Dumme kommentarer til gravide - kom med dem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2010

Gittemor09

Jeg har fået min datter...

men mens jeg var gravid gik jeg op igennem byen sammen med min kæreste (vi holdte i hånd), og en af vores bekendte som vi ikke havde set længe spurgte så hvem der er faren?? (det skal lige siges at hun godt vidste vi på det tidspunkt havde været sammen i 3 år)..!!

fik også tit afvide at jeg lignede Amin Jensen (havde altså kun taget 5 kg på, under hele graviditeten)

og her efter jeg har fået hende spørger folk tit om det er min... (for jeg ligner jo kun en på 14) - ja, hallo er altså 22.... ved ikke om man skal tage det som en kompliment eller fornærmelse..!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Roxie skriver:

"24, gravid, fast kæreste, første barn, ved yderligere spørgsmål ring til Nettos hovedkontor på ***"

Hehe....ja, den var god.

Den skulle du overveje at sætte i produktion

Anmeld

27. januar 2010

Sees

En af mine gode kammerater, fik en vane med at kalde mig "Tykke" da jeg var gravid (Og gør det stadig) men det var jo hvad det var/er - Det har jeg vænnet mig til

Nå, men på det tidspunkt så jeg ham en gang om ugen, hvor jeg lige var inde i butikken, han arbejdede i, for at sige hej, og give en sludder for en sladder. Han var så på ferie, og vi sås ikke i 4 uger.

Jeg henter ham så i lufthavnen, og da han ser mig, står han bare og kigger på mig, med åben mund og polypper.
Så kysser han mig på panden og siger
"Ja, smukke - Nu er du sgu nemmere at hoppe over, end at gå udenom!"
Og hvis det så ikke var fordi at jeg elsker min kammerat så højt, så havde jeg givet ham den største mavepumper!
Tak, skal du ha, siger jeg bare!!

Anmeld

27. januar 2010

LMM

Hej.

Har lige lidt her..

Manden: Nejjjj skat, nu er det ligefør at der er ligevægt mellem din røv og din mave!!

Tilfældig dame, da jeg var ude og handle: Er det ikke dejligt at du ikke fryser med din mave??

Min kærestes tante: skal jeres barn ikke have tøj på hjem fra sygehuset?? imens rystede hun på hovedet (vi havde ikke købt noget på det tidspunkt, 3 måneder før)

Anmeld

27. januar 2010

Bom

Den værste jeg har fået, var INDEN jeg blev gravid...

Da sad vi til noget familie tam tam hvor min mor begyndte og snakke om de børnebørn hun så gerne ville ha, hvor min kække onkel så siger: Det kan være der er noget om snakken, eller er det bare almindelig fedme???    

Han sagde det med et smil på læben, men alligevel...

Og eller fik jeg en den anden dag, af vores formand fra Mascot klubben.. Vi skal nemlig holde vinterfest her næste weekend, hvor vi skal overnatte, min kæreste kan så ikke komme, så jeg skal selv afsted, men vi skal så sove på gulvet på madresser, hvor formanden så siger: Vi må hellere bestille en kran inden du kommer, for ellers for vi dig jo aldrig op fra gulvet igen..  Øhh tak er kun 25 uger henne...

Anmeld

27. januar 2010

Skouboe

Den bedste jeg fik var faktisk fra en sygeplejerske på svangreambulatoriet på Riget.

Der var en del forvirring i starten af min graviditet om hvor jeg skulle føde (Hillerød eller Riget) og i uge 28 jeg var blevet henvist af Hillerød til en undersøgelse på Rigets afdeling for hjertesyge gravide - det næste der sker er at jeg modtager et brev fra Riget med overskriften "Tak fordi du har valgt at føde på Rigshospitalet" og en indkaldelse til NF... Jeg ringer så til Riget for at høre hvor de har fået den ide at jeg skal føde der fra, og at NF iøvrigt er lidt sent eftersom jeg er i uge 28. 

Hvortil hun svarer: "Er du sikker?"

Anmeld

27. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Da vi i sin tid fortalte min far at jeg ventede en pige (han har selv kun fået mig og min søs) kvitterede han med et stort smil og sagde "HA!!! Det har I fandme godt af!!!!"

Han er simpelthen bare et fjols sommetider...

Da vi så fik af vide 2 mdr efter at vi faktisk ventede en dreng blev han himmelhenrykt og jeg har seriøst på fornemmeren at han allerede har købt en fiskestang og et par fodboldstøvler i ministørrelser... Det er ligefør det er grund nok til at ønske sig at min søn KUN interesserer sig for heste og ballet!!! Bare for at min far ikke skal have sin vilje...

Anmeld

27. januar 2010

kiroo

denne kommentar var så en md. efter jeg havde født og kom fra min til tider naive søster: er du gravid igen... hvor efter min mor og jeg kigger på hinanden, og ja svare tak søs men det tager altså noget tid at stramme maven op.

hun kiggede og da jeg sad og ammede, og surgte om jeg nogen siden fik mine bryster igen, for hvis det var at bryster bliver sååå lange så skulle hun i hvert falde ikke have børn... tak kære søs

Anmeld

27. januar 2010

Vial

Min mor sagde til mig i dag efter kaffe og kage: Du skal passe på du ikke bliver federe! Er i 9.uge!! I den mere alvorlige genre har både tætte bekendtskaber og de lidt mere fjerne spurgt mig, om jeg er sikker på, at jeg ikke skal få en abort, når jeg nu er gravid med tvillinger. Det aller værste kom fra en tæt veninde: Vil det ikke være meget godt, hvis en af dem fejlede noget, så var det jo ikke din skyld, at den ene skulle ud! Blev så skuffet over hende. Hun blev bagefter så flov, da hun mærkede min reaktion. Har stadig ikke tilgivet det, kan jeg mærke.

Anmeld

27. januar 2010

baby2010

Nåhr ja, da jeg viste min bare mave frem forleden råbte min søster storgrinende: "FÅÅÅRK HVOR ER DIN NAVLE GRIM! DEN LIGNER ET RØVHUL".... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.