Hvordan skal en lækker mandekrop se ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24.846 visninger
89 svar
0 synes godt om
25. december 2009

Honningblomst

Hej piger...

Jeg har haft mig en lille diskussion med min søde kæreste....han mener helt bestemt at alle kvinder tænder på en smuk trænet krop og jeg mener at mange ikke synes det er pænt...der mener han så bare at det er kvinder der selv har det skidt med deres krop der siger sådan... men hvad siger I?

Hvordan ser en sexet mandekrop ud?

Knus Eva,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2009

kiroo

Eva skriver:

Hej piger...

Jeg har haft mig en lille diskussion med min søde kæreste....han mener helt bestemt at alle kvinder tænder på en smuk trænet krop og jeg mener at mange ikke synes det er pænt...der mener han så bare at det er kvinder der selv har det skidt med deres krop der siger sådan... men hvad siger I?

Knus Eva,

uhha den er svær, jeg kan godt lide en veltrænet krop, men min mands krop er ikke helt så veltrænet, som han ønsker, jeg syntes jo han er vildt dejlig og tænder rigtig meget på ham, men det er jo ikke kun pga. hans krop det er hans måde at være på. men jeg har tdligere haft en kæreste der var tynd og det tænder jeg bestemt ikke på han gav mig

Anmeld

25. december 2009

LilleMor10

Eva skriver:

Hej piger...

Knus Eva,

det er helt forskelligt, alt skal være i proportioner  jeg er storset ligeglad om de er toptrænet eller har en lille øl vom, det er deres udstråling der fanger min opmærksomhed 

Anmeld

25. december 2009

Honningblomst

LilleMor10 skriver:

det er helt forskelligt, alt skal være i proportioner  jeg er storset ligeglad om de er toptrænet eller har en lille øl vom, det er deres udstråling der fanger min opmærksomhed 

Men nu var spørgsmålet isoleret set...altså hvis man udelukkende ser på mandekroppen hvad tænder så...udover det så har du jo ret hvis man skal have et forhold eller tænde rigtigt skal personligheden med, men det var ikke det jeg mente med spørgsmålet..

Knus Eva.-..

Anmeld

25. december 2009

Honningblomst

kiroo skriver:

uhha den er svær, jeg kan godt lide en veltrænet krop, men min mands krop er ikke helt så veltrænet, som han ønsker, jeg syntes jo han er vildt dejlig og tænder rigtig meget på ham, men det er jo ikke kun pga. hans krop det er hans måde at være på. men jeg har tdligere haft en kæreste der var tynd og det tænder jeg bestemt ikke på han gav mig

Uha...men så giver du jo min kære kæreste ret.... altså hvis kun man ser på kroppen og ikke skal vide mere eller bruge det til andet end hvad der er sexet ved en mandekrop...

Anmeld

25. december 2009

LilleMor10

Eva skriver:

Men nu var spørgsmålet isoleret set...altså hvis man udelukkende ser på mandekroppen hvad tænder så...udover det så har du jo ret hvis man skal have et forhold eller tænde rigtigt skal personligheden med, men det var ikke det jeg mente med spørgsmålet..

Knus Eva.-..

så må jeg nok os sige en veltrænet overkrop, specielt brystkasse området

Anmeld

25. december 2009

Honningblomst

LilleMor10 skriver:

så må jeg nok os sige en veltrænet overkrop, specielt brystkasse området

Ih, altså... skal ikke vise ham den tråd her, så får han jo ret og det går ikke...

Anmeld

25. december 2009

LinLin

hvem ville ikke tænde på "en smukt trænet" krop??? Det betyder jo mere end "lige tilpas"  - hvad DET så er kan være op til den enkelte!

Anmeld

25. december 2009

LilleMor10

Eva skriver:

Ih, altså... skal ikke vise ham den tråd her, så får han jo ret og det går ikke...

hehe, det er jeg ked af 

Anmeld

25. december 2009

Honningblomst

sparre skriver:

hvem ville ikke tænde på "en smukt trænet" krop??? Det betyder jo mere end "lige tilpas"  - hvad DET så er kan være op til den enkelte!

ja, det har du så ret i....men jeg var virkelig på tværs og mente han tog fejl...hmmm....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.