Hvordan skal en lækker mandekrop se ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2009

Lillefe

Hej piger...

Jeg har haft mig en lille diskussion med min søde kæreste....han mener helt bestemt at alle kvinder tænder på en smuk trænet krop og jeg mener at mange ikke synes det er pænt...der mener han så bare at det er kvinder der selv har det skidt med deres krop der siger sådan... men hvad siger I?

Hvordan ser en sexet mandekrop ud?

Knus Eva,

Hvis jeg skulle have sex og kun sex, var det da kroppen.. men det høre sjælent sammen med hovedet (ikke for at fornærme nogen, der er helt sikkert nogen som har hovedet rigtigt skruet på med god krop) men de skal SLET ikke være for overtrænet.. det skal kun være let markeret.. ikke for meget.. det kan også blive ulækkert..

Men så er det som regel kun hvis det skal være en gang, næste gang bliver der nød til at komme noget intelligent ud af munden på ham. ellers er det bare turn off...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2009

Honningblomst

Perl skriver:

Hvis jeg skulle have sex og kun sex, var det da kroppen.. men det høre sjælent sammen med hovedet (ikke for at fornærme nogen, der er helt sikkert nogen som har hovedet rigtigt skruet på med god krop) men de skal SLET ikke være for overtrænet.. det skal kun være let markeret.. ikke for meget.. det kan også blive ulækkert..

Men så er det som regel kun hvis det skal være en gang, næste gang bliver der nød til at komme noget intelligent ud af munden på ham. ellers er det bare turn off...

Mener du at dem der træner er dumme?

Anmeld

28. december 2009

Lillefe

Eva skriver:

Mener du at dem der træner er dumme?

Nej nej.. hvis du læser det jeg skrev så høre det bare sjælent sammen ihvertfald dem jeg har været ude for, og dette gælder jo ikke alle, der er sikkert nogen som netop har begge ting, jeg har bare ikke mødt dem

Anmeld

28. december 2009

Honningblomst

Perl skriver:

Nej nej.. hvis du læser det jeg skrev så høre det bare sjælent sammen ihvertfald dem jeg har været ude for, og dette gælder jo ikke alle, der er sikkert nogen som netop har begge ting, jeg har bare ikke mødt dem

Uha, det tror jeg faktisk er en fordom mange har...også når det gælder kvinde til kvinde...har desværre selv oplevet stikpiller ang, det at jeg har fået lavet det jeg har.

Men ja, jeg troede jeg som skrevet også at det bare skulle være sjov, netop fordi jeg selv tænkte mit,....men ville aldrig kunne falde for en mand der ikke var klog... Men ok, nok heller ikke mange af de typer vi to tænker på der også læser til pædagog...

Knus

Anmeld

28. december 2009

Honningblomst

Uha, det tror jeg faktisk er en fordom mange har...også når det gælder kvinde til kvinde...har desværre selv oplevet stikpiller ang, det at jeg har fået lavet det jeg har.

Men ja, jeg troede jeg som skrevet også at det bare skulle være sjov, netop fordi jeg selv tænkte mit,....men ville aldrig kunne falde for en mand der ikke var klog... Men ok, nok heller ikke mange af de typer vi to tænker på der også læser til pædagog...

Knus

Perl skriver:

Anmeld

28. december 2009

Lillefe

Eva skriver:

Knus

hehe nej knus tilbage

Anmeld

30. december 2009

lillemig28

Hej min dejlige mand har en smuk veltrænet krophan gør noget ud af sig selv,og såå har den lækkreste røv,jeg tænder bare for vildt på ham,og vi har det vildeste sexliv,

lillemig

Anmeld

30. december 2009

Honningblomst

lillemig28 skriver:

Hej min dejlige mand har en smuk veltrænet krophan gør noget ud af sig selv,og såå har den lækkreste røv,jeg tænder bare for vildt på ham,og vi har det vildeste sexliv,

lillemig

Lyder som min... og det er nemlig skønt når de gider gøre noget ud af sig selv...så ikke man skal ligge der med en deform klump..

Knus Eva og godt nytår..

Anmeld

30. december 2009

oo

jeg tænder slet ikke på en trænet krop...altså...jeg tænder nok bare ikke på kroppe isoleret. min egen mands krop er slet ikke trænet og jeg syntes han er dejlig. men tag fx ham varulven Jacob Black fra Twilight filmene, jeg syntes han var lækker i første film og så i 2. film syntes jeg kun han var lækker med tøj på (og mens han havde langt hår) fordi jeg bare slet slet ikke tænder på den trænede krop han fremviste

det handler vel ikke om, at kvinder der ikke tænder på trænede mandekroppe har det dårligt med sig selv, det handler vel om at vi alle er forskellige og kan lide forskellige ting (og vægter forskellige ting højt) og det er måske svært for en mand der bruger en hel masse tid på at være lækker for damernes skyld, at finde ud af, at det faktisk ikke er ALLE damer der falder i svime over ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.