13000! kontanthjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2010

Halbschön

Eva skriver:

6351 kr og 5384kr...så det er kun små tusind kroners forskel og su kan du jo tage lån på 2700kr mener jeg det er..og arbejde...

Tja, hun er vel egentlig også en stakkel...

Knus..

ja ved du hvad, så er det jo slet ikke så stor forskel.. Det er først når man så bliver forsørger at den store forskel faktisk kommer

- vil absolut heller ikke klage over min SU, slet ikke lige nu hvor jeg får dobbelt barselsklip

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

Honningblomst

Renée88 skriver:

ja ved du hvad, så er det jo slet ikke så stor forskel.. Det er først når man så bliver forsørger at den store forskel faktisk kommer

- vil absolut heller ikke klage over min SU, slet ikke lige nu hvor jeg får dobbelt barselsklip

Ja, der er omkring 1500kr efter skat...men altså med lån er det jo super og så får man samtidig en uddannelse...til dem der virkelig ikke gider arbejde og synes det er lykken at modtage kh og bare være "intet" (forstå mig ret) der synes jeg bare de skal gro fast, det må være trist..

knus..

Anmeld

3. februar 2010

Halbschön

Eva skriver:

Ja, der er omkring 1500kr efter skat...men altså med lån er det jo super og så får man samtidig en uddannelse...til dem der virkelig ikke gider arbejde og synes det er lykken at modtage kh og bare være "intet" (forstå mig ret) der synes jeg bare de skal gro fast, det må være trist..

knus..

Det må da være kedeligt at lave ingenting Men ja, jeg forstår dig! Det er jo super skønt at få penge og leve for, og samtidig få sig en lækker uddannelse!

Anmeld

3. februar 2010

Honningblomst

Renée88 skriver:

Det må da være kedeligt at lave ingenting Men ja, jeg forstår dig! Det er jo super skønt at få penge og leve for, og samtidig få sig en lækker uddannelse!

Ja, nemlig...

Anmeld

3. februar 2010

Ansemusen

Renée88 skriver:

Helt enig, og som du kan se i mit indlæg til Eva, så synes jeg også at KH er en rigtig god ting, til dem som af gode grunde ikke kan eller har et arbejde.. Men folk der misbruger den, det er jeg ikke tilhænger af

Håber du kan forstå

Forstod skam ikke dit indlæg som om du var imod kontanthjælp
Formulerede mig nok bare lidt klodset selv!

Anmeld

3. februar 2010

Halbschön

Ansemusen skriver:

Forstod skam ikke dit indlæg som om du var imod kontanthjælp
Formulerede mig nok bare lidt klodset selv!

Hehe, sådan kan det jo gå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.