Hvordan skal en lækker mandekrop se ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2009

Lone Jakobsen

Eva skriver:

Nemlig....trænet og ikke overdrevet....ingen sprøjter,..bare helt naturlig...nammenam...

jep jep... slank og med en god røv...resten er ligegyldigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2009

BK

Eva skriver:

Dit svar må jeg vise ham...så siger han nok bare det er fordi du ikke kan score sådan en krop... skøre mand..

Så er det jo godt at jeg er lykkeligt gift...

Anmeld

25. december 2009

Honningblomst

Klock skriver:

Så er det jo godt at jeg er lykkeligt gift...

Men nu var det jo slet ikke det det handlede om....han troede bare ikke på at alle kvinder ikke tændte på en smu trænet krop..

Anmeld

25. december 2009

BK

Eva skriver:

Men nu var det jo slet ikke det det handlede om....han troede bare ikke på at alle kvinder ikke tændte på en smu trænet krop..

Ja men det var bare en reflektion på det du skrev om at han ville sige jeg ikke kunne score... Når du selv går væk fra emnet hvorfor svarer du så sådan når jeg bare svare på det du selv skrev ...

Anmeld

25. december 2009

Lullaby

Jamen en trimmet mandekrop er da pæn men hos mig i sengen skal der være en bamse

Anmeld

25. december 2009

karina1980

bryder mig ikke om de veltrænet, men en fræk røv og et frækt glimt i øjet, så er jeg fanget,

og det kan man godt have selvom man har ølvom

Anmeld

25. december 2009

Malou Vilma Nørgaard

Jamen en god mandekrop må gerne være en smule trænet ikke vildt men de må gerne være markeret, ikke for tynd heller ikke for tyk, en mellem ting. og så et glimt i øjet og et lækkert smil, så er jeg solgt

Anmeld

25. december 2009

Honningblomst

Klock skriver:

Ja men det var bare en reflektion på det du skrev om at han ville sige jeg ikke kunne score... Når du selv går væk fra emnet hvorfor svarer du så sådan når jeg bare svare på det du selv skrev ...

Det var en joke..du lød som om det var alvor..alle kan jo score en eller anden, ikke... (med glimt i øjet igen....)

Anmeld

25. december 2009

malou

Eva skriver:

Hej piger...

Jeg har haft mig en lille diskussion med min søde kæreste....han mener helt bestemt at alle kvinder tænder på en smuk trænet krop og jeg mener at mange ikke synes det er pænt...der mener han så bare at det er kvinder der selv har det skidt med deres krop der siger sådan... men hvad siger I?

Hvordan ser en sexet mandekrop ud?

Knus Eva,

ihhh hi hi du kan fortælle din søde kæreste at han bestemt tager fejl.. i min verden ihvertfald!!! Jeg kan ikke klare de der mænd der står i et træningslokale dag ud og dag ind... og som inde i deres hoveder "ikke kan få nok" - Min kæreste havde samme ide da jeg mødte ham... at piger KUN tænder på veltrænede mænd... det har jeg heldigvis fået pillet af ham. Jeg kan sgu ikke lide en stor pumpet krop hos mænd.. synes faktisk det er vildt frastødende  Så hellere en alm krop og gerne med en "smule" mave så jeg kan se at man ikke er hysterisk. Dennis træner dog stadig men slet ikke i samme omfang som før, det er kun for at styrke sin ryg idet han er slagter og hans krop kræver at han holder styrken ved lige men det andet overdreven træning er  i min verden

knus malou

Anmeld

25. december 2009

Diana...

NOPE synes jeg overhoved ikke er lækkert.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.