nutche skriver:
nu har jeg aldrig haft mine børn med til fester hvor folk tog stoffer. men jeg tænker på... fx. min svigerfamilie der drikker en del....de bliver larmende, snakker meget højt og virker generelt tåbelige... som alle andre så mister de fornemmelsen for hvad de laver, hvordan de bevæger sig rundt, hvad de siger....og hvor de personlige grænser går.
det synes jeg ikke mine børn skal udsættes for....så selv om jeg nemt kommer til at virke hysterisk....ja så er det mig der siger at "vi skal til og køre" når jeg synes det bliver for meget.
Jeg forstår... og jeg har aldrig i mit liv, heller ikke før børn, rigtigt gået til fester hvor folk tog stoffer - det var bare for at give et grelt eksempel 
MEN det jeg gerne vil frem til er, at hvis folk ellers er fornuftige, og ikke taber hovedet max når de bliver fulde etc. etc., så ser jeg ingen problemer i at der er børn tilstede - HVIS der er én (forældre) der har ansvaret for dem... De fulde folk jeg (og min søn) af og til er i selskab med er vores respektive familier og venner, og de er sgu alle sammen (mere eller mindre) fornuftige mennesker, som ikke bliver meget mærkelige, højrystede, urimelige, voldelige etc. når de får noget at drikke. Når det bliver rigtig vildt begynder de måske at danse, og det skader sgu sjældent nogen
Udover de ben der bliver danset på...
Anmeld