Heidi♥

Anmeld

28. januar 2010

Heidi.

baby2010 skriver:

Nåhr ja, da jeg viste min bare mave frem forleden råbte min søster storgrinende: "FÅÅÅRK HVOR ER DIN NAVLE GRIM! DEN LIGNER ET RØVHUL".... 

Ej sorry, men der kom jeg altså til og grine..:)

KH. Heidi♥

Anmeld

28. januar 2010

dorthemus

Maja84 skriver:

puh den hra jeg også fået har taget 35 kg på efter 2 operationer og nu er jeg så startet på at komme af med dem igen, men er dælme ik sjovt når folk blive ved at spørge om man er gravid, eller ejjj tillykke hvornår er det, det må da være snart og lægger hånden på ens mave, og man siger, nej jeg er bare fed hmf

så gravid synes jeg nu ik jeg ser ud, synes da godt man kan se jeg bare er blevet stor/fed og ikke gravid

den er ihvertfald ik sjov

Ejjj hvor træls for dig  Pøj pøj med dit vægttab

Knus Dorthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.