Dumme kommentarer til gravide - kom med dem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2010

minmau

Åhh der var også en rigtig dum en fra min svigermor. Hun sagde, at hun da håbede for mig at jeg fik kejsersnit, da "det jo er så meget nemmere" !

Jeg er så bare absolut ikke af samme mening, jeg kan nærmest blive stiv af skræk ved tanken om at det kunne ende i kejsersnit. Det er virkelig noget jeg vil gøre ALT for at undgå. Så skal hun sguda ikke gå og håbe på det, vel?! Bæh....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

tb

baby2010 skriver:

Fortæl mig alle de hjernedøde/ubetænksomme kommentarer I har fået indtil videre! Her er et par af mine:

1. Jeg er i 12. uge, da en mand (typisk ) siger: "Nå! Nu skal det snart være, hva'?" mens han glor på min mave. Jeg havde bare lyst til at svare: "Er du ikke lige sød at gange dig selv med nul?"

2. Min venindes kommentar til at jeg var blevet gravid: "Fedt, tillykke hurra osv. men nu skal vi jo lige vente til de 12 uger er gået for at se om det bliver til noget" - øh, ikke lige den bedste kommentar til en nygravid, overlykkelig kvinde!?!? 

3. Og så den bedste som jeg fik forleden. Min svigermor siger: "Har I allerede købt alle tingene til babyen nu?? Jamen hvad nu hvis der ikke kommer en baby ud af det?" GODT SÅ! Er du sød at kradse af svigermonster?

Grrrrrrrr 

nummer 2 og 3 lyder bare såååååå bekendte!!!!! folk tænker sig virkelig ikke om før de snakker nogle gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.