Eva skriver:
Hej piger...
Jeg har haft mig en lille diskussion med min søde kæreste....han mener helt bestemt at alle kvinder tænder på en smuk trænet krop og jeg mener at mange ikke synes det er pænt...der mener han så bare at det er kvinder der selv har det skidt med deres krop der siger sådan...
men hvad siger I?
Hvordan ser en sexet mandekrop ud?
Knus Eva,
ihhh hi hi du kan fortælle din søde kæreste at han bestemt tager fejl.. i min verden ihvertfald!!! Jeg kan ikke klare de der mænd der står i et træningslokale dag ud og dag ind... og som inde i deres hoveder "ikke kan få nok" - Min kæreste havde samme ide da jeg mødte ham... at piger KUN tænder på veltrænede mænd... det har jeg heldigvis fået pillet af ham. Jeg kan sgu ikke lide en stor pumpet krop hos mænd.. synes faktisk det er vildt frastødende
Så hellere en alm krop og gerne med en "smule" mave så jeg kan se at man ikke er hysterisk. Dennis træner dog stadig men slet ikke i samme omfang som før, det er kun for at styrke sin ryg idet han er slagter og hans krop kræver at han holder styrken ved lige men det andet overdreven træning er
i min verden
knus malou
Anmeld