Hvordan skal en lækker mandekrop se ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2009

noahsmoar

jeg må sige, jeg syntes også det er vildt lækkert med en veltrænet krop!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2009

wamse

Jeg synes også en veltrænet krop er total hot ville dog aldrig bage på en fyr med sådan en krop, for jeg tænker med det samme, at han da på ingen måde ville kunne være interesseret i mig 

Jeg tænder absolut ikke på overvægtige, selvom jeg selv er det

Mine fyre har altid været normal kropsmæssigt, men hjernen er en helt anden sag, he he

Anmeld

26. december 2009

BOBS

tror de fleste tænder på en lækker krop ala ovenstående

men tænder helt klart også på mange andre ting hos mænd f.eks. charme, følelsesmæssig intelligens, humor m.v.

jeg ville aldrig (og det er afprøvet) bare kunne knalde med en der så vildt godt ud men som var dum som en dør eller "dybt" "dybt" overfladisk...han må gerne hvile i sig selv, og vide hvad han har på den lidt mystiske måde....det andet smart ass er for mig total AFTÆNDING, og jeg bliver knastør som sand... og det uanset hvor godt de så ser ud. Ja ski ikke engang for et one-night stand.

men nu er jeg også så heldig at være gift med en der har noget af det jeg tænder på.....

Anmeld

26. december 2009

wamse

BOBS skriver:

tror de fleste tænder på en lækker krop ala ovenstående

men tænder helt klart også på mange andre ting hos mænd f.eks. charme, følelsesmæssig intelligens, humor m.v.

jeg ville aldrig (og det er afprøvet) bare kunne knalde med en der så vildt godt ud men som var dum som en dør eller "dybt" "dybt" overfladisk...han må gerne hvile i sig selv, og vide hvad han har på den lidt mystiske måde....det andet smart ass er for mig total AFTÆNDING, og jeg bliver knastør som sand... og det uanset hvor godt de så ser ud. Ja ski ikke engang for et one-night stand.

men nu er jeg også så heldig at være gift med en der har noget af det jeg tænder på.....

Jeg ville også kun tænde på hans udseende, men det skulle blive til mere end bare at tænde, så er det 100 % personligheden der tæller, og den kan man ikke træne sig til, som ved muskler

Dermed ikke sagt at veltrænede fyre ikke kan have en fed personlighed.

Men Eva spørger om kroppen ville tænde mig, ja det ville den, hvis vi kun snakker krop

Anmeld

26. december 2009

luckas-mor

for mig ska en mand ikke ha en six-pack eller være top trænet, jeg vil heller ha som min kæreste har hehe han er rimelig tynd men med en lille bitte nuttet delle på maven

jeg har det princip heller en enkelt delle for meget end en delle for lidt

og så er der jo lige charmen, væremåden og alle de andre dejlige ting

heller en sød og betænksom mand end en der er fuldstændig trimmet som viser sig a være et dumt svin ikke=???

knus natascha 32+5

Anmeld

26. december 2009

kiroo

Kristina V skriver:

Mmmmmmmmmmm en lækker trænet og stor krop er lige mig Dwayne Johnson eller Vin Diesel er lige mig... ELSKER store mænd med tattoveringer... GUF!!! + den der mørke stemmer også er lækker, men så er vi ovre i et andet spørgsmål..

Så sorry Eva...

vin diesel er også bare super lækker, hans stemme gør mig helt ør. mums han er lækker.. men Goldberg er også lækker

Anmeld

26. december 2009

Sisley

Jeg tænder ikke på en muskuløs krop. Jeg vil hellere have en der er lidt vamset så længe vi ikke taler om kæmpemave og hængepatter. Jeg vil gerne have at min mand er blød at putte med. Ærligt så ved jeg ikke om veltrænede mænd også er bløde for jeg har aldrig været sammen med én, der var super muskuløs...

Jeg kan da godt se, at en veltrænet krop er pæn, men det tænder mig altså overhovedet ikke.

Derimod er håndværkere jo dejlige :-) Altså ikke de svedige og beskidte typer, men de pæne soignerede håndværkertyper MUMS!

Anmeld

26. december 2009

mullesmith2

Je tænder bare på en god numse ;-) og en ganske almindelig ikke for muskuløs krop  

Anmeld

26. december 2009

Kristina V

En ting er at jeg synes det ser rigtig lækkert ud med en veltrænet krop, men en anden ting er jeg tænker at en stor fyr (er måske til de lidt "bad ass" typer med tusser osv) kan passe på mig og familien.. + jeg synes det er monster lækkert med en som kan "holde en opppe" ved sex osv..

Tænk hvis der stod en lille mand og vil prøve at tage mig i bruseren men ikk kan løfte mig.. Total turn off for mig i hvert fald...

Anmeld

26. december 2009

Anne85

Kristina V skriver:

En ting er at jeg synes det ser rigtig lækkert ud med en veltrænet krop, men en anden ting er jeg tænker at en stor fyr (er måske til de lidt "bad ass" typer med tusser osv) kan passe på mig og familien.. + jeg synes det er monster lækkert med en som kan "holde en opppe" ved sex osv..

Tænk hvis der stod en lille mand og vil prøve at tage mig i bruseren men ikk kan løfte mig.. Total turn off for mig i hvert fald...

Hi hi  så er det godt du har Daniel

Næ du... en lækker mandekrop er som den min lækre smækre mand har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.