Hvordan skal en lækker mandekrop se ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2009

Honningblomst

LilleMor10 skriver:

hehe, det er jeg ked af 

Men det er jeg sikker på Marco ikke er når jeg viser ham tråden....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2009

NaFe

helt sikkert en veltrænet krop...en makeret overkrop og flotte mavemuskler...  Jeg må indrømme af jeg en af dem der går efter udseende først. Jeg skal bare kunne tænde på ham, og ja det gør jeg ved hans krop...

Anmeld

25. december 2009

Honningblomst

Feluca09 skriver:

helt sikkert en veltrænet krop...en makeret overkrop og flotte mavemuskler...  Jeg må indrømme af jeg en af dem der går efter udseende først. Jeg skal bare kunne tænde på ham, og ja det gør jeg ved hans krop...

Sådan har jeg det også...men mon ikke de fleste har det sådan...det er det ydre der tænder og det er jo det der skal til for at man kan komme videre og lære personen at kende...jeg kunne aldrig være sammen med en overvægtig slasket mand eller en tynd mand...det ville aldrig tænde mig og jeg har endda prøvet fordi de ydre rammer var så perfekte og vi passede perfekt sammen, men hans krop og ansigt tændte mig på ingen måde...

Anmeld

25. december 2009

kiroo

Eva skriver:

Uha...men så giver du jo min kære kæreste ret.... altså hvis kun man ser på kroppen og ikke skal vide mere eller bruge det til andet end hvad der er sexet ved en mandekrop...

jeg ville ikke give ham helt ret, jeg kan bare ikke tænde på tynde fyre, og for meget hår går heller ikke her, det er nok vigtigere for mig at hans hår er trimmet frem for kroppen, men en mave går jeg ikke af vejen for.. mums

Anmeld

25. december 2009

BK

sparre skriver:

hvem ville ikke tænde på "en smukt trænet" krop??? Det betyder jo mere end "lige tilpas"  - hvad DET så er kan være op til den enkelte!

Mig foreksempel... Jeg tænder ikke på en smuk trænes krop... Kroppen for mig er "bare" det hylster den person jeg elsker er i...

Anmeld

25. december 2009

Honningblomst

Klock skriver:

Mig foreksempel... Jeg tænder ikke på en smuk trænes krop... Kroppen for mig er "bare" det hylster den person jeg elsker er i...

Det var ikke det spørgsmålet handlede om...hvis bare du skulle vælge en krop du tændte på for at knalde og intet andet... er en trænet krop så lækker..

Anmeld

25. december 2009

Lone Jakobsen

en stram lille røv, en slank mave.....en overkrop der ikke er for markeret....altså ingen mandebryster.... men heller ingen store muskler... ingen behåret brystkasse... men gerne en streg fra navlen og ned. slanke ben....gerne lidt markerede muskler på over armene...

Anmeld

25. december 2009

BK

Eva skriver:

Det var ikke det spørgsmålet handlede om...hvis bare du skulle vælge en krop du tændte på for at knalde og intet andet... er en trænet krop så lækker..

Nej Eva... En trænet krop er ikke lækker...

Anmeld

25. december 2009

Honningblomst

nutche skriver:

en stram lille røv, en slank mave.....en overkrop der ikke er for markeret....altså ingen mandebryster.... men heller ingen store muskler... ingen behåret brystkasse... men gerne en streg fra navlen og ned. slanke ben....gerne lidt markerede muskler på over armene...

Nemlig....trænet og ikke overdrevet....ingen sprøjter,..bare helt naturlig...nammenam...

Anmeld

25. december 2009

Honningblomst

Klock skriver:

Nej Eva... En trænet krop er ikke lækker...

Dit svar må jeg vise ham...så siger han nok bare det er fordi du ikke kan score sådan en krop... skøre mand..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.