Dumme kommentarer til gravide - kom med dem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.067 visninger
121 svar
1 synes godt om
27. januar 2010

baby2010

Fortæl mig alle de hjernedøde/ubetænksomme kommentarer I har fået indtil videre! Her er et par af mine:

1. Jeg er i 12. uge, da en mand (typisk ) siger: "Nå! Nu skal det snart være, hva'?" mens han glor på min mave. Jeg havde bare lyst til at svare: "Er du ikke lige sød at gange dig selv med nul?"

2. Min venindes kommentar til at jeg var blevet gravid: "Fedt, tillykke hurra osv. men nu skal vi jo lige vente til de 12 uger er gået for at se om det bliver til noget" - øh, ikke lige den bedste kommentar til en nygravid, overlykkelig kvinde!?!? 

3. Og så den bedste som jeg fik forleden. Min svigermor siger: "Har I allerede købt alle tingene til babyen nu?? Jamen hvad nu hvis der ikke kommer en baby ud af det?" GODT SÅ! Er du sød at kradse af svigermonster?

Grrrrrrrr 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

Lone Jakobsen

jeg var til en fødselsdag en uge før termin, og fik en kommentar noget lign den her:

"nej hvor er din mave lille, er du sikker på at du er så langt henne"

øhhh?????... JA!!!!

Anmeld

27. januar 2010

AWO

Tja, hvad med klassikeren:

"Er du sikker på, der ikke er to?", sagt med et smørret grin..

Anmeld

27. januar 2010

baby2010

nutche skriver:

jeg var til en fødselsdag en uge før termin, og fik en kommentar noget lign den her:

"nej hvor er din mave lille, er du sikker på at du er så langt henne"

øhhh?????... JA!!!!

EJ hvor langt ude!?!?! Som om du ikke ved hvornår du skal føde? Du skulle bare have svaret: "er du JM siden du er så klog??"

Anmeld

27. januar 2010

baby2010

Anke skriver:

Tja, hvad med klassikeren:

"Er du sikker på, der ikke er to?", sagt med et smørret grin..

Ja, den får jeg stadig hele tiden, ufatteligt... Sommetider tror jeg bare folk siger noget for at sige noget - GAAAB

Anmeld

27. januar 2010

FrkLarsen

Puha, det må være fra min lillebror. 

Han skrev en kommentar på FB af mit scanningsbillede 

''Er det skinke du har slugt''

Anmeld

27. januar 2010

Lone Jakobsen

baby2010 skriver:

EJ hvor langt ude!?!?! Som om du ikke ved hvornår du skal føde? Du skulle bare have svaret: "er du JM siden du er så klog??"

har faktisk hørt en endnu dummere....dog var jeg ikke gravid, men ude at gå tur med mine 2 meget mørke drenge, og min meget lyse datter. en dame spørger "er det dine" ja "alle 3" ja "er du sikker?" jaaaaaa

Anmeld

27. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg blev lige GRUNF irriteret på min mand ligefør:

'Hvorfor er du træt? Du har jo haft mulighed for at sove i nat...'

GRrrr... Så har jeg bare lyst til at gå i seng NU og ikke holde mig oppe og hygge lidt.

Anmeld

27. januar 2010

DK

nutche skriver:

har faktisk hørt en endnu dummere....dog var jeg ikke gravid, men ude at gå tur med mine 2 meget mørke drenge, og min meget lyse datter. en dame spørger "er det dine" ja "alle 3" ja "er du sikker?" jaaaaaa

HA HA HA

Jamen hvad skulle du have svaret?? Lige diskret hvisket "ejjj forresten, de mørke er nogen vi har adopteret, men sig det ikke til nogen" Hvad troede hun selv. MØG frækt spørgsmål!!

Anmeld

27. januar 2010

bette

den allerværste jeg fik
var da jeg lige havde født mikkel for knap 5 dage siden... kom gående med ham i barnevognen og møder en gammel veninde.. hun kigger så på min mave og spørger ej er du gravid igen? hvor langt er du..., kunne have kastet op på hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.