Jeg har også fået et par kommentarer med på vejen:
Svigermor ønsker os tillykke med, at vi skal være forældre i år 2010 og tilføjer så, at det bliver da dejligt, at de så også kan forvente et bryllup i år 2010. Og nej, han har ikke friet - og i øvrigt vil jeg slet ikke giftes so back off svigermor.
Inden mine forældre fik den glade nyhed, skal jeg på besøg hos dem. Jeg møder min far på vejen - han er ved at købe is ved hjemis-bilen. En af nabo-konerne fra vejen kommer til, kigger én gang på mig og begynder så at pege på min mave og kommer med diverse antydninger om, at den da vist er vokset lidt osv. Jeg prøver at bortforklare det med, at jeg har en tyk sweater under jakken osv. - heldigvis tror jeg min far var mest optaget af isbilen. Han har i hvert fald aldrig kommenteret noget.
Min kollegaers reaktion da jeg glad fortæller, at vi venter en pige - tillykke med 10. præmien! Jeg er den eneste pige på jobbet...
Sekretæren på svangeramb. på Herlev Hospital, da jeg forleden ringer og vil bestille tid til en anti-D indsprøjtning: Lider du da af D-vitamin mangel? Øhhh nej - og det er altså ikke særlig betryggende, at du ikke ved hvad anti-D indsprøjtning går ud på...
Og til slut en lille sød en fra min nevø Anton på 6 år: Tante Sara, er du gravid? Hvortil jeg så svarer ja. Så må du ikke hoppe på trampolin.
Over and out :-)
Anmeld