Dumme kommentarer til gravide - kom med dem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2010

Risen

Lise skriver:

HAHAHA - aj, undskyld  Men det er da lidt sjovt...

Hehe , helt iorden.. Heller ikke mig den er blevet sagt til, men sys den er lidt hård

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

TbCp

Den værste kommentar jeg har fået var et par dage efter fødslen. Jeg synes selv at meget af min mave var væk, men så kommer min moster og besøger mig på sygehuset og siger "hvaa er du sikker på dér ikke er en mere derinde?".
Min moster er kendt for overhovedet ikke at vide hvornår man siger noget og hvornår man holder mund.
For et års tid siden, da alle graviditetsdellerne ikke var helt væk, kigger hun på min mave og siger "er dér en baby derinde?" "Øh nej" svarer jeg "hvorfor er du så så tyk?"..... jamen suk altså

Anmeld

27. januar 2010

TbCp

nutche skriver:

har faktisk hørt en endnu dummere....dog var jeg ikke gravid, men ude at gå tur med mine 2 meget mørke drenge, og min meget lyse datter. en dame spørger "er det dine" ja "alle 3" ja "er du sikker?" jaaaaaa

Hahaha hold da kævt en klaphat

Anmeld

27. januar 2010

baby2010

FrkLarsen skriver:

Puha, det må være fra min lillebror. 

Han skrev en kommentar på FB af mit scanningsbillede 

''Er det skinke du har slugt''

Nåhr hvor sødt.....  altså hvis han er yngre end 10 år gammel 

Anmeld

27. januar 2010

baby2010

nutche skriver:

har faktisk hørt en endnu dummere....dog var jeg ikke gravid, men ude at gå tur med mine 2 meget mørke drenge, og min meget lyse datter. en dame spørger "er det dine" ja "alle 3" ja "er du sikker?" jaaaaaa

ej hvor sindssygt!?!?! Det minder mig om en gang jeg kørte stang bacardi hjem i taxa fra byen - jeg blev ved med at spørge chaufføren om ikke han var lidt asiater. Jeg var bare HELT sikker på det... Pinligt, men ok jeg var i det mindste stiv.

Kunnne du fornemme lidt spritånde eller hvad i alverden tror du hun fejlede??

Anmeld

27. januar 2010

baby2010

Zafir skriver:

Jeg blev lige GRUNF irriteret på min mand ligefør:

'Hvorfor er du træt? Du har jo haft mulighed for at sove i nat...'

GRrrr... Så har jeg bare lyst til at gå i seng NU og ikke holde mig oppe og hygge lidt.

Ja, folk fatter bare ikke hvor træt man er! Min søster synes også at jeg var vildt "irriterende" fordi jeg ikke orkede en 6 timers shoppingtur?!

Altså det er jo iøvrigt aldrig sjovt, når man ikke har råd til noget ELLER kan passe noget! 

Anmeld

27. januar 2010

baby2010

BOBS skriver:

hold kææææft hvor er du stooor(sagt af en veninde)  jeg ville så gerne fyre den af til hende nu her hvor HUN var MEGET højgravid ... men altså

aj nu må du ikke falde i den ledning der, så får vi dig sgu da aldrig op igen ha hahahaha ha (sagt af kollega da jeg var ved at falde 7 mdr henne)

Aj jeg forstår simpelthen ikke du tør føde hjemme (ville ønske jeg aldrig havde fortalt det til nogen) Jamen jeg tør ikke andet...

bare vent til i får hende så får i nok at se til hahaha (okay vi havde ellers regnet med at hun kunne passe sig selv -  DOH&nbsp

ja og så alle råddene HELE TIDEN...og får dem stadig HELE TIDEN selvom jeg har en unge der tilsyneladende er ganske velernæret og veltilpasset og rigtig fint med....kunne man ikke bare nøjes med at få smøren, hvis man spørger???...skønt 

Ja, RÅDENE! Jeg ved ikke om jeg mest hader de dumme kommentarer eller rådene - især dem fra folk som ikke selv har børn og som baserer deres holdninger på... tja... ingenting!!!

Skulle man overveje at få lavet et skilt med denne her smiley på: 

Anmeld

27. januar 2010

baby2010

Rikke&Liam skriver:

Hehe...ja nogle gange skal folk lige tænke sig lidt om før de åbner munden.

Da jeg var ca. 32 uger henne var jeg til min svigerfars 20 års jubilæum , hvor alle hans kolleger og venner var mødt op, og en meget nysgerrig dame, som jeg ikke kendte kom hen og spurgte mig lidt ud om hvornår det skulle være osv. Men så kommer spørgsmålet: "hvor meget har du egentlig taget på?" Jeg svarer "omkring 10 kilo tror jeg" hun svarer "Det var da RIGTIG meget, så skal du da til at passe på vægten"

Tak!

Det ENESTE rigtige svar til dette ville være: "ja, og det skal du også" hahaha 

Anmeld

27. januar 2010

BK

den værste jeg prøvede var fra min svigerinde da hun fik afvide jeg var syv uger henne...  "Ikke længere så kan du jo nå at tabe den endnu": citat slut... og nej det blev ikke efter fulgt og fulgte heller ikke efter et tillykke...

Anmeld

27. januar 2010

Roxie

Jeg er studerende og arbejder i Netto for lidt ektra penge, man kan heldigvis ikke se noge mave endnu og jeg frygter den dag man kan hvor jeg skal høre alle kundernes dårlige kommentare og crap de kan fyre af. mest af alt frygter jeg at få kommentare om min alder jeg er 24 og det er altså ikke særlig ungt!!! tror bare jeg må væbne mig med et par gode mod svar, eller en god bluse med noget tekst på.

"ja jeg er gravid, hold din mening for dig selv" eller

"24, gravid, fast kæreste, første barn, ved yderligere spørgsmål ring til Nettos hovedkontor på ***"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.