13000! kontanthjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2010

Isabeau

ka-ri-na skriver:

ja, det er en super ærgerlig situation at stå i!!

hvad er det han har med ryggen? jeg er nysgerrig fordi jeg selv døjer.....

hvad hvis han søger et job og beviser at han ikke kan bestride det? skal de så ikke hjælpe ham på een måde?

Han har skævt bækken, som går i "udbrud" meget tit. Han må helst ikke løfte mere end 7 kg., så der varer ikke længe før han ikke kan løfte sin egen datter mere.

Når han løfter mere end han må, kommer smerterne, som stråler ud i benet, og gør at han har svært ved at gå. Det eneste, som hjælper bare en lille smule er, at ta´ til kiropraktor en gang hver 2. måned.

Jeg er selv opereret for scoliose, har stænger i ryggen, men fejler heldigvis ingenting

Pøj pøj til dig (operationen) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2010

Isabeau

Eva skriver:

men så spørg ind...for du misforstod...og jeg har dælme ondt af din mand...virkelig...det er så pisse uværdigt at hænge i det system...øv altså,...for man kan fra kommunens side ikke komme længere ned...håber han kommer ud af det uden for meget møg fra kommunens side...

Håber selv på en løsning...

Anmeld

17. januar 2010

Ni-ko-li-ne

Isabeau skriver:

Han har skævt bækken, som går i "udbrud" meget tit. Han må helst ikke løfte mere end 7 kg., så der varer ikke længe før han ikke kan løfte sin egen datter mere.

Når han løfter mere end han må, kommer smerterne, som stråler ud i benet, og gør at han har svært ved at gå. Det eneste, som hjælper bare en lille smule er, at ta´ til kiropraktor en gang hver 2. måned.

Jeg er selv opereret for scoliose, har stænger i ryggen, men fejler heldigvis ingenting

Pøj pøj til dig (operationen) 

tak:0) jeg er godt nervøs...

har selv let scoliose:0( og skævt bækken! så jeg ved hvad i mener!

men har din mand lægens ord på papir for at han ikke må løfte mere osv?

Anmeld

17. januar 2010

Honningblomst

Isabeau skriver:

Håber selv på en løsning...

Og så burde han virkelig få mere end det han får på kh...han burde fredes...åh, det er ikke fair...god bedring med ham...

Kram...

Anmeld

17. januar 2010

Isabeau

ka-ri-na skriver:

mine diskud i lænden er nedslidte! :0( det får vi lægen til at beskrive (ud fra MR-scanningsbillederne), han skal beskrive hvilke ting det er jeg ikke kan i et arbejde..... og så agerer kommunen ud fra dette jo....

kan i ikke gå til lægen og få henvisning til noget ryg noget?

Lægerne her i Sæby henviser meget sjælden til andet end fysioterapeut, hvor han også var et par gange, men det fik han mere ondt af - nok også fordi de behandlede ham for en diskuprolaps og IKKE skæv bækken! Kegler!

Fik at vide at han skulle prøve vores kiropraktor her i byen. Han "kravlede" mere eller mindre ind, men gik ud igen. Gik mere normalt end han havde gjort i flere uger

Desværre hjalp/hjælper det kun en måneds tid af gangen og må afsted igen ca. hver anden måned.

Anmeld

17. januar 2010

Vidunderligeunger

ka-ri-na skriver:

jo det mener jeg godt du kan:0)

fedt hende snakker jeg lige med i morgen.. tak fordi du lige reddede min nattesøvn ;D

Anmeld

17. januar 2010

Ni-ko-li-ne

Isabeau skriver:

Lægerne her i Sæby henviser meget sjælden til andet end fysioterapeut, hvor han også var et par gange, men det fik han mere ondt af - nok også fordi de behandlede ham for en diskuprolaps og IKKE skæv bækken! Kegler!

Fik at vide at han skulle prøve vores kiropraktor her i byen. Han "kravlede" mere eller mindre ind, men gik ud igen. Gik mere normalt end han havde gjort i flere uger

Desværre hjalp/hjælper det kun en måneds tid af gangen og må afsted igen ca. hver anden måned.

jeg må indrømme at jeg er for stædig til at finde mig i hvis de ikke vil henvise! det er deres job! bed om at blive henvist til en reumatologisk afd, der skal sgu da ske noget!

ja! kegler, det er de

Anmeld

17. januar 2010

Ni-ko-li-ne

BlyViol skriver:

fedt hende snakker jeg lige med i morgen.. tak fordi du lige reddede min nattesøvn ;D

velbekomme:0)

Anmeld

17. januar 2010

Isabeau

ka-ri-na skriver:

tak:0) jeg er godt nervøs...

har selv let scoliose:0( og skævt bækken! så jeg ved hvad i mener!

men har din mand lægens ord på papir for at han ikke må løfte mere osv?

Ja, han har lægepapirer - flere lægeerklæringer faktisk! Et par gange har der været så længe mellem møderne på kommunen, at den lægeerklæring, han har sendt til dem, ikke har været "up to date" nok til dem. Så har de udskudt mødet til, han kunne fremskaffe endnu én...

Hans sidste job, som var en jobprøvning også, lovede ham en kran (han er smed og stod ved en fræser), så han ikke selv skulle løfte "emnet", men der var ingen kran og han måtte sygemelde sig allerede efter 14 dage. Det endte med, jobprøvningen blev stoppet og han røg så på KH.

Anmeld

17. januar 2010

Isabeau

ka-ri-na skriver:

jeg må indrømme at jeg er for stædig til at finde mig i hvis de ikke vil henvise! det er deres job! bed om at blive henvist til en reumatologisk afd, der skal sgu da ske noget!

ja! kegler, det er de

Tak skal du ha´ Nævner det lige for ham

Igen; pøj pøj. Knus!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.