Hvordan skal en lækker mandekrop se ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2009

LotteGabriella

nutche skriver:

en stram lille røv, en slank mave.....en overkrop der ikke er for markeret....altså ingen mandebryster.... men heller ingen store muskler... ingen behåret brystkasse... men gerne en streg fra navlen og ned. slanke ben....gerne lidt markerede muskler på over armene...

Lige præcis...er HELT enig MUUUUUUUUUUUUUUMS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2009

Lone Jakobsen

LotteGabriella skriver:

Lige præcis...er HELT enig MUUUUUUUUUUUUUUMS

jep jep hvor svært kan det være

Anmeld

27. december 2009

Trolde_mor

Må sige at jeg måske udskiller mig fra mængden, men kan bestemt ikke li' en alt for trænet krop...

Lidt trænet er dejligt, men nej ikke "toptrænet" Så hellere en lille vom.. hehe

Anmeld

27. december 2009

sarahb

Eva skriver:

Hej piger...

Jeg har haft mig en lille diskussion med min søde kæreste....han mener helt bestemt at alle kvinder tænder på en smuk trænet krop og jeg mener at mange ikke synes det er pænt...der mener han så bare at det er kvinder der selv har det skidt med deres krop der siger sådan... men hvad siger I?

Hvordan ser en sexet mandekrop ud?

Knus Eva,

ingen trænet krop til mig, det er slet ikke turn on her.. heller ikke spinkle.. med bløde og skønne

Anmeld

27. december 2009

Tina2

Eva skriver:

Tak for alle svar....dejligt vi ikke alle er til det samme og det har jeg givet videre til min søde kæreste...

Knus Eva....som nu synes at sådan en krop er ok...

Jamen, ham kan du da godt være bekendt, Eva... Sådan lige tilpas trænet... :-)

Anmeld

27. december 2009

Honningblomst

Tina2 skriver:

Jamen, ham kan du da godt være bekendt, Eva... Sådan lige tilpas trænet... :-)

Ja, ikke.... jeg synes også han er ganske fin...altid tid til forbedringer, men han går an..

Anmeld

27. december 2009

Tina2

Eva skriver:

Ja, ikke.... jeg synes også han er ganske fin...altid tid til forbedringer, men han går an..

Bestemt:-) Er superglad på dine vegne at du har fundet kærligheden

Anmeld

27. december 2009

Honningblomst

Tina2 skriver:

Bestemt:-) Er superglad på dine vegne at du har fundet kærligheden

Tak... han er det dejligste menneske indeni....lige så blød som hans krop kan se hård ud...han er et helt igennem fantastisk menneske og så elsker han mig lige så meget som jeg elsker ham....men overraskende at det blev ham, men sådan er kærligheden nok, rammer når man mindst forventer det.

Knus..

Anmeld

27. december 2009

Tina2

Eva skriver:

Tak... han er det dejligste menneske indeni....lige så blød som hans krop kan se hård ud...han er et helt igennem fantastisk menneske og så elsker han mig lige så meget som jeg elsker ham....men overraskende at det blev ham, men sådan er kærligheden nok, rammer når man mindst forventer det.

Knus..

Hvorfor overraskende at det blev ham?

Anmeld

27. december 2009

Honningblomst

Tina2 skriver:

Hvorfor overraskende at det blev ham?

Jamen, det havde jeg bare slet ikke forventet....han er jo meget yngre end mig og vi skulle bare ses sådan for sjov og så sagde det bang, så det ville noget...fantastisk og skræmmende...for os begge..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.