Dumme kommentarer til gravide - kom med dem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2010

Corn

Mødte lige denne igår, fra bekendt som jeg egentlig mest bare er på "hej" med i bhv.

"Hej Tykke... Hvor er det rart at man sådan kan få lov at sige det!!"

Ved ikke lige hvorfor hun synes hun har lov til at sige det

Eller

Hold da op du har taget på. Er din badevægt ikke i strejke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

mama10

Mig og min veninde (hun har ingen børn) var engang ud og kigget på babytøj og vi ved alle at jeg venter en dreng. Det eneste hun gjorde i butikkerne var at kigge på PIGE TØJ og skulle kommentere dem alle hvor søde og nuttet det er. Hun sagde så " ej altså hvorfor skal i ik have en pige, så vil jeg bare klæde hende ud somom det var en dukke" og " kan i ik få en pige næste gang?" !! Jeg havde bare lyst til at smæk hende sådan en! Synes hun var ondt! For det første kan man ik bestemme om man får en pige eller en dreng og for det andet er jeg overlykkelig for at ska ha en dreng!

Anmeld

28. januar 2010

SarahAa

Jeg arbejder i rema 1000, hvor jeg sidder i kassen.

En stamkunde kommer så en dag og handler, og spørger mig da hun når kassen, "Sarah, er du ikke blevet lidt sommerfed eller er du 'bare' gravid?" Hvorefter jeg kigger på hende og svarer ret højlydt, "Jeg er faktisk "bare" gravid!!

Måtte direkte hjem og forhører mig hos kæresten om jeg virkelig bare så sommerfed ud

Anmeld

28. januar 2010

Koen.

Det værste kommentar var fra min forlovedes kammerat..

Jeg havde for et par uger siden vildt ondt i ryggen og havde lagt mig på gulvet for at strække ryggen, så kommer min forlovede og kammerat hjem og kammeraten siger så: Skal jeg ikke hjælpe dig op, for ellers hænger Greenpeace snart på vinduerne og råber, red hvalen!

tusind tak tænkte jeg bare

Anmeld

28. januar 2010

Kvindemin

Jeg havde lige født en uge forinden, da en veninde spørg mig i supermarkedet 'nå, er det snart ved at vøre' Øhh. hvad? 'Skal du ikke snart føde'. Jo tak, min datter sidder så ude i bilen, og jeg har født.....

Kunne jo ikke lade vær at grine, for havde på ingen måder nogen mave.

Anmeld

28. januar 2010

Kvindemin

Selvfølgelig er der nogle onde tinge imellem, men størstedelen af alle disse ting kunne ikke støde mig på nogen måder.

Anmeld

28. januar 2010

noahsmoar

jeg kan ikke rigtig huske jeg har fået så mange i min graviditet ud over: " ER DU GRAVID?

Men jeg har tit fået en kommentar til Noah: Nøøøøj en sød lille PIGE?  & han havde altså skjorte?

& hold da op en lille en, han vejer da ikke særlig meget gør han?? Nej det gør han ikke!!!

Anmeld

28. januar 2010

BOBS

baby2010 skriver:

Ja, RÅDENE! Jeg ved ikke om jeg mest hader de dumme kommentarer eller rådene - især dem fra folk som ikke selv har børn og som baserer deres holdninger på... tja... ingenting!!!

Skulle man overveje at få lavet et skilt med denne her smiley på: 

haha jo det var en god ide...og med teksten:hvis jeg er i tvivl skal jeg nok spørge!

Anmeld

28. januar 2010

Majbriteriksen

Kom til at tænke på da jeg var højgravid og stod i kø ved bilkas information for at skulle bytte noget. Der er ca 20 mennesker samlet omkring mig og pludselig høre jeg (meget højt) Hvad fanden Majbrit, er du gravid? Hvordan er det sket? Længere fremme, bag disken står der en tidligere klassekammerat fra folkeskolen som åbentbart arbejder der. Han stod med åben mund og glemte helt den herre han var ved at hjælpe. Blev lidt flov, men så sagde jeg lige så højt tilbage : Jamen Peter skal jeg virkelig til at forklare omkring hvordan man bliver gravid. Han blev helt rød i hovedet og folk omkring os begyndte at stå at grine. Har hørt at han snart skal være far, så jeg håber han har fundet ud af hvordan det er sket.

Anmeld

28. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Min "kære" storebror kommer meget tit med denne kommentar : Du har da vidst ikke brug for mere at spise... Eller: Synes du ikke du har spist nok??

Man SKAL være stor og rund, når man er gravid, altså nogle er mindre end andre, ja, men jeg gider simpelthen ikke høre på det mere... Han begyndte allerede i starten af min gravilitet og nu er jeg i uge 36 og han gør det stadig.. Årh!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.