wamse skriver:
Hmm ja så var den der så, tror du virkelig at man bare går hjemme på bistand?? Tror ikke du har nogen anelse om, hvad man bliver sendt ud i, uanset hvordan man har det. Jeg har sørme været ude i mange forskellige jobs, og har faktisk været i arbejdsprøvning i 1 år, som pæd.medhjælper med fuldstændig de samme opgaver som en ansat, jeg fik bare kh for det. Jeg har også været sendt på fabrik, hvor jeg skulle stå op en hel dag, på trods af at jeg døjede meget med smerterne i mine knæ pga gigt. Har været på beskæftigelsescenter som højgravid, hvor jeg blev sendt ud til hovedrengøring af private hjem. Jeg har såmænd også taget 10 kl på vuc, og derefter 4 hf-fag.
Så hvis du tror man bare går hjemme og ikke laver noget for pengene, så ved du ikke hvad det går ud på.
Nu taler jeg ud fra min verden og de mennesker jeg kender som er på kh. Det var ikke for at træde nogen over tæerne, for jeg er da 100% enig i, at de svageste i samfundet skal hjælpes. Men dem som jeg kender er bare ikke en del af dem. De vil nemlig hellere læne sig tilbage og lave ingenting end at gå ud og få sig et job som måske ikke lige falder i deres smag.
Anmeld