Kb skriver:
Hold da op I er altså nogle lidt hysteriske tanter, når jeg nu frit må sige det..... Altså herrestegud, hvis man begge vil drikke lidt nytårsaften så gør dog det - børn får et naturligt forhold til alkohol, hvis forældrene har det, vis hvordan man drikker med måde.
Ring efter en taxa, hvis en af ungerne skal på skadestuen, hvad er problemet.... Tag et par glaschampange eller hvad I nu har lyst til - tror ikke jeres børn lider overlast af den grund.
Og mon ikke det er fordi jeres mænd håber der "falder lidt godt af" efter festen, de så gerne vil ha´ I tager jer en lille én. Eller det må man måske heller ikke når der er børn i huset????(oplagt ny debat)...
Hilsen én der nytårsaften skal have en lille uskyldig pind i øret, knalde med manden og så med to børn i huset....uuuhhhhh
åh hvor jeg nyder at læse dit indlæg.
det giver lidt herlig stemning til en ellers fredelig debat.
jeg er sikker på at i nogle hjem der nyder manden hvis konen får lidt ekstra indebords, for så kan han få lidt hygge ( de stakkels mænd) men efter en snak med min mand, viste det sig faktisk at han aldrig har oplevet mig fuld....såmænd nok ikke engang beruset.
fair nok....jeg er vokset op i et hjem hvor alkohol sjældent blev indtaget....og den ene gang hvor min far var beruset....ja der var jeg vel 13 år, og lå flad af grin over at "så gammel en mand" faktisk ku være fuld.
men men men....det gør mig faktisk ikke noget at mine børn ikke oplever mig beruset. alkohol er på ingen måde bandlyst her. vi servere det gerne for gæster, min mand nyder ofte en øl.... men det siger mig bare ikke noget. den ene aften hvor jeg så gerne ville nyde en baily...kan jeg desværre ikke helt få mig til det...da jeg (som en anden skriver) vil ku være helt klar i hovedet hvis der sku ske noget.
men ja, folk er forskellige...og det er derfor debat er så spændende. så nyd du din mand og jeres årlige hygge aften 
mange hilsner fra en hysterisk tante...som tilmed er stolt af det