Nu drikker jeg slet ikke. Jeg har stort set været gravid eller ammende de sidste mange år
Men har heller aldrig været vild med at drikke. Nogen gange som voksen kan jeg dog godt syntes det er lidt irriterende at sidde til konfirmation eller bryllup og drikke sodavand til maden sammen med børnene og ikke vin som de rigtige voksne 
Hvis jeg drak ville jeg nok drikke et enkelt glas for hyggens skyld. Og så lade manden om resten.
Min mand kan da godt drikke til nytårs aften og på en aften med gæster. Men både han og de gæster han kan finde på at drikke med, er rolige typer. Vores børn ville ikke kunne mærke på deres far om han er træt eller fuld.
Jeg voksede op hos min mor uden en far og jeg så hende kun fuld 3 gange. Men brød mig bestemt ikke om det og følte mig usikker på situationen. Jeg forestiller mig dog at børn godt kan håndtere hvis den ene forælder er fuld når bare den anden forælder er ædru. Dog tror jeg ikke børn skal se deres forældre lallende fulde og med bræk på tøjet osv. Men moderat fulde tror jeg ikke skader.
Anmeld