Hvordan skal en lækker mandekrop se ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2009

Tina2

Eva skriver:

Jamen, det havde jeg bare slet ikke forventet....han er jo meget yngre end mig og vi skulle bare ses sådan for sjov og så sagde det bang, så det ville noget...fantastisk og skræmmende...for os begge..

Hvor gammel er han da?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2009

Honningblomst

Tina2 skriver:

Hvor gammel er han da?

24 år... så det er lige 10 år og 23 timer yngre end mig...

Anmeld

27. december 2009

Tina2

Eva skriver:

24 år... så det er lige 10 år og 23 timer yngre end mig...

Eva, du er en ren Madonna eller Demi Moore;-)

Anmeld

28. december 2009

Honningblomst

Tina2 skriver:

Eva, du er en ren Madonna eller Demi Moore;-)

Hihi....ja, de har gjort det før mig... men han er bare så perfekt for mig, så yngre eller ej, så kan jeg ikke lade ham smutte....

Anmeld

28. december 2009

heaven

Eva skriver:

Hihi....ja, de har gjort det før mig... men han er bare så perfekt for mig, så yngre eller ej, så kan jeg ikke lade ham smutte....

hehe, for den da eva.... du er godt nok ramt - hvor dejligt.. har i fundet ud af menuen til nytårsaften??

Jannie - undskyld jeg lige blander mig...

Anmeld

28. december 2009

Tina2

Eva skriver:

Nej da, selvfølgelig skal du ikke det  Man finder jo heller ikke ud af om det er den rigtige for en, før man prøver:-)

Anmeld

28. december 2009

Honningblomst

heaven skriver:

hehe, for den da eva.... du er godt nok ramt - hvor dejligt.. har i fundet ud af menuen til nytårsaften??

Jannie - undskyld jeg lige blander mig...

Du skal ikke undskylde.... ja, det er jeg altså...vi har det bare virkelig skønt sammen og ungerne elsker ham. De ved jo ikke at det er andet end en fra min læsegruppe, men især Bertram er helt væk i ham...men han er jo næsten også en dreng som dem..

Nej, vi ved ikke med maden...men det der fiskefad-noget til forret og så ellers noget steg/bøffer, tror jeg Marco ville have...og så er jeppe vidst også hjemme, men det skal nok blive hyggeligt.

Knus..

Anmeld

28. december 2009

Honningblomst

Tina2 skriver:

Nej da, selvfølgelig skal du ikke det  Man finder jo heller ikke ud af om det er den rigtige for en, før man prøver:-)

Lige præcis...så nu gør jeg noget jeg ikke har ville i mange år og er det så ikke noget...så går jeg i kloster..

Anmeld

28. december 2009

heaven

Eva skriver:

Du skal ikke undskylde.... ja, det er jeg altså...vi har det bare virkelig skønt sammen og ungerne elsker ham. De ved jo ikke at det er andet end en fra min læsegruppe, men især Bertram er helt væk i ham...men han er jo næsten også en dreng som dem..

Nej, vi ved ikke med maden...men det der fiskefad-noget til forret og så ellers noget steg/bøffer, tror jeg Marco ville have...og så er jeppe vidst også hjemme, men det skal nok blive hyggeligt.

Knus..

super eva.... så bliver ungerne nok helt vilde, når de får at vide han er mors kæreste - det er sgu super for dig, så er der andet at putte med end de kære unger og et løssluppet hamster (remember???) hehe... og nat-nat herfra

Anmeld

28. december 2009

Honningblomst

heaven skriver:

super eva.... så bliver ungerne nok helt vilde, når de får at vide han er mors kæreste - det er sgu super for dig, så er der andet at putte med end de kære unger og et løssluppet hamster (remember???) hehe... og nat-nat herfra

Åh gud...den hamster glemmer jeg ikke og nu ved jeg hvor den var henne...eller måske er fandt et lagen under min seng med små bidehuller i, i går...føj... kan slet ikke rumme at finde et hamsterskelet måske en dag...

Men ja, det er dejligt at kunne putte med en mand igen....når børnene ikke er her så kan det jo nemt lade sig gøre og når der kommer en dag, så har vi jo et andet værelse med en dobbelt seng, så må mor jo liste ind i den store seng til ungerne inden de vågner... så der er tænkt i detaljer...

Knus til dig søde....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.