Hvordan skal en lækker mandekrop se ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2009

BK

Det var en joke..du lød som om det var alvor..alle kan jo score en eller anden, ikke... (med glimt i øjet igen....)

Ja når man siger sådan noget om en man ikke kender, så betragter jeg det som alvor, jeg bliver såret over at få sådan noget smidt i hovedet... Uanset om du mener det alvorligt eller ej...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2009

Mca<3

Nej slet ikke   Lyder som om din nye kæreste har en veltrænet krop siden han siger sådan ,, Mig ville han så aldrig kunne score ,,

Anmeld

25. december 2009

Tina2

En pæn veltrænet krop, ingen ølmave og absolut heller ikke for tynd....

En hårdtpumpet krop bryder jeg mig absolut ikke om... Synes det er lidt grinagtigt med de mænd der har "franskbrød under amene" og står foran et spejl konstant i et træningslokale. Bryder mig slet ikke om så pumpede kroppe, men en pæn veltrænet krop uden behåret brystkasse kan jeg godt li :-)

Og så skal manden helst være lyshåret, bryder mig ikke om mørke hår på kroppen.

Anmeld

25. december 2009

Bondepigen

Jeg bryder mig bestemt ikke om en pumpet mandekrop. Man må da gerne kunne se, at han kan "tage ved", men ikke overdrevet.

Han må ikke være for tynd, så hellere lidt for meget.

Ellers smal numse og brede skuldre og smukke hænder.

Anmeld

25. december 2009

Kløver

Nej nej nej, jeg er ikke til trænede kroppe, min mand er langt fra den trænede type, og ville ikke bytte ham for noget andet, synes han lækker som han er ;-) så frygter jeg heller ikke at han klemmer mig for hårdt når jeg skal have et kram vil dog sige hvis en mand har tendens til at blive overvægtig syne sjeg det er pænere hvis han har trænet lidt for ikke at ta på, men desideret en trænet krop, hvor man vil have større muskler, nej tak

Anmeld

25. december 2009

FrkT

Jeg synes absolut bedre om den naturlige krop frem for den trænede. Og jeg HAR prøvet begge dele, og må indrømme at de der hårde muskler overalt bare slet ikke er mig. Det er faktisk et stort turn-off i min verden. Om de så er almindelig af bygning eller har en smule mave, det betyder ikke det store. Kan bare slet ikke have tynde fyre, det er simpelthen ikke lækker i sengen! Jens er for mig helt perfekt, sådan nogenlunde normal af bygning men lige med en lillesmule ekstra mave, uden at det er for meget. Og så har han en god røv og slanke ben. Og der er en smule muskler at ane i overarmene - men det er 100% naturlige, som han har fået ved skovarbejde og lignende - IKKE ved at gå i træningscenter og pumpe sig  En rigtig mand i min verden

Så Eva, du kan godt sige til din kæreste at han tager fejl - det er IKKE alle piger der helst vil have en trænet mand

Anmeld

26. december 2009

BellaT

Sorry Eva. Giver din kæreste ret. 

Hvis det KUN er udseendet vi taler om, så kan man da ikke  sig over en veltrænet krop.. Ikke mig ihvertfald..

Sorry igen..

Anmeld

26. december 2009

bette

hvis du kigger på mr. fitness så er det sådan en krop jeg tænder allermest på.

Anmeld

26. december 2009

Kristina V

Mmmmmmmmmmm en lækker trænet og stor krop er lige mig Dwayne Johnson eller Vin Diesel er lige mig... ELSKER store mænd med tattoveringer... GUF!!! + den der mørke stemmer også er lækker, men så er vi ovre i et andet spørgsmål..

Så sorry Eva...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. december 2009

FrkLarsen

Uhhhhm, en vel trænet krop = Jacob Blacks i Twilight new Moon. 

MUUUUUUUUUMS siger jeg bare 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.