KatrineR skriver:
Jeg syntes bare det er underligt ligefrem at bruge ordvalget at "have ondt af folk på kontanthjælp" og "de sidder allerlængst nede på stigen og kan ikke komme længere ned i samfundet".
Kontanthjælp er jo for folk der for ikke har arbejde af VIDT forskellige grunde, og at udtale sig sådan om folk og lægge alle i samme bås er VIRKELIG SNÆVERSYNET i mine øjne.
Jeg syntes osse at jeg må udtrykke min egen mening på min egen måde på trods af at man skal tage hensyn til alle i debatten 
Kære Katrine,
Jeg er ked af at du har mistet dit arbejde pga. finanskrisen, men jeg kom til at tænke på, da jeg læste det du skrev - hvorfor var du ikke medlem af A-kasse? Så havde du ikke behøvet at være på kontanthjælp?
Jeg dømmer ikke nogen, da jeg langtfra kender hele historien.
Personligt mener jeg slet ikke at kontanthjælp er det værd overhovedet. Jeg har været på det en måned, og det skal jeg bare aldrig igen. Så vil jeg hellere få det mindre udbetalt og gå i skole. Jeg blev sendt i aktivering i en genbrugsbutik hvor de hele dagen stod og storrøg mig op i ansigtet, imens jeg skulle sortere andre aflagte tøj. ØV siger jeg bare.
Og min tlf ringede flere gange om ugen, fordi jobkonsulenten skulle tjekke om det nu gik godt.
Går nu i skole, og er meget mere glad - og vil sige at min ryg også er meget glad for at kunne sidde ned istedet for at stå op.
KH
Zette
Anmeld