Hvordan skal en lækker mandekrop se ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2009

Kristina V

Anne85 skriver:

Hi hi  så er det godt du har Daniel

Næ du... en lækker mandekrop er som den min lækre smækre mand har

Nemlig.. Dog kunne hans deller godt være mere trænet..   Meeeeeen må vist hellere lade vær med at brokke mig til jeg lige har smidt mine "gram" fedt igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2009

Barbamama

nutche skriver:

en stram lille røv, en slank mave.....en overkrop der ikke er for markeret....altså ingen mandebryster.... men heller ingen store muskler... ingen behåret brystkasse... men gerne en streg fra navlen og ned. slanke ben....gerne lidt markerede muskler på over armene...

Hi hi. SÅ ENIG!!!!!

Anmeld

27. december 2009

Lone Jakobsen

michella80 skriver:

Hi hi. SÅ ENIG!!!!!

ja det er bare mums

Anmeld

27. december 2009

Barbamama

nutche skriver:

ja det er bare mums

ja!!!! Åh jeg kan huske lige da min kæreste og jeg mødte hinanden da var han markeret på arme og brystkasse fordi han tog mavebøjninger og armbøjninger hver dag. Uha det var lækkert. Det gør han ikke mere.... Piv... hi hi. Men han er sgu stadig lækker. Ha ha ha

Anmeld

27. december 2009

Lone Jakobsen

michella80 skriver:

ja!!!! Åh jeg kan huske lige da min kæreste og jeg mødte hinanden da var han markeret på arme og brystkasse fordi han tog mavebøjninger og armbøjninger hver dag. Uha det var lækkert. Det gør han ikke mere.... Piv... hi hi. Men han er sgu stadig lækker. Ha ha ha

he he....kan også huske at min mand havde en super markeret mave, med tydelige mavemuskler....han er stadig meget slank,,,,men musklerne har jeg ikke set længe

Anmeld

27. december 2009

Barbamama

nutche skriver:

he he....kan også huske at min mand havde en super markeret mave, med tydelige mavemuskler....han er stadig meget slank,,,,men musklerne har jeg ikke set længe

Lige nøjagtig det samme herhjemme. Men altså jeg klager ikke. hi hi

Anmeld

27. december 2009

Lone Jakobsen

michella80 skriver:

Lige nøjagtig det samme herhjemme. Men altså jeg klager ikke. hi hi

puha...nej heller ikke mig

Anmeld

27. december 2009

Honningblomst

Tak for alle svar....dejligt vi ikke alle er til det samme og det har jeg givet videre til min søde kæreste...

Knus Eva....som nu synes at sådan en krop er ok...

Anmeld

27. december 2009

Heidi.

Klock skriver:

Ja men det var bare en reflektion på det du skrev om at han ville sige jeg ikke kunne score... Når du selv går væk fra emnet hvorfor svarer du så sådan når jeg bare svare på det du selv skrev ...

Ej en underlig måde at reagere på!!!

Anmeld

27. december 2009

Heidi.

Nej det gør jeg ikke... Ikke hvor man kan se alle muskler osv.... Bryder mig dog heller ikke om fede mænd..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.